Diana_Barry

1.4K 52 14
                                    

989 polubień

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

989 polubień

Diana_Barry Nigdy nie idźcie z tą babą na wrotki!
@Ania_Shirley

Komentarze

Józia_Pye Nibt dlaczego? 🤔
Diana_Barry Czy ty widziałaś jak ona jeździ!
Józia_Pye No nie...
Diana_Barry Czułam się przy niej jak jakiś debil nie umiejący jeździć, kiedy ona robiła te wszystkie piruety!

Ania_Shirley Już nie przesadzaj!
Diana_Barry Ja się pytam dlaczego nie bierzesz udziału w żadnych zawodach czy coś?!

Jane_Andrews A co to za okularki?
Ania_Shirley Spokojnie zerówki 😅

Tillie_Boulter Dzięki, za ostrzeżenie ⚠
Ania_Shirley No i teraz nikt nie będzie że mną chciał chodzić na wrotki 😭
Tillie_Boulter Spokojnie, oczywiście że pójdę z tobą 🥺

Jerry_Baynard Ani na rolki!
Diana_Barry Jeździsz na rolkach?
Jerry_Baynard Raz miałem rolki na nogach i ani więcej razy ich nie założę!

Cole_Mackenzie Od kiedy ty niby jeździsz na rolkach?
Ania_Shirley Od wtedy skończyłam gdzieś osiem lat 🤭

Gilbert_Blythe Nie wiedziałem, że jeździsz na wrotkach 😳
Ania_Shirley Spokojnie, amatorsko i jeździłam 🤫

Max_Shirley Tylko nie mów, że znowu jeździsz!
Ania_Shirley Max, ale to było bardzo dawno!
Diana_Barry Ale o co chodzi?
Ania_Shirley Kiedy byłam młodsza bardzo dużo jeździłam na rolkach i brałam udział w zawodach jazdy figurowej. Podszas właśnie jednego z nich jedna dziewczyna podstawiła mi nogę kiedy lądowałam przy piruecie i dostałam dosyć poważnego urazu.
Max_Shirley Dosyć poważnego! Było zagrożenie, że twoja kość się w ogóle nie zrośnie!
Diana_Barry Matko nie wiedziałam.
Ania_Shirley Nie lubię o tym mówić, było minęło 🤷🏻‍♀️

~~

Teraz to jestem naprawdę wkurzona na wattpada. Publikuje rozdział i najpierw opublikował mi całkowicie inne niż bym chciała, a potem musiałam ten rozdział publikować z pięć razy bo cały czas mi go usuwano, więc od razu przepraszam jak w najbliższym czasie rozdziały nie będą się pojawiały regularnie.

Ania nie Anna /Instagram Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz