PART 10 MY LOVE STORY

7 2 0
                                    

Percintaan sy dan Rooney Swan ditentang habis2an dgn family sy..debilang,,,

"Kami nda setuju lh keika..Lagipun koe satu2 nya harapan kami".

"belajar dulu dapat kerja yg bagus2, baru kami kasi benar..teda guna kahwin kalau nda da keja."

Naa..Begitulah teguran, dan nasihat yg durg ckp..Dan..Yeahh!!org muda lg katakan yg mw cinta  durang dipertahankn..Yaiii!!geli betul dingar owh😂😂😝

Tapi,,utak si keika degil kn..durg bercinta tanpa pengetahuan family masing2..

Tahun 201*

Sy diterima belajar di sebuah kolej private..Private lh sgt😂😂

Macam mna awal sy masuk di sekolah lama dulu,begitu jg lh sy bila masuk di private ni..nda kenal siapa2 just seorg diri..

Sy masuk pun atas sokongan family terutama my bro..Dia yang urus segala2 termasuk kemasukan sy d private sch..

Awal masuk tu,sy dpt kwn baru..Dan syukur,dia stu daerah dgn sy namun berlainan kg..(tq friend and mom to be😘)

Jadi,,bermula lh kehidupan sy sebagai mahasiswa..

Jeng..Jeng...

Ok sy skip lagi kio...✌️🏻(nda best😜😂)

Tahun kedua sy disana, sy mula suka dgn seorg guy..Uitss..Silap..Crush!!

Crushh!!

Kisah perkenalan kami amat singkat..Dan sy akui, he is so handsome and yeah!!he like my fav actor korean,kim bum😝..(itu dulu kawan sbb rambut kn😂😂)

Jgn kuat2 ketawa..Nti dia kambang🤣🤣(kita membawang dlu kijap😜)

Siapa nda minat kn dengan actor korea tu..coiiii😜ok sambung...

Actually,sy yg minat dia deluan k😂..tapi sebelum minat dgn dia,sy minat dgn senior sy(time tu nda tw berapa umur lh tp masih muda)

Kira perasaan laini sbb umur xd sama dgn muka😂😂😝..camna kami kenal??konfius lg kn🙄

One day kn time kami habis kuliah..Coiii😜..Sy and my gangs aka bestfriend kunun jalan2 ni mall..Iya lh boring kn di hostel terus(ckp psl hostel,,duuiiii..Bikin malas😫)ok sambung..

Kami lalu laini satu mall kn..Uikk..Cam takaran ow ginawo tp nda lh bh sampai pingsan😂..Nda bh..Kawan sy yg satu ni mcm tau2 ja bh..adakah durg pigi membeli sdh padahal mau dekat malam sdh..Ishh..Lenguh tau kaki jln berjalan..Baru kn durg beli di mall yg sy minat..Ceiii

Disebabkn penat sdh sy jln dan rasa nda larat sdh masuk tu mall, sy tunggu ja lh diurang diluar..

"bh,masuk lh kamu sana..Biar sy tunggu..Malas eh masuk." sa bilang dan diurang pn masuk..

Tinggal sy satu urg kn diluar ni berdiri macam urg buduh..Tapi kn si crush ni(sebelum sy minat lg😂😂) tingu2 ni sambil senyum mcm tu kerang busuk🙄😤

Sy tingu pun mcm menyampah gila..Dalam hati,ehh..mcm nda prnh nmpk urg oii..

Tapi sy diam2 ja lh..Nda berani sy ckp..Jadi,untuk menghilangkan rasa bosan menunggu tu 2 ekur munyit habis shoping, sy pura2 kunun ni takan2 hp(nikli upgrade sdh hp sy😂😂) kira sdg bersms kunun sma urg tp bkn..Tingu2 fb, kasi scroll2 ja..

Nda lama, tu 2 ekur munyit keluar lh..habis sdh kn diurg shoping..

Skipppppp....

Fav sy dulu kn sma2 bestfriend sy tu,,pasar malam😂😂..Bukan apa selain beli makanan sbb mls msk, buli cuci2 mata..(nakal baini dulu😂😂)

Tiba2 ni ada urg tarik sy punya rambut..Kimbett!! Dengan buat muka marah, sy pusing kn..Baam!!

Aiks..Tu muka cm kenal tp dimna arr..Berabis bh sy mengingat ni..Lupa sy dimna sy pernah jumpa ni lelaki..

"eh..eh..Keika,,tu lelaki baitu kn sana mall?" debilang kwn sy(nama nda pyh kasi tau😂😂)

"iya bh...mcm bejuduh ouh koe kn keika dgn dia..."naa..Menyampuk sdh kwn sy yg di sebelah...

"iya kh pula??nda sy ingat."sa bilang..

Dan siap kami cuci mata, terus kami pulang hostel..Nda melencong p mna2 sdh..

.
.
.
.
p/s:perlu diingtkn nama,tempat dan lain2 yg penulis tulis cuma rekaan ja dan tidak ada kena mengena..Jika ada nama sama,mohon dimaafkn..Mungkin kebetulan secara tidak langsung..
.
.
.
.
.
As usually, please give me vote if you enjoy this story and comment below too..
.
.
.
.
.
Tq guys❤

MY LOVE STORY Where stories live. Discover now