926 polubień
Jerry_Baynard Wkońcu jakiś wypad nad wodę!
Komentarze
Gilbert_Blythe Najwyższy czas!
Jerry_Baynard Szkoda tylko, że woda nie była za bardzo ciepła.Jane_Andrews Czy wy nigdy nie możecie wstawić normalnego zdjęcia?
Max_Shirley Taka nasza natura 🤷🏻♂️Cole_Mackenzie To zdjęcie powinno być podpisane "Chwilą przed tragedią"
Diana_Barry Czy wasze spotkania zawsze muszą kończyć się wypadkami?
Cole_Mackenzie Nie moja wina, że na ziemi jest grawitacja.Diana_Barry Od kiedy umiecie pływać na deskach?
Billy_Andrews Próbowałem ich nauczyć.
Tillie_Boulter A ty umiesz?
Jane_Andrews Umiał a czy teraz umie 🤷🏻♀️
Billy_Andrews Tego się nie zapomina!Billy_Andrews Myślałem, że dostanę wstrząsu termicznego!
Karol_Sloane Każde z nas chyba go dostało, włącznie z doktorem.
Gilbert_Blythe I po co dałem się namówić na to!Karol_Sloane Dlaczego na każdym zdjęciu z wami wyglądam jak debil!
Józia_Pye A nim nie jesteś?Max_Shirley Właśnie odkryłem, że zachowuje się dziecinniej od was 😂
Ania_Shirley A dopiero co mowiłeś, że to ja jestem dziecinna!
Max_Shirley Zależy od sytuacji.Ania_Shirley Dlaczego Billy trzyma Maxa na rękach 😂
Max_Shirley Jakoś tak wyszło 😳
Jane_Andrews Czy ja o czymś nie wiem?Józia_Pye Wasze wypady nigdy nie kończą się dobrze.
Cole_Mackenzie W tym tkwi cały sens tego!Tillie_Boulter Ach i ta euforia na twarzy Karola 😂
Karol_Sloane No bo w końcu mi się udało utrzymać na tym czymś!~~
Pytam tak z ciekawości, jest tu ktoś z fandom Percy'ego Jacksona? A jeśli tak to ma do polecenia jakąś fajną książkę?
CZYTASZ
Ania nie Anna /Instagram
FanficNastoletnie życie postaci z "Anne with an e" w postaci Instagrama.