1:GERÇEK

287 20 15
                                    

Hina: merhabaaaaaa....

(Ses yankılanır)

Hina: dur tahmin edeyim ruyadayım değil mi? Uhhhh bir bu eksikti zaten.

Etrafım yeşil uzun otlarla çevriliydi. Gökyüzünün yarısı güneş ve bulut diğer yarısı ay ve yıldızlarla kaplıydı. Uzun büyük bir ağaç vardı ve o da mevsimleri sembolize ediyormuş gibiydi. Ağacın bir tarafı karla kaplı öteki kısmı çiçeklerle ve diğer kısmı meyvelerle kaplıyken yanındaki yapraklar dökülüyordu. Birden yer sallanmaya ve siyah bir boşluğun içine düşmeye başladım.

Hina: laneeeeeet rüyaaaaaa AAAAAAAAAAA...

yere düştüğümde canım biraz acımıştı.Hemen yerden kalktım ve üstümü silkeledim. Ve etrafa bakmaya başladım. Eski evimdeydim. Bu bizim eski evimizdi! Amerikada'ki küçük ev. 5 yaşında buraya taşınmıştık. Hatta babam evin arka bahçesinde duran kocaman çınara ağaç ev yapmıştı. Her günüm orda geçerdi.

Hina: iyide neden bu rüya'yı görüyorum ki?

Jacop: mecbursun da ondan

Hina: Aaaa... Lanet ödüm koptu...

Jacop: korkma benim...

Hina:...

Jacop: ...

Hina: bu b*ktan rüya senin başının altından çıktı dimi? BU İŞ BİTTİĞİNDE NEFES ALMAK İÇİN AYAKLARIMA KAPANACAKSIN!!!!

Jacop: başka bir yol buldum. Yapmak zorundaydım. İş bitince ister öldür ister teşekür et...

Hina: öldürücem... Bekle başka yol derken? Ne demek o?

Jacop: biraz kızabilirsin ama kızma..

Hina: jacop sen en halt ettin?

Jacop: kızma...

Hina: tamam kızmam.

Jacop:Ben ruhunu bedeninden ayırdım. Bu sayede Alice ile ilgili anılarını görebilirsin.

Hina: NE?? NE ALT ETTİN NE????? APTAL MISIN SEN? NE YANİ ŞUAN BEDENİM BAŞKA YERDE FALAN MI? NERDEYİM BEEEEN? JACOOOOOOOOOOOP!!!!

Jacop: s-s-s-s-sakin ol merak etme! Sadece ruhun benim bedenimde.

Hina: sence bu söylediğin şey... BENİ RAHTLATIYOR MU? DAHA DA KÖTÜ!!! SENİN DERDİN NE???

Jacop: üzgünüm. Sadece mayura'nın düşman olmadığını ve alice'yi hatırlaman için yaptım!

Hina: neden bu kadar çok hatırlamamı istiyorsun? Ve ayrıca mayura az daha beni tuzağa düşürüyordu!!

Jacop: en iyisi sadece izlemen. En iyisi bu. Ve emin ol mayura seni tuzağa düşürmüyordu. O sadece sevgilisini kurtarmak istiyordu.

Hina: NE? SEVGİLİ? yoksa onlar.

Jacop: evet lezbiyenler. Ne o homofobik misin yoksa?

Hina: hayır. Ayrıca ben genelde gay'leri şirin bulurum. Tamam mı?

Jacop:demek ondan kimseyle birlikte olmak istemiyorsun...

Hina: hiçte bile!

Jacop: beni başka konulara yönlendirip,bu işi ertelemeye çalışıyorsun dimi?

Hina: konuyu sen açtın ben değil ( güler)

Jacop: ha ha ha çok komik
zaten başlıyor

Hina: ne ne başlıyor?

Bu annem,babam ve KÜÇÜK BEN!!! Ne kadar narin görünüyorum. Bu çok utanç verici! Jacop etrafa bakıyordu ve o tarafa doğru döndü.

 Bu çok utanç verici! Jacop etrafa bakıyordu ve o tarafa doğru döndü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
BİR SERİ KATİL'İN AŞKI 2(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin