PART 6 MY LOVE STORY

8 1 0
                                    

Yang lain sy skip aarr sbb nda best..Hahaha..

Masuk 1 week sdh sia di sini..Mcm boring mcm nda sbb nda da kwn2 sy dan paling sy pening kepala tu bhs asing durg..melayu pun sikit2 j..

Nda lh sy fhm..Betul..Tapi sy ni kn suka betul menanya bh..last2 ada laitu sy fhm sikit2😁bikin gerigitan bh nda sy fhm..

Ada stu kwn dorm sy..Kenal dgn abg sy..baru sy ingt pla..Kbnykn durg ni stu sch dgn abg sy dulu..Yg lain sch lain lh tp rapat ni..Hihi

"tadi ko boh di kuo..?" tu perempuan tanya..aik..Ada pula dusun sini..Ingtkn sy stu urg ja sasat dusun..Ada pla..Ok lh..Tekejut tapi sy hppy sbb nda lh bh mcm buduh2😂😂

"oo..nokuro?"sy jwb..

"aiso boh..Monguhot oku nopo.."debilang.

"isai gea ngaran nu?"sy tanya.

"e Elciey..Koe?" debilang..

"keika apreena tp panggil keika or ika or whatever lh..Yang penting jgn pnggil lain2." sa bilang terus sy senyum..

"oo..Bh,,nti klu p mkn kt sma2 arr..nti sy kc kenal nama kwn2 sy." debilang..Cepat mesra baini..X smpai stu minit jdi kwn sdh kmi😂😂(aikk..Betul kaitu buhung sy Ther)

Malar baini sy senyum..😂(klu yg knl sy ni,,memang malar senyumm..Murah beii..tam🤣🤣)

Time p makan tu,,sy dgn Elciey turun lh..dari jauh, sy nampak sudah si Nick(surii..Sy guna nma depan koe) dgn bff dia..dia lambai sy trus sy lambai dia balik..

Sy ni jenis yg mau kwn siapa ja..pernah tu Nick bawa sy minum petang then bawa sy sma sna tmpt kwn2 durg..Naa..Bekanal2 lah kami kunun..

"keika,,ada elciey sdh kn kwn koe..Ngam laitu..klu ada apa2 kasi tau arr." debilang si Nick(ngam kaitu ayat sy😂lupa bh sdh koe ckp sy tu😌)

Angguk ja sy..

Bermula lh sudah sy ada bff ni😘..I think sy boleh ngam ni sma durg..Best bh..klu kwn2 si Nick mcm nda ngam tapi buli buat kwn jga..Nda da jahat baini durg..bagus ja..Thanks to be my friend arr..Syg kmu semua❤.

Time mkn tu, sy sma2 kwn elciey lh tp diam ja sy ni..mcm heaven pla sbb mknan smua sedap dn semua seafood..Sayur ja lh nda sy suka😂😂

"Elciey,sepa bh nama dia ni..Diam2 gea dia ni."tanya kawan elciey..Tinggi bh dia..Ada gg arnab(😂😂btul baitu kn Cil)

"keika baini nma dia,cil." elciey bilang.

"oo..Ika lh sy panggil koe arr.." debilang si cicil.

"ouh ya..Ni si Lesty, Melly,Lenny, Elona dan Eva." Elciey bilang..Dorg smua sy tingu sambil sy senyum..(naa..Kn malar baini si kwn senyum😂😂🤦‍♀️)

p/s: nama2 dlm watak ni sy nda kasi nama betul2 arr..Thats mean, hanya rekaan ja..
.
.
.
harap memahami kio✌️🏻
.
.
.
.
give me vote if you like and please comment below..Thanks gaiss😘😘

MY LOVE STORY Where stories live. Discover now