1ο Κεφάλαιο

20 0 0
                                    

Σκοτεινιά ζει. Ο Μάνος ακόμα να φανεί. Είχαμε δώσει συνάντηση στο στέκι μας στις 6:30 μ, πίσω από το εγκαταλελειμμένο κτίριο της γειτονιάς. Είχε πάει 7:00 και είχα ανησυχήσει, έτσι του έστειλα μήνυμα:

Εγω: Που είσαι;Ανησυχώ! Είναι όλα εντάξει;

Ακόμα να απαντήσει.

Εγω: Μάνο...

Ξαφνικά άρχισε να πληκτρολογεί.

Μάνος: ...

Ανακουφίστηκα για λίγο, μέχρι που διάβασα το μήνυμα του.

Μάνος: Θα τα πούμε αύριο

Εκείνη τη στιγμή ξαφνιάστηκα και ανησύχησα ταυτόχρονα

Εγώ: Τι έγινε; Γιατί δεν ήρθες;

Μάνος: Είπα θα τα πούμε αύριο!

Εκείνη τη στιγμή ένιωσα μία πίεση στο στομάχι. Ποτέ δεν μου έχει ξαναμιλήσει τόσο απότομα.
Τις τελευταίες μέρες ο Μάνος συμπεριφέρεται πολύ περίεργα και δεν μου λέει τον λόγο. Προσπαθώ να τον προσεγγίσω με διάφορους τρόπους αλλά εκείνος δεν μου ανοίγεται πολύ. Αποφάσισα λοιπόν να τον ρωτήσω τι συμβαίνει και να του μιλήσω ξεκάθαρα για το θέμα αυτό. Αύριο θα πάω σπίτι του γιατί έχουμε κανονίσει να βρεθούμε για να αράξουμε, οπότε Πιστεύω ότι θα είναι μία καλή ευκαιρία να του μιλήσω.

Επόμενη μέρα.

Μόλις ξύπνησα ετοιμάστηκα και πήγα στο σπίτι του Μάνου. Χτύπησα το κουδούνι και μου άνοιξε την πόρτα η μαμά του. Το όνομα της είναι Στέλλα, είναι πολύ καλός άνθρωπος, επίσης είναι κολλητές με τη μαμά μου και βρισκόμαστε κάθε Σαββατοκύριακο για φαγητό όλοι μαζί.

Εγώ: ο Μάνος;

Κυρία Στέλλα : Επάνω δωμάτιο του. (αναστεναγμος)

Εγω:Συμβαίνει κάτι;

Κυρια Στελλα:Να μωρέ Κατερίνα... Τις τελευταίες μέρες ο Μάνος συμπεριφέρεται πολύ περίεργα και δεν μου μιλάει και πολύ. Είναι πολύ απότομος και κλείνεται στο δωμάτιό του με τις ώρες, για αυτό και ήθελα να σε ρωτήσω αν ξέρεις κάτι επειδή εσένα σου τα λέει όλα.

Εγώ:Η αλήθεια είναι πως όντως φέρεται παράξενα αυτές τις μέρες, για αυτό κυρίως ήρθε σήμερα εδώ. Θέλω να του μιλήσω.

Κυρία Στέλλα: Εντάξει κορίτσι μου σε ευχαριστώ πολύ.

Της χαμογέλασα και εφυγα. Ανέβηκα τις σκάλες και έφτασα έξω από την πόρτα του Μάνου. Στην αρχή δίστασα να την χτυπήσω αλλά μετά από μερικά λεπτά σκέψεις απλά χτύπησα και περίμενα να ακούσω τη φωνή του.

Μανοσ: Ποιος είναι;

Εγώ: Κατερίνα.

Μάνος: Έλα...

Μπήκα μέσα στο δωμάτιο, ήταν μέσα στα σκοτάδια και εκείνος ήταν στον υπολογιστή του ακούγοντας μουσική και παίζοντας παιχνίδια.

Εγώ: Τι είναι αυτά τα χάλια;

Μανος: Υπάρχει κάποιο πρόβλημα;

Εγω: Ναι υπάρχει!

Μάνος: Τι;

Ανοιξα το παράθυρο και έκατσα στο κρεβάτι του.

Εγώ: Έλα εδώ.

Μάνος: Τι θες;

Εγώ: Ελα.

Έκατσε στο κρεβάτι και με το χέρι του έδιωξε τα υπέροχα, φωτεινά, καστανά μαλλιά του από το πρόσωπο του

Μάνος: Πες

Εγώ: Θέλω σε παρακαλώ να μου πεις τι έχει γίνει και είσαι έτσι τις τελευταίες μέρες.

Μάνος: Δεν καταλαβαίνω τι λες;

Εγώ: Μια χαρά καταλαβαίνεις τι λέω. Είσαι πολύ απότομος με όλους και νομίζω ότι με αποφεύγεις. Σταμάτησες να με αγαπάς; Τι έχει συμβεί; (φοβήθηκα την απάντηση)

Μάνος: ΟΧΙΙ! Πας καλά;

Εκείνη τη στιγμή ένα βάρος έφυγε από πάνω μου.

Εγώ: Ε τότε τι συμβαίνει;

Μάνος: Εντάξει θα σου πω, όμως δεν θέλω να το πάρεις κάπως γιατί το σκέφτομαι μέρες τώρα και φοβάμαι να στο πω για την αντίδραση σου.

Εγώ: Πες μουυ!

Μάνος: Να...

Γεια ΣΑΣΣΣ. Αυτή είναι η πρώτη ιστορία που ξεκίνησα να γράφω και ελπίζω να σας άρεσε το πρώτο κεφάλαιο. Πείτε μου στα σχόλια τι δεν σας άρεσε και τι σας άρεσε έτσι ώστε να προσπαθήσω να το βελτιώσω. Επίσης το επόμενο κεφάλαιο θα ανέβει σε περίπου δύο μέρες. Εξαρτάται όμως και πότε θα το έχω έτοιμο. Ευχαριστώ πολυυυ❤️❤️

Sexual thoughts Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin