PART 8 MY LOVE STORY

11 2 0
                                    

mcm dia ja ni p mengurat sy dgn rumantik😂😂😂ndaa beii..nti kambang baju dia😝..ok sambung..

kami bechat laini di massenger😂😂tp dia yg deluan bh chat sy..bkn sy(bukan perigi cri timba kio😂😂😝)..

"hai mandak." debilang..(ni kita kasi nama dia Rooney Swan)

"hai."sa jwb d massenger kunun😝

Bla..Blaa...Siou sy nda ingat sdh apa sdh kmi punya chat2 tu..nda da ingt sdh😌yg penting kami kapel sdh kunun..

Yg paaaling sy suka dia ni kn..caring ni😂😂mimang laba kn(kira sinta gebuk lg kn🙉) biarpun tu ayat sama ja tiap hari😂😂isshh budu.

Berlarutan laitu kmi puny chat smpai kmi brtukar numbur hp..hehehe..lagipun nda da jg ckp psl gete2 beii(jgn risau)

Best bh si Rooney ni..nda cerewet..Sweet ja..gaduh pun jarang sebab nda dia suka klu gaduh2..debilang, buat apa ada relay klu bergduh ja..Tu ayat kn bikin sy terharu bh..ermm..ni hti arr..Ayat sikit sdh cair😝..tu dulu😂

Bila d sch kn,,ni hti bh nda sbr mw pulang padahal di hostel ja pun..bkn apa tp rindu bh..Ishh..Hrp muntah erk🤣..

Sampai ada kwn ni yg ckp..

"nda sabar sdh koe kh??😂😂Kli koe on kn bnyk chat".

Bh harap lh bnyk chat..Dalam hati ja kio sy ckp..Hahaha

Sampai di hostel, trus sy tapuk2 ni on sy pny hp..nti kedapatan bh😂😂bh awas..Nti warden tw😜(klu tinggal hostel,fhm2 lh..nda buli bwa hp)

Nda lh bh bnyk chat..Lgpn dlu kn mna da tu Whtspp buskuurrr😂main takan2 lg hp beii kecuali yg hp sanggih sdh..

Ok balik cerita..sy dan Rooney Swan ni memang schoolmate bh dulu tp mna lh sy kenal kn lagipun dia mudah 1 tahun dri sy🙈dia mimang knl sy..Dlm hti,,astaga...1 kg pla dia dgn c Bonaventure ni🤦‍♀️.

Time sy sekolah, dia ni kerja sdh(x pyh lh sy kc detail arr..(Yg tau dia keja apa cuma bff sy ja😂😂😝)

Kami ni becinta cuma dri on9 ja..nda prng dating2 tp kmi kn mcm nda buli apa org ckp..Saling mempercayai cehhh!! Ni ayat bh😂 (jgn ja kmu muntah arr)

************************************
Yg lain sy skipp arr sbb nda sy ingt bh.

masuk 1 tahun lebih sdh sy sch dn tiba masanya kami final exam..Yeahhh!!!punya siuk nda balik kg..saya nda sabar sdh ni mw plg😂😂

klu yg ambil psv dan subjek yg lain hrus tunggu brp hri lg sbb nda da paper kn..

Naa..sy btul2 gembira ni😝apa nda,balik kg sdh kn nun jauh di sana..Hehehe...bercerita2 lh kmi ni dgn bff..bnyk lh bh kmi story2 ni..

dan last day sdh kn..habis ja exam, sy nmpk sdh si kakak tunggu sana pondok security sama anak dia yg nakal😂😂..

Cepat2 ni sy jalan..Nda sabar kn..brg2 sa sdh sy susun sedia dri smlm..sblm jln, sy sempat lg p jumpa bff sy ni..Sedih bh sy sbb lps ni nda da sdh sy jmpa diurg😭😭(miss u bff)

Sa ckp dgn durg,,

"bye,,sy jln dulu..jgn lost contact ar."
Menangis bah sy😭😭..Aduiii..

Bff sy hntr lg sy sna kereta kakak sy..Sebelum masuk, kmi bepeluk2 lg ni😂😭..Si kkak pn tingu ja..Siap ja trus sy masuk dan kmi jln sambil sy lambai2😭😭😭

Goodbye my memory..Goodbye my school..I will miss this place..i think i cant here after this👋...

Sampai dirumah kakak, terus dia ckp..

"nti esok kami hntr koe arr..tp smpai pekan ja lh kio.." sy angguk ja tp sy happy sbb lama sdh kn sy nda jmpa dorg parents sy😭 Sampai sy nda da ingt dgn si Rooney Swan😂😂

Awal pagi lagi kmi jalan dalam jam 4 begitu..Aduii na..si kakak suruh breakfast tp sy nda mw takut nti muntah😂😂bikin kuyak🙈

sebelum jalan tu, abg ipar yg lead kami utk brdoa..Iya lh..Mesti brdoa dlu sblm jln spy nda da apa2 kn..

Syukur jg sbb selamat jg kmi smpai sna pekan dkt kg kami..Thanks god! dlm hati sy ckp, laju o abg ipar bawa padahal sy nokogoruk di kereta😂😂jauh kn gea prjalanan..

p/s: sorry sebab banyak yg sy skipp psl nda ingt sdh😂😂hrp kmurang enjoy lh kio ni story nda seberapa ni😁
.
.
.
.
As usually, please vote if u like and dont forget to comment below..

Tq guys😘






MY LOVE STORY Where stories live. Discover now