<17 nisan>

47 2 0
                                    

07:24

Başlayalım. ♡

Her insanın kalbinde taşıdığı bir sızi vardir. Bazen o sizinjn altinda kalir bazen ise yasamayi ogrenir. Cok az jnsan ise o sızıdan dahi mutluluk duyar.

Ben kalbimdeki o her duyguyu icine hapis eden sizınin altinda kalanlardanim.

Ben prenses lavinya sizinle adimi bu sekilde paylasicam bu hikayede.

Aslinda bu bir hikayeden cok sizinle dertlestigim. Psikolojikmen yasadigim cokuntuyu birilerine aktarip icimi biraz olsun rahatlatmak icin yapmak istedigim. Bir istek.

Ben buraya bana aciyi yasatan kisiyi deilde icimdeki aciyi yazicam. Ben buraya birilerini deil kendimi yazicam.

Kimse icin yormicam kendimi kendimi rahatlaticam. Yani bir gun olur da bu yazdiklarim bana degmeyen bir insan icin yaptigim bir sacmalik gibi gelirse. Bana bunu hatirlatin. Cunku ben bazen kendimi bile frenleyemiyorum.

Aşık oldum.

Evet. Ben asik oldum!

Deliler gibi birine tutuldum kendimi onda buldum. Icimde kelebekler disimde gulucukler uçusturdum.

Ask cok guzel bir duygu fakat asik oldugun kisi gercekten karakterli biriyle.

Aski guzellestiren insanlardir asik oldugun adam sana cicekler deilde zehirli sarmasiklar verdiyorsa o ask sana hayatinda gordugun en cirkin see gibi gelir.

Fakat kimse asik olacagi kisiyi secemiyordu sirf bu yuzden de bazi insanlarimiz mantigiyla harakaet ediyordu fakat ben hicbir zaman onlardan olamadim.

Kalbimle ilerledim bir kus misali goklere uctum. Suzuldum ve biri kanadimdan vurdu dustum. Fakat olmedim.. yaralı kaldim. 

Fakat ilk defa bugun  ben mantigimi devreye sokmaya karar verdim. Tabi ne kadar becerebiliceksem. Ve Ya belkide hic gerek dahi kalmamistir bu duruma.

Siz ce aldatilmak mi daha zor yoksa karşılıksız aşk mi.

Bence aldatilmak!

Neden mi?

Cunku senin ona verdigin bir emek var icinde kurdugun bit hayal gercekligine inandigin bir sevgi var. Sevdigim adam ve ya kadin  tarafindan aldatilmak verdigin emege sevgiye saygisizlik.

Bir nevi senin hayatindan çalip başkasına hayat olması gibi.

Fakat karsiliksiz ask oyle deil.  Evet seviyorsun fakat karsindakinin sana duygusu olmadigini biliyorsun  sevgin var fakat emegin yok ondan aldigin bir soz inanc yok ne kadar seni sevmesini istesende karsliksiz sevmeye dahi bazen razi olursun.

Ne bir kadın ne de bir adam aldatilmayi hak etmez. Ne yaparsa yapsin cezası bu olmamalı.

Evet evet biliyorum unutmak istesenizde iciniz de bir yerde tekrardan istiyorsunuz. Olmayacagini bile bile tekrar ona siginmak istiyorsunuz. Soyle birsey var ne yaparsa yapsin verdigi acilari dahi unutup bazen gercekten de sadece onu arzuluyorsunuz.

Ben prenses lavinia hayatima biri girdi. Inanin bana filmlerde veya cevremde duydugum hep istedigim arzuladigim iliskiyi yasadim. Hani boyle tek basinasinizdir gercekten guzel seyler olmasini istediginiz bir anda ortaya biri cikar hatta soyle soylim hep vardir fakat o an bir baska gelir size.

Oyle guzel gekirki karninizda kelebekler ucusturur herseyiniz olur onsuz hicbir sey yapamaz hale gelirsiniz ondan baska kimseyle dyaloga dahi girmek istemessiniz ki kimseniz yoktur. Hic bilmediginiz  yasinizinda verdigi seye dayanarak gormediginiz hayati onunla ogrenir onun sayesjnde bir cok seyi ogrenirsinjz bir nevi onunla hayata atilirsiniz

Yasadim.

Sevdim sadece onu istedim hatta gozum baskasini tek bir an gormedi bile cocuk gibiydim ki cocuktum zaten.

Zaman gecti hersey aktı gun geldi cogu sey degisti.

Soyle bir soz okudum bu bir kac gun icinde.

Hicbirsey daha guzell olmaz guzelse kotuye gider diye. O kadar dogru bir soz ki sanki bize ait gibiydi.

Hakaretler basladi gozunde en kotu oldum ama size temin ederim ki kalbimin guzelliginden o kadar emindim ki.  Gun geldi aldatildigimi ogrendim.

Asla dedim. Asla artik yasayamam.

Bir kizla bile adi yan yana gecince yuregimde ki sızıdan sadece ben haberdar dim kimse ye anlatamadigim anlatmaya kiyamadigim bir iliskide ben aldatildim.

Oysa tek kaldiramayacagim seydi aldatilmak.

Yandim. Icim cikana kadar yandim. Ama aglamadim o gun cok agladim ama sonrasin da aglamadim. Tabi bu aralari icine koymuyorum.

Hicbirsey dahada guzellesmez ben inanmistim ki hayatim cok guzel olucak.

Suan mi suan oyle bir bosluktayim ki.

Ne onu istiyorum ne onu hatirlamak istiyorum. Sadece tamamen unutmak aklimdan cikarmak istiyorum.

Affetmek aklimin ucundan bile gecmedi. ama inanin kimse vazgecilmez deildir.

Ugruna herseyi yapacagim adamdan ben vazgectim. Oyle vazgectim ki yuregim sizim sizim sizlasada icim yansada ben vazgectim.

Inanin bana su dunyada asla olmaz  demeyin hic beklemediginiz anda hersey olabilir.

Bir mucize veya bir kotuluk.

Gulen hersinde mutlu oldugunu dusunmeyin cunku ben Cok guluyorum ama bu sadece benim kalkanım...

Selam bugun biraz sıkıntılı bir gün geciriyorum ve sanirim icimde tutamadiklarimi buraya aktarmak istedim. Her icim Sızladıginda buraya acicam icimi. Ne bir baskasina nede ona sadece size.

Hiç kimse vazgecilmez deildir.

Unutmayın.



kuyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin