Глава 2

285 16 2
                                    

  Пърси

Аз съм голям идиот. След като отидох в училище се блъснах в най- красивото момиче което съм виждал. Имаше медено руса коса и интелигентни сиви очи. Докато говорихме се сетих нещо. Татуировката ми със сивата. Совата имаше сиви очи. Нееее! Не може да бъде. Не е възможно това красиво момиче да ми е сродна душа. Тези мисли бяха прекъснати от звънеца. Е нека се отправим към първия час за тази година- Митология с господин Бранър.
Влязох в стаята и там ме чакаха моите приятели. Отново коментираха своите съкрушения. А, аз звучи смешно аз капитана на отбора по плуване никога до сега не е имал гадже, но факт. Слушах Джейсън да говори за Пайпър отново. Бяха се видели лятото и естествено Джейсън реши да падне за нея. Слушах ги и слушах и вече взех да се изнервям докато не се случи много хубаво нещо. Анабет, Пайпър и Хейзъл. Анабет му махна с ръка. Тогава господин Бранър или Хитон както искаше да го наричаме ни разпредели как да седнем. Естествено аз трябваше да седя с нея. Не се оплаквам, даже ми е хубаво. Оказа се че тя знае гръцки като мен. До края на час осъзнах нещо бавно и сигурно се влюбвам в Анабет Чейс.

A/N: Знам кратка глава но като за първа история мисля че е доста добре. Коментирайте и изразявайте думи. До следващия път!

Dgerovag

Сродни души (Героите на Олимп AU)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ