dan paling sy benci kn,mcm kwn2 kuliah sy tau2 bh sy ada crush ni😤..Ntah lh sepa betul yg jadi wartawan nda da gaji ni😑
bila sy tny tu 2 ekut munyit kn diurg geleng kepala and angkat bahu..Yeahh!!sy percaya ni munyit😪
Second sy jalan2 d mall like a before, tu 2 ekur munyit kawan saya😂😂betul2 keboringan bh kami..Apalagi,,jalan2 lh cuci mata lagipun weekend jg kn..
Mungkin deja vu kh apa, kami pigi sana mall yg ada tu lelaki🙄(dia keja kn sana ni pun bru sy perasaan😂😂)..
Dan seperti biasa,sy ditinggal kn tu 2 ekur munyit i means, diurang masuk bh di mall tu..shoping lah..
Saya pun setia la kunun ni tunggu diurang keluar,jadi berdiri2..and kebetulan, ada urg melukis ni..Pandai dia lukis muka urg..
"eh..Lawa angkol.."sa bilang kasi tunjuk senyum sa yang paling manis😂😂..Sa panggil angkol sebab berumur gea sy nampak kn😁
"koe mau minta lukis kh?"tanya si angkol..Terus sy angguk ni..
"bh koe duduk situ di kerusi arr diam2..Sy mau lukis sudah ni."tu angkol cakap..Sy pigi lh duduk yang si angkol suruh dan diam2..
Nda lama, si angkol siap sudah melukis ni..Uikk..Pro ouh koe angkol dalam hati sy..mcm sikijap kama si angkol melukis..mimang lh bh sikijap klu pro sdh😂😂
Masa si angkol bagi tu lukisan kn, sy terpegun sgt sebab lawa(eh..Perasaan😂😂😝🙈) dan dia bagi sy satu gelang ni buatan tangan..Kira homemade lh..
Lepas say thank you, tu angkol pun kemas2 laitu barang2 utk melukis sebb mau petang sdh kn..
Bila sy tingu di belakang, tu kusai kn..Dia tingu ni sambil dia senyum..erm..Macam cair sdh ni hati sy😜..Isk..Palis2
Sy pigi lh dkt bag counter..tapi tu kwn sy kn belum lg keluar ni..Apa baini durg buat didalam!! Naa..Mau marah sdh sy sebab penat ni berdiri..aish😤
"hi mandak,,penat sdh koe bediri?sini lh duduk." tu kusai bilang sambil dia kasi tunjuk tu kerusi dkt dia..
Ishh..Tapujii..!sudah lh sy penat berdiri,tu kusai minta puji lgi dengan senyuman dia..nda sdh sy peduli ni dia ni crush sy..Hahahaa kesian si gaman..
Tiba2 tu kusai macam mau brcerita ni..Maybe, dia mau pujuk2 sa mangkali kn sebab lama tunggu tu 2 ekur munyit...Lama2 kn tepujuk kunun hati sa😜..
Pastu kn..Jeng..Jeng..tu kusai kasi keluar kertas sama pen😂😂
Na..Apa lh dia mau tu???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
p/s: sorry morry guys..Part ni pendek yaa..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
As usually, please gimme vote if you enjoy this story and dont forget to comment below..
.
.
Tq guys❤
YOU ARE READING
MY LOVE STORY
RandomCerita ini berdasarkan pengalaman penulis tapi bukan 100%..mungkin dalam 70% kisah benar dan selebihnya adalah imaginasi hanya untuk menyedapkan jalan cerita. Diingatkan, cerita ini tidak membenarkan sesiapa untuk 'copy&paste' okey..Watak,tempat ada...