4

21 0 0
                                    

Çağatay'ın yüzüne bakıp tekrar gözlerimi aya diktim... Sanki ben buradayı dercesine parlıyordu kim bilirdi belki bir gün oda yok olurdu?

-Çağatay- ''Sana cidden çok aşığım''

Gülümseyip tekrardan ona döndüm,ve dudaklarını benimkiyle buluşturmasını izledim sanki midemde tam anlamıyla kelebeler uçuşuyordu. Fısıldayarak ona daha da yaklaştım.

-Doğa-''bende''

Tam tekrardan onu öpecekken başka bir ses gelmişti.

-Berrak-''OHA KANKA NAPIYON YAVAŞ TÖVBE TÖVBE''

Gözlerimi yavaşca açıp bunun rüya olduğu gerçeğiyle yıkılıp ağlamak istiyordum dudaklarımı eski haline getirdim ve yatakta doğrulup gözlerimi ovaladım ve berrağa döndüm.

-Berrak-''Dur tahmin edeyim! rüyanda ateşi öpüyordun ve ben seni en güzel anında uyandırdım,üzgünüm doğasu ama yine geç kaldık!''

-Doğa-''Dıtt,yanlış cevap o öpücüğün tekrarlanmasını ölsem istemem!''

Berrak sinsice gülümseyip saçlarını düzeltti.

-Berrak-''Şu gizemli eniştemi harbiden merak ediyom ya''

Eskiden olsa yani su ve çağatay çıkmasaydı belki bi umut söylerdim ama şimdi yapbozun parçaları değişmişti bu imkansızdı artık.

-Doğa-''Hala dudağım çok acıyor''

-Berrak-''sargı bezini değiştiriyorsundur umarım hergün mikrop falan kaparsa''

-Doğa-''Evet ama bi süre daha ruj sürebileceğimi sanmıyorum,ayrıca biraz daha boş yaparsak cidden çok geç kalacağız!''

Hemen yataktan kalkıp dolabımdan siyah kotumu ve beyaz kazağımı çıkardım ve banyoya geçip hızlıca üstümü değiştirdim.

-Berrak-''Kanka su mesaj atmış diyoki doğa çağatay beni engelledi numarasını atıyorum engeli kaldırsın söyler misin demiş ne diyeyim?''

Ne yalan söyleyeyiim sevinmiştim umarım o engeli asla kaldırmazdı.

-Doğa-''Bekle kanka geliyorum bişi yazma sen''

Saçlarımı düzeltip hemen banyodan çıkıp berrağın elinde olan telefonumu kaptım ve suya yazmaya başladım.

-Doğa-''Tabii,söylerim kanka numarası?''

-Su ama sevmediğim-''Sonra bana ss atarsın 0537 *** ****''

-Doğa-''Tamam kanka da bugün okulda neden kendin söylemiyorsun ki?''

-Su ama sevmediğim-''Şey sanırım çağatay hastalanmış ve okula gelmeyecek bugün cuma ve bende 2 gün beklersem ölürüm!''

Suyun boş yapmasını daha fazla dinleyemeceğimi düşünüp çağatayı numarasını kaydettim ve otobüse binmeden ilk mesajımı yolladım.

-Doğa-''Selam.''

200 KEZ YAZIP YAZIP SİLMİŞTİM VE GERÇEKTEN BUNU MU ATMIŞTIM SELAM. NEYSE SAKİNİM BEN.

-Çağatay;)- ''Selam? yanlış anlama ama kimsin? ^^''

ağlayayım mı?

-Doğa-''doğa ben numaranı sudan aldım engeli kaldırmanı istiyormuş''

umarım kaldırmazsın.

-Çağatay;)-''Bu olaya seni karıştırmasına gerek yoktu her neyse''

öküz işte ne yaparsın

-Doğa-''Şey,hastaymışsın sanırım geçmiş olsun iyi misin?''

çok mu belli ettim lan acaba

yazmıyor...

çevrimiçi ama hala yazmıyor..

hala çevrimiçi LAN KİME YAZIYO BU SAATLERDİR.

-Berrak-''kanka çağatayla mı konuşuyosun?''

Yan koltukta oturan berrağa döndüm.

-Doğa-''Yok kanka ya sorma benide engelledi''

TAM O SIRADA TELEFONUMA MESAJ GELMİŞTİ!SONUNDA...

SUDAN OLDUĞUNU GÖRMESEYDİM HER ŞEY DAHA *İYİ* OLABİLİRDİ :(

-Su ama sevmediğim-''kanka ne oldu ss atsana ne diyo?''

-Doğa-''Kanka ya sorma beni de engelledi :(((''

eh beyaz yalandı bu ne olucak ki

-Su ama sevmediğim-''offf yyaaa''

-Doğa-''Hey,yoksa sen ona cidden aşık mı oldun! :0''

yazıyor... yazıyor.. DESTAN MI YAZIYOSUN.

-Su ama sevmediğim-''yok be töbe de o tipsizi neresini seveyim aşkm sadece oyun ;)''

elimde olsa sıçardım ağzına da neyse

SONUNDA ÇAĞATAYDAN MESAJ GELMİŞTİİ!

-Çağatay-''iyiyim saol beni önemsiyormuş gibi davranmana gerek yok,suya söyle engeli geri çektim :)''

sadece üzmüştü azıcık...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

BÖLÜM YAĞDIRIYORM THX

Kar küresiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin