Hina: ...
Lj: ...
Slendrman: ...
Jeff: ...
Ej: ...
Jacop: hı? aaa... Hina hoşgeldin nerde kaldın merak ettik...
Cevap veremiyordum. Vücudum dönmüş gibiydi. Sadece orda durdum ve ağlamaya başladım. Lj'de ağlıyordu. Bunu görüyordum. Hatta benden daha çok ağlıyordu.
Hina: t-,toby? Hoody? Ben?
Jeff: çok kötü yaralandılar. Hiçbiri daha uyanmadı. Hina yaraları...
Slendrman: yaraları iyleşmiyor. Yardım et hina! Çocuklarım... Benim oğlullarım...
Slendrman'de ağlamaya başladı. Gözleri yoktu ama yinede yanağından yaşlar süzülüyordu. Kendimi daha fazla tutamamadım ve kendimi yere bıraktım. Ej ve Jeff hemen yanıma koştu ve kolumdan tutup kahve rengi koltuğa oturttu. Daha fazla ağladım. Göz yaşlarım dinmiyordu! İçimdeki hiss bu muydu? O yüzden mi ağlamıştım.
Lj: lanet olsun... LANET OLSUN!!! O HERİFİN BAŞINI GÖVDESİNDEN AYIRICAM.
Ej yanımdan kalktı ve lj'nin yanına gitti. Elinden tuttu ve hemen yanıma oturttu. Sonra da kendi oturdu.
Ej: sakin olun. Eminim iyleşicekler
Hina: nasıl sakin olmamızı bekliyorsunuz? Kahretsin eğer ben o gün o lanet ormanda bulunmasaydım. Bunlar olmazdı!!!
Slendrman: hayır benim hatam. Seni çok zorladım. Devamlı çalıştırdım. Ve salak gibi zalgo ile konuşmak için onun inine gittim. Bir an onu eski zalgo sandım. Ne kadar da yanıldım. Çok utanıyorum.
Lj: hayır lütfen! Kesin şunu! Artık olan oldu! Şimdi önümüze bakmamız gerek. Slendrman ilk önce ne olduğunu anlat bize!
Slendrman derin bir nefes verdikten sonra kendini kahverengi tekli koltuğa bayılırcadına attı. Ve anlatmaya başladı. O anlatırken ben daha çok ağladım daha çok öfkeyle doldum. Anlatmayı bitirdiğinde gergin bir sesizlik oldu. Sessizliği jane bozdu.
Jane: peki siz? Siz ne yaptınız?
Ben ve lj anında olayları anlatmaya başladık. Devamlı birbirimizin sözlerini tamamlıyorduk. Tabi bunu ej fark edince hemen sordu.
Ej: anlaşılan baya iyi anlaşmışsınız.
Jeff: sonra...
Jeff ej'ye dik dik baktı. Ej arkasını döndü ve başka odaya gitti. 5 dakika sonra Arkasından jeff'de aynı odaya girdi.
Masky: iyi ki geri geldiniz! Şimdi. Hina lütfen erkek arkadaşımı kurtar. Hadi!
Slendrman: masky...
Masky: HAYIR! ÇOK BEKLEDİM. 3 GÜNDÜR BAYGIN YATIYOR!!(ağlar) artık dayanamıyorum! Onun ölme düşüncesi... Beni bitiriyor TAMAM MI! ondan başka kimseyi istemiyorum! ASLA! İSTEMİYORUM!!!! Ondan başka kimsem kalmadı! O olduğu zaman o aptal ilaçlara ihtiyacım olmuyor! HİNA AŞIĞIM BEN ONA. HOODY'İ SEVİYORUM. LÜTFEN!
Liu: sakin ol! Onlarda kaç gündür dışardalar. İlk bir banyo yapsınlar. Ve yemek yesinler. 3 gündür bekliyorsan 2 saat daha bekleyebilirsin.
Liu çok doğru demişti. Masky bana baktı. İlk defa onu maskesiz görmüştüm. Gözlerinin altı mosmordu. Sanki hiç uyumamış ve günlerce ağlamış gibiydi. Ki büyük ihtimalle öyledir. Gözlerimi hemen yere indirdim ve soluk kahverengi parkeye baktım. Öfkeyle kapıyı karpıp gittiğini duyduğumda biraz rahatladım. Ama rahatlamam gerek. Yada... Uhhh...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR SERİ KATİL'İN AŞKI 2(Tamamlandı)
Fanfic1yılın ardından hina yeniden aile denen hissi tadıyor. Zorlu eğitim,aşkla dolu katiller ve bitmek bilmeyen zorluklara rağmen hina asla umut'unu kaybetmiyor. herşeyin harika gitti bir gün işler aniden değişmeye başlar. Zalgo ve ekibi bu aileyi yok et...