"Can You Hear Me"

81 8 4
                                    


"Can you hear me? 'Cause I'm lost
 And I may never come back again
 And while my heart keeps holding on
 I know I'll never be the same again"

¤ - ¤ - ¤ - ¤ -¤ - ¤ - ¤ - ¤ -¤ - ¤ - ¤ - ¤ -¤ - ¤ - ¤ - ¤ -¤ - ¤ - ¤ - ¤ 

Loki nehézkesen nyitotta ki a szemeit. Gyógyfüvek szaga csapta meg az orrát,és fájdalom hasított a kezébe. A fejét irtózatosan nehéznek bizonyult így csupán oldalra fordította,és kitisztult előtte a kép. A szobájában volt,betakarva,és a kezeit felemelte. Meglátta,hogy bekötötték és helyrehozták a sötétség által okozott kárt. 

Érezte ahogy a teste szinte belesüppedt a párnák és a takarók közé. Halk motoszkálást vett észre az oldala mellett. Pislogva realizálta,hogy Frigga az. Ott ült az ágy szélén,és simogatta a kezét. A szemeiben aggodalom ült.

-Kisfiam...mégis mi lelt?-látszott az arcán,hogy órákon át sírt. Loki miatt. Annyira aggódott érte.

Loki csak nézte őt és összevonta a szemöldökét. Kuncogott csendben és a fejét hátrahajtotta,és ingatta. Frigga értetlenül,még több bánattal nézett rá.

A férfi a kezeit maga elé emelte és megnézte  a kötést. Nevetett,hangosan nevetni kezdett,és a semmibe kiáltott.

-Nem tudtál megölni igaz!?-kacarászott és elfordult oldalra,nyögve,sírva és egyszerre nevetve ült fel. Az inge ki volt bontva. Nem látta a sötétséget sehol,majd mikor megtörölte a könnyektől az arcát,hátra nézett Friggára,és meglátta a mögötte lévő alakot. 

A feketeségből csöpögött a sötét,le a padlóra,ott gomolygott mindenhol. Loki ordítani akart,az anyja nem látta,csak ő,csak ő érzékelte. Nem jött ki szó a torkán. A lénynek nem volt arca,ujjai karmokban végződtek. Hússzínű bőre fel-felrebbent a sötétség fátyla alól. 

A karmai Frigga torkán bukkantak ki,az anyja nem kapott levegőt,a szájából ömlöt t a vér,és leomlott a földre. Loki remegve ordított,a földön mászva ment el odáig,és remegő kezekkel térdelt az anyja felett. A gyönyörű aranyhaja csupa vér volt. Tátogott valamit,de a fény kiveszett a szemeiből. A lény kacagása ottmaradt, a sötétség visszakúszott a falakon kívülre. Suttogott neki. 

-Ne ne ne...kér..ne...-a vérbe tenyerelt,és belecsapott mérgesen,végül a fejét lehajtva,remegve nevetett. A könnyei újra eleredtek,és a vérbe csepegtek. Érezte a fémes szagot. Ne. Ne. 

A hír szinte futótűzként terjedt a szolgák közt.

A király megölte az édesanyját.

Ugyanazzal a tőrrel,mint amivel öngyilkos akart lenni.

| LOKI | - Gyásztánc   (Complete)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant