FİNAL

328 22 37
                                    

Kargaşa,savaş,korku, öfke... Hissettiğim duygular tam buydu. Etraf toz duman ve kan olmuştu. Bağırışmalar,tanıdık bir kaç ses... Düşüncelerimin arasından şiddetli bir sarsılmayla ayrıldım.

Jane: HİNA KENDİNE GEL! ŞUAN AÇIK HEDEFSİN!

Jane etrafa baktı gözlerini kısarak sanki birini arıyor gibiydi. Gözleri bir yerde sabitlenince baktığı yere doğru kafamı çevirdim... Slendrman, zalgo ile savaşıyordu ve üstü başı kan içindeydi. Zalgo gülüyor ve slendrman'i durmadan güçleriyle sarsıyor,yaralıyordu. Slendrman ona vuramıyor ama yine de pes etmiyordu saldırmaya devam ediyordu.

Jane: seni korurum! Git ve zalgo'yu ait olduğu yere,cehennemin dibine geri gönder!!!

Hina: e-evet! TAMAM!

Jane: güzel. Arkamda kal.

Jane hızla onlara doğru koşmaya başladı. Bende dediği gibi peşinden gidiyordum. Şimdi ne olucaktı? Oraya varınca ne yapmam gerekiyordu? Ona bir kaç büyü ile saldıramazdım! Öğrendiğim büyüler anca onu yordgun düşürürdü. Yok etmezdi.
Maria ne demişti?... Yapabilirim. Maria için, slendrman için, creepypasta için... Birden duygularım dolup taştı! Gerçek bir cadı kendini bilir,kendine güzenirdi! Bende öyle olmalıyım. Jane'i geçip hızla onlara doğru koşmaya başladım. Jane'in arkamadan "bekle" dediğini duydum ama artık bekleyemezdim. Hazır cesaretimi toplamışken olağan  tüm güçümle saldırmalıyım!

Hina: ZALGOOOOOOO!!!!

Bunu dedikten sonra evde bulunan tüm sü kaynaklarını ona doğru fırlattım suyu dondurmak en kolayı olmuştu. Herşey çok hızlı olmuştu.slndrman bana doğru döndü. Etraf sesizliğe gömüldü. Herkes ne olduğuna bakıyordu. Buzun içindeki zalgo'ya.

Hina: ne? Bu kadar kolay mıydı? Başardım!

Aura: HİNA DİKKAT ET!

Söylediği s{zleri daha algılayamadan buz parçalandı ve etrafa saçıldı!

Zalgo: bu da neydi? En iyi hamlen bu mu? AHAHAAHAHAHA beni yenebilecek kız anca bunu mu yapabiliyor?

İçimdeki korkunun yerini öfke aldı. Ne hakla bana hakaret ederdi.

Slendrman: HİNA SAKIN SİNİRLENME ONUN AMACI B-

slndrman sözünü tamamlayamadan  ben Zalgo'ya art arda atışlar yapıyordum. Ateş,hava,su bitki... Biz zalgo ile savaşırken {tekiler de sesizliği bozup,yarım kalan savaşlarına devam ediyorlardı. Slndrman bieşeyler anlatmaya çalışıyordu ama öfke ve i kontrol altına almıştı. Onu duymuyordum bile...

....
.
...
.
.

Slendrman: HİNA KENDİNE GEL! BÖYLE YAPARSAN YORGUNLUKTAN SAVAŞAMAZ HALE GELİCEKSİN! ONUN İSTEDİĞİN DE BU!!

Aura: duymuyor... Başka birşey lazım! Bu güçlerle onu yenemez... Gerçi

Mayura: gerçi ne? HADİ SÖYLE!

Aura: hina'nın güçlerini veren Maria diğil mi?

Slndrman: evet...

Aura: o zaman gölgeler kraliçesi satılır. O zaman gölge canavarlarını çağırabilir!

Mayura: ne? O da NEDEMEK?

Jeff: slndrman biraz yardım!

Toby: biri da-ha kolumu bıcaklıycak ol-ursa yavaş yavaş acıyı hiss-etmeye başlıycam. Ş-una bak delik d-eşik oldu!

Herkes slendrman'in etrafına toplanmıştı. Canavarlar onları köşeye sıkıştırmıştı.

Jeff: plan?

BİR SERİ KATİL'İN AŞKI 2(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin