SAVAŞ'IN HASARI

395 21 13
                                    

Hina: ne bu-bu da ne? NERDEYİZ biz!

Lj: burası tanıdık geldi.

Hina: bir an önce hatırlamas-

Lj: şşşşş... Duydun mu?

Hina: hayır...

Lj: dinle bak! Birileri konuşuyor...

(Kulak kabartırlar)

..: evet dostum yemin ederim yalan söylemiyorum şu zalgo'nun rüya'ya hapsetti kız uyanmış!

2..: hadi canım! Ama zalgo çok güçlü bir şeytan eminim yalandır!

...: Tabi canım kesin yalandır! O yüzden öfkeden kıçıma alev topu attı!

2..: bekle o güzel et kokusu senden mi geliyordu?

...: ...

2..: üzgünüm... Neyse eğer gerçekten uyandıysa o da diğer proxy'ler gibi kaçmıştır!

Hina: lj?

Lj: şşşş...

...: Hayır. Zalgo onun bu evde bir yerde olduğunu söyledi. Onun kokusunu alıyormuş...

2...: İnsan kokusu ıyyy

...: Dostum bu öyle bir koku değil bu güç kokusu! Onun güçü'nun kokusu aynı lavanta gibi dedi zalgo!

2..: küstüm zolgo'ya!

...: Neden?

2..: çünkü benle hiç seninle konuştuğu gibi konuşmuyor!

...: Bebek seni! Ayrıca seninle konuşmuyor çünkü
Ben onun sağ koluyum! Sen ise onun gardiyanı yani benim rütpemle senin rütpen aynı değil!

2...: Madem aynı değil,neden sende hina'yı benimle arıyorsun?

...: ...

2...: Tabi sus bakalım nereye kadar susucaksın merak ediyorum...

...: Her neyse buraya 6. Bakışımız ve hâlâ bir b*k bulamadık... Gidip odaları dolaşalım

2...: Tamam.

Ayak sesleri uzaklaşınca ikimz de derin bir nefes aldık. Güçlerimi kullanıp onları bülbül gibi öttürürdüm ama... Ne kadar az güç kullanırsam o kadar iyi. Daha sonra ihtiyaçım olabilir...

Lj: bekle ben bu koltuğu biliyorum.

Lj kırmızı beyaz tekli koltuğu işaret etti. Yıpranmış ve eskimişti. Ama hala kullanılabilirdi

Lj: biz gizli odadayız. Burayı slendrman insan ve iblis kanı ile mühürledi.

Hina: veee?

Lj: yani burayı zalgo göremez. Ayrıca şeytanlar da giremez. Burası bizi gizliyor... Yinede...

Hina: ne?

Lj: bizimkiler nerede hiçbir fikrim yok

Hina: yoksa kaçtılar mı?

Lj: kaçmak? Ha! Slendrman kolay kolay pes etmez. Fakat eğer gittiyse kendini kurtarmak için değil oğllarını ve kızını kurtarmak için gitmiştir. Onları bulmamız gerek. Hemde hemen!

Hina: iyi de nasıl? Nerdeler bilmiyoruz, burda sıkışıp kaldık! Ve en önemlisi evde ne kadar canavar var bilmiyoruz!!!

Lj: lanet olsun! ...

Ne zamandır yoktum? Yada onlar ne zaman bu evi terk etmişti bilmiyorum ama onları bulmalı ve evimizi kurtarmalıyız. Ama ne yapmam gerek bilmiyorum şuan tam bir beyinsiz gibi lj'ye bakıyorum. Eminim o da ne yapmacağını bilmiyordur. Slendrman eğer bizi burda bıraktıysa eminim bir sebepten bırakmıştır. Pekala sakin ol hina hadi kızım şu beynini çalıştır slendrman olsa ne yapardı?.... Ben olsam ne yapardım?

BİR SERİ KATİL'İN AŞKI 2(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin