Okulu seven var mı cidden? varsa kendimi sorgulamayı bırakacağım,bugünde sıraya başımı koyup uyup saçma sapan rüyalar görürüm diye düşünmüştüm.
Çünkü o günden beri hiç garip birşey olmamıştı çağatayın benden kaçması haricinde hayatım aynı tempoda devam ediyordu;;;; SIRADAN VE SIRADAN
Sınıfın kapısı açıldığında kafamı sıradan kaldırmıştım bir mucize olup hoca gelmemiştir diye umut etmiştim ama bu sefer hoca tek başına değildi yanında birisi daha vardı basketbolcu olabilecek kadar uzundu ve gözleri ela rengi gibiydi, azıcık heyecanlanmış olabilirim..
-Neslihan hoca-''Evet çocuklar oturabilirsiniz,yeni bir öğrenci getirdim kendini tanıt bakalım''
Şu kendini tanıtma faslının hala sürmesi ironi falandır umarım
-Sinan-''Adım sinan 18 yaşındayım 1 yıl ara verdim bu kadar''
Çocuğun konuşurken bile gamzeleri çıkıyordu,kıskanmadım desem yalan söylemiş olurum sanırım.
-Neslihan hoca-''evet bakalım boş yer var mı''
Bende hocayla birlikte sınıfta boş yer ararken sadece benim yanımın boş olduğunu farkettim, berrak bugün gelmemişti dolayısıyla tek kalmıştım.
-Neslihan-''Sanırım sadece doğanın yanı boş geçebilirsin''
Çocuk yanıma doğru gelirken hoşgeldin gülüşümü takınıp sırıtmıştım çantasını koyması için çantamı hafifçe kendi yanıma çektim.
-Sinan-''selam''
Bu kadar ani konuşmasına şaşırsamda çaktırmamaya çalıştım
-Doğa-''selam,doğa ben''
-Sinan-''bende sinan''
konuşmayı devam etmek için konu bulmaya çalışmakmı?
-Doğa-''nereden geldin yani önceki okulun neresiydi?''
saçmaladım kabul
-Sinan-''1 yıl ara verdiğim için pek hatırlamıyorum okulumun adını izmirde sıradan bir liseydi''
-Doğa-''anladım..''
Sinan sağ arkamdaki sıraya hafifçe bakıp tekrardan bana döndü.
-Sinan-''Sevgilin mi? baya sinirlenmiş gibi''
-Doğa-''pek sayılmaz''
Bende aynı tarafa bakmıştım ama çağatay anında önüne dönmüştü sorunu neydi bilmiyordum.
-Sinan-''bu konuyu biliyormusun?''
Şaşkın bir şekilde ona doğru dönüp tahtaya baktım
-Doğa-''ben mi?''
Beyninizin %923938208 kullanırsanız ne olur;;;;;
-Sinan-''burada senden başka tanıdığım biri olmadığına göre?''
-Doğa-''derslerle aram pek iyi değil aslında''
Kafasını sorun yok dercesine sallayıp çantasından bir eskiz defterine benzeyen bir defter çıkardı ve bir şeyler çizmeye başladı bende onu çok sıkmamak için kafamı sıraya koyup uyumuştum...
Uyandığımda yanımda bir kağıt vardı şaşırıp elime alıp baktığımda birinin beni uyurken çizdiğini görmüştüm altındada küçük bir not vardı.
''umarım beğenirsin şu sıralar pek resim çizmesemde uyurken çok masum gözüktüğün için çizmek istedim...''
-Sinan
----------------------------
Selaaaaaaam biraz kısa oldu bölüm farkındayım ama pek vaktim olmuyor genelde neyse umarım yeni karakteri seversiniz ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kar küresi
ChickLit-Çağatay-''bu kokuya aşığım...'' -Doğa-''ne tesadüf bende sana ;)'' Sanki hayatlarımız bir müzikle bağlanmıştı ve biz nakarat kısmında birleşiyorduk'