PART 7 MY LOVE STORy

8 2 0
                                    

DYan diurang bff sy sampai habis sch..Best bh kwn sma durg biarpun ada prgaduhan but it cant break our relationship..Tatap bohh🤣mcm belangkas baini kmi..di mna ada aku di situ ada kamu..eh😬mcm menyanyi pla😂

Siou😂😂..

kalau student asrama,fhm2 laitu arr..asal petang,nda buli ada di kwsn..Sebab nti klu ada yg kecurian, kena tuduh sbb ada di asrama waktu tu..

so,terpaksa lh jg smua student keluar dri asrama p pdg kah or whatever lh..Yg penting bkn area hostel..

Ngam2 tu kn yg petang,,sama sma bff sy kunun ni p ikut tu latihan taekwando(betul kaitu spelling sy🤔kasi betul kio klu slh) mcm gila kn kmi..tiba2 ni p ikut sembarangan..sy dgn c Melly laini sot2( 😂😂koe ingt lagi kaitu kena suruh pusing padang bola tampar😁)baru kunu berapa pusing,naa..kapus2 bei..kotoh mau juga ikut2😂😂.

tapi sy kn, sy suka baitu 1 senior sy ni(sorry morry,,sy nda kasi tau nama..takut nti kena report😝nda bh..tinggi bh and hitam2)sy suka nii..padahal mna lh bh dia suka sy yg mcm ntah apa2..Mulau kn but its my old memory..

Ok skippp..

Mau 1 tahun sdh kn sy di sna tu..Naa,,paham2 sdh dii kunun tu bhs asing..cehh!!nda mala susah tu klu paham sdh😜

But, i still with bff..kmi puny kwn si EL kn yg stu dia pindah or dpt smbung belajar ntah d mna tu(sy lupa sdh🤦‍♀️)syukur lh kn dpt twrn belajar kira uni sdh bh..

Jadi,kami yg still study di pra u tu selalu berusaha dpt result yg bagus..dan bila dpt result kn, masih lagi di thp nda memberangsangkn bgi sy ni..i always remembered my old friend..slalu sy chat2 durg d fb ni guna laptop 1M😝..

hp pun ada sdh nga mls lh sy kasi tau..Bikin malu seja😔dlm hati sy,,nda pa lh..one day you can get it a new phone by yourself(ni sy btul2malu)..

sy ni slalu update bah di fb..kdg2 si kakak garang p kumin nii..Ishh..nda pndai bh sputing betul😤..

Kli kn,,sdh sy scroll FB,,ada ni lelaki bwa couple..huiyoo😂😂buli tahan koe..I give u 👍.

dari sana lh kmi brknl2 kn..rupa2 nya dia ni schoolmate sy tp nda sama kelas bh..kenapa??sebab dia di bwh 1 tahun dgn sy means he too young than me..

MY LOVE STORY Where stories live. Discover now