PART 3 MY LOVE STORY

13 2 0
                                    

Sebelum kami SPM pada hujung tahun 201* tu, ada kami buat perpisahan dgn teacher favorite dan sebagai guru kelas, sedih begia kami semua..Iya lh..Dia kira kami punya mother baitu..Selalu dia tingu2 kami..lagipun dia pun mw berpindah ke sekolah lain jg..

skipp..sebab teda yg menarik

Time SPM

Before melangkah masuk di dewan exam kunun, betingu lagi kunun sy dgn Afiq..kira mw cakap good luck nga malu2 kn..Dan itu lh..

Sampai abis exam,nda lagi kami brtemu sbb masing2 sibuk kn..No hp? teda tu sbb masing2 pn nda berani kan kasi luah..Tukoii..Matai baini klu kena tau durg family sy yg sy brcinta...

Dan cerita tu berakhir sendiri..Lenyap gitu saja..

Time tunggu result SPM keluar, sy di rumah ja kasi habis beras diurang mama😂Tp nda tw ni bdn nda pndai gumuk🤦‍♀️..Boring betul tu life dulu..mau keja nda kana banar..Adauiii..

Dulu kami ada astro sudah kan..Nahh..Hebat kn😜(tapuzii dulu kijap)nda bh..kakak sy yang paling garang kesian bh tingu kami nda da tw pasal di luar2 kunun terus dia apply laitu astro..Biasa2 ja bh nga ada poh..Bikin tingu berita bilang si kakak sma durg parents.. Jadi angguk2 lh dorg..Kakak sy yg garang ni (bagi sy lh dulu😂takutkn..Bila berckp kalah2 tu PM bh) cikgu sana di *****(yg penting ada laut2 lh😜) tu lh kn dia garang...Tp okey baini kakak sy😘

Tepat jam 08.00 pm, terus sy duduk laitu di depan tv, ngam2 kn tajuk utama di berita TV3 tu pasal spm bh..Naa,,,apa lagi ginawo sy..katub2 sudah..berfikir lagi sy..Macam mana kalau saya gagal??oh..No..

Memang lh bh takut kn..Teingat lagi tu muka si kakak yg bikin takut..Luruh beii jantung😰..Masa tu nda da hp sy bh..Kesian..Betul2 ketat ni pergerakan sy..urg lain ada hp time ting 1, kli sy..Aruuuiiiii..sampai sy abis SPM pn xda hp sy..Sy ada hp sendiri pun time 18 tahun sudah..

Andu bahh si kawan..kesian..Namun teda yang tau ni sebab sy kira perahsia juga sikit2..Hehe..Kadang2 pandai telapas cakap lh kama..bahaya ni klu kdg2..wakakaka..

MY LOVE STORY Where stories live. Discover now