PART 9 MY LOVE STORY

5 1 0
                                    

di kg sy happy betul..Akhirnya sy injak kaki jg sini kg..Tempat kelahiran sy😂😂

sy nda da ingt sdh kn dgn si Rooney Swan..Kira single mingle laini sy😂😂..

One day kn sebelum 25 dis tu,,dtg sms dri Rooney Swan ni..Aikk..Ingtkn nda dirindu😝 tp happy lh kunun tu ginawo tu..

📨Hi keika..Lama kn koe nda sms sy..Koe nda rindu kh?

📩Ishh..Koe ni..Mesti lh bh rindu..koe kn yg nda sms sy.

Ada nada merajuk ni si kawan😂tukkkoii..

📨Ala..Siou gea..Mna buli meradang mandak..Ada sy mw kasi tau bh ni..

📩Kasi tw apa?

📨Sy di kampung sdh ni..Ingt mw jmp dgn koe..

📩Betul bh??tp kn nda sy berani bh kasi tau durg family sy..

📨Owh..Nda apa lh..Tp sy rindu ow koe..

Mesti kamu tertanya2 ni kn mcm mna  lh kmi buli brcinta padahal jmpa pn nda prnh ni..

Bila urg tny, kmu prnh jmpa kh tp sy jwp ja..Kami knl time skolh dulu sy bilang nopo..Hahaha..Urg yg tny pn geleng2 ja😂😂

Ada stu mlm kn time sy p rumah kakak sy yg stu tp d kg lh(jgn bh kmu konfius😌 bnyk kn adik bradik sy😂)..

Ada minum2 baitu tp uitss..Sy nda minum arr. ori lg ni bdn sy blm ada kuman alkohol lg😝 kedapatan baitu sy bercall dgn Rooney Swan sama si bapa🙈ni kli lh..Kasi sedia ni telinga kana susi😬

Tp nda lh jg si bapa tny detail😁..Dia sakap ja..Siapa tu..Biasa lh klu mabuk2 kn..ermm fhm2 nopo kio..

************************************
Naa..Kira gantung beii kmi pny relay..Mcm nda da kesudahan tp itu lh..nda da juga kata putus kami😔

Setiap mlm mesti nda temiss kmi nda brsms biarpun line d kg susah betul mau berkompromi😂Belum ada whtspp lg..

Klu mw brcall atau brsms tu,,trpaksa pigi sana bukit atau tmpt tinggi utk cari line..Lucu pla ni bila ingt balik😂😂..

Tiba2 kn, kazen sy sblh mama sy ni ckp dgn sy..

"eh...eh..Keika,,koe nda mw pigi ramai2(bhs kg😬) kaini sna tmpt si abg?"

Sy mw daa tp durg parent sy xd mw suruh sy jln2..See!!they still protect me  like a baby or todler ni..Pergerakan sy time tu nda bebas..apa2 mw pigi,msti ada cousins yg ikut..

Namun,mesti yg keliru ni kn..Klu kazen knp durg nda kasi benar? Begini, smua sepupu sy tu nda buli d percayai😂😂😂nda bh..parent yg nda prcy..Tidak tau lh maybe they have are reason..

Then...Skip again..

To be continue❤❤❤
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

MY LOVE STORY Where stories live. Discover now