slendrman: BİRİ BANA NEDEN HİNA'NIN KAYBOLDUĞUNU AÇIKLAMIYOR!!!
slendrman öfkeyle ağzından çıkan kelimelere dikkat etmiyordu bile. Uzuvlarını bir o yana bir bu yana savuruyor etrafındaki nesneleri deviriyordu. Onun yanında olan masky de uzuvlardan kaçınıyordu. Ej bu durumu çözmek için düşünmemeye çalışıyor fakat barışmalardan başına ağrılar giriyordu.
Jane: eminim zalgo onu tuzağa düşürmüştür! Onu geri almamız lazım.
Liu: onlar çok tehlikeli ayrıca sayıca da fazlalar. Hiç şansımız olmaz...
Ej: artık susun! Düşünmeye çalışıyorum!
Jeff: öyle mi? Peki ne düşünüyorsun? Hina'yı nasıl savunmasız bıraktığını mı?
Ej:laflarına dikkat et! Ben onu korumak için herşeyi yaptım!!! Peki sen? Onu taciz etmekten,azarlamaktan, köle gibi kullanmaktan başka ne yaptın?
Jeff öfkeyle ej'ye doğru atıldı. İkisi birlikte yere düştü. Jeff ej'nin üstüne çıktı ve durmadan yumruk atmaya başladı. Ej kendini korumak için elini yüzüne sper etti. Sonunda da jeff'e sıkı bir yumruk attı ve bu sefer ej jeff'in üstüne çıktı. Tüm gücüyle vurmak yerine jeff'in karnına pencelerini geçirdi. O kadar derin değildi fakat acı verdiği kesindi! Jeff istemsizce bağırdı. Fakat kendini hemen topladı ve ej'ye sıkı bir tekme attı. Ej tam kalkıp yeniden saldıracaktı ki slendrman onu tuttu. Liu ve toby jeff'i yerden kaldırıp,koltuğa oturttu. Jane'de jeff'in yarasına baktı.
Slendrman: DERDİNİZ NE? HİNA İÇİN Mİ KAVGA EDİYORDUNUZ? MADEM O YÜZDEN KAVGA EDİYORDUNUZ O ZAMAN GELİN HEPİNİZLE BİR ANLAŞMA YAPALIM!
slendrman ej'yı fırlatırcasına koltuğa attı. Herkes slendrman'in ne diyeceğini düşünüyordu. Genelde slendrman sinirliyken ağzından ne çıktığını fark edemiyordu. Saçma şeyler söyliyebiliyordu... Yinede herkes onun etrafında toplanıp ne diyeceğini dinlemeye başladı.
Slendrman: herkes hina'yı istiyor öylemi? Öyle bir kızda ne buluyorsunuz bilmiyorum fakat...
Jane: slendrman biraz sakinleş...
Slendrman: kim hina'yı kurtarırsa hina'yı o kişiyle evlendiricem!
.....
.....
.
.
..
..
.
.
.
.Zalgo: neden hiç birşey yemedin? Hadi ama hayatım
Hina: ben senin HAYATIN FALAN DEĞİLİM!!! SENİ ÖLDÜRÜCEM!!! HEMDE KENDİ ELLERİMLE!!!
zalgo: bunu yapmak istiyorsan ilk önce o hayalet iplerden kurtulman gerek... Ahahahahahahahahahahahaahahahahaha
Hina: adi pislik!!!
Aura: efendim. İzin verin bu küstah kızı güzelce eğitiyim. Düğünden önce terbiye etmek en iyisi...
Zalgo: gerek yok. Kendi isteğiyle yapıcak zaten... Henüz güçlü bile değil. Yani onu kontrol altına almak için parmağımı şıklatmam yeter.
Aura: ama... Peki. Bana ihtiyacınız var mı?
Zalgo: bilirsin biraz sitres atmam gerek. Yani beni eğlendir...
Aura: yani biz... Şey mi yapıcaz?
Zalgo: ne o utanıyor musun? Yoksa beni sevmiyor musun?
Aura: seviyorum!!!!
Zalgo: o zaman yatak odasına~ bebeğim anla beni sen hazır olana kadar aura ile biraz takılıcam. Sonra görüşürüz.
Hina: cehenneme git!
Zalgo: zaten hep ordayım
Zalgo oturduğu yerden kalktı ve elini aura'nın beline dolayıp yukarı kata doğru çıktılar. Onlar gözden kaybolduktan sonra iki canavar koluma yapıştı ve beni slendrman'in odasına kapattılar... Kapı kapanır kapanmaz, elimdeki ipleri çıkarmaya çalıştım. Fakat ipler hayalet gibiydi. Ellerim dışarı cıkamıyordu fakat herhangi bir nesne deydiğinde(makas,bıçak) duman oluyordu. Bir şekilde de güçlerimi emdiğini hissediyordum. Güçlerimin yok olmayacağını biliyorum hatta günden güne artıyor ama hissetiğim gibi güçlerim gidiyorsa fazla zamanım yok demektir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİR SERİ KATİL'İN AŞKI 2(Tamamlandı)
Fanfiction1yılın ardından hina yeniden aile denen hissi tadıyor. Zorlu eğitim,aşkla dolu katiller ve bitmek bilmeyen zorluklara rağmen hina asla umut'unu kaybetmiyor. herşeyin harika gitti bir gün işler aniden değişmeye başlar. Zalgo ve ekibi bu aileyi yok et...