~2~

93 15 1
                                    

POČKAŤ ČO!?!  (KQ Entertainment)?!

Rozklikla som mail a pustila sa do čítania.
"Dúfam, že som si nenarobila pruser. "

KQ Entertainment
Kang Jaeyon
Kontaktujeme Vás, aby sme Vám oznámili, že sme dostali sťažnosť na porušenie autorských práv..............................................................................................................................

A tak Vás kvôli doriešeniu tejto nepríjemnej udalosti žiadame aby ste dňa [].[].[][][][] To jest zajtra o 15:30 navštívili budovu KQ Entertainment.

Za pochopenie ďakujeme a očakávame Vás.

"Do riti" udrela som si dlaňou po čele. Nechápala som to. Nebolo to prvýkrát čo som použila pesničky od ATEEZu a všetko som tam vypísala tak ako vždy. Nechápem kde nastal problém. Dobre som vedela aké problémy mi môže spoločnosť narobiť pokiaľ som predsa spravila niečo protiprávne.

Hneď som to všetko napísala Min a preposlala jej screen mailu čo som dostala.
Bola to však chyba lebo z toho zpravila ešte väčšie haloo.

Hudbu som vypla, prešla ma na ňu chuť. Zmocňoval sa ma totižto stále silnejší pocit stresu.

Nakoniec som sa však rozhodla si pustiť niaku k-drámu. Učenie na zajtra nemám a už som si dávno len tak nesadla pred niaky dobrý seriál.

Zapla som počítač a začala prehľadávať priečinky so seriálmi. Prepracovala som sa k   MOON LOVERS. Začala som ho pozerať asi pred mesiacom a už mi chýba len posledných 5 epizód. Videla som veľa seriálov ale musím povedať že tento je jeden z najdokonalejších.
Spustila som 15. epizódu a ponorila som sa do deja sledujúc mega pekného Lee Joon-Gia stvárňujúceho postavu Wang Soa.

Ani neviem ako no po niekoľkých hodinách pozerania som sa prepracovala na koniec posledného dielu,  ktorý som celý prerevala.

Starosti mi úplne vyfučali z hlavy a jediné čo ma v tej chvíli zaujímalo bol môj ukrutne hladný žalúdok.

Potichu som sa teda vyplížila z izby a namierila si to do kuchyne. Cítila som sa ako James Bond. Každý môj krok bol presne vypočítaný tak aby podlaha nevydala pod mojou váhou ani zvuk.

Cez dvere obývačky som opatrne nazrela dnu aby som si bola istá, že ma mama neuvidí.

Našťastie pre mňa jej televízor hral dosť nahlas a dokonca vyzerala, že už spí. Precupkala som až do kuchyne a otvorila bar so sladkosťami.

Potme som nahmatala jednu z čokolád a len čo som ju vybrala sa rozsvietilo svetlo a vo dverách sa objavila mama.

"Ježiš ako som sa sem dostala?  Čo sa to deje? Asi som bola namesačná! " snažila som sa túto trápnu situáciu zahrať do outu a čokoládu som si skryla za chrbát.

" Veľmi vtipné! Uvedomuješ si koľko je hodín? Vypadni do postele " nevyšlo, sklopila som teda hlavu a vybrala sa do izby dúfajúc, že si tú čokoládu nevšimne.

" A čokoládu nechaj pekne krásne " dofrasa, položila som čokoládu na stôl a odišla naprázdno do izby.

" Pecka takže dnes spím hladná. "

" Nieeeeeeee... "skríkla som a vytrhlo ma zo sna. Už zase. Zobrala som mobil a pozrela na displej.

3:20


" Pekla.... Mala by som si zohnať psychiatra.... " hodila som sebou naspäť na vankúš.

Chvíľu som len tak pozerala do stropu mala som pocit, že tak ležím sotva 5 minút no tu mi zrazu zadrnčal budík a ja som si uvedomila, že je už 6 hodín. So mnou ozaj nie je niečo v poriadku.

Na yógu dnes kašlem. Odišla som do kúpeľni a spravila zo seba človeka, obliekla si niečo elegantnejšie aby som dnes na tom stretnutí vyzerala aspoň kúsok seriózne.

Z kuchyne som len rýchlo uchmatla čokoládu zo včera a hodila ju do tašky

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Z kuchyne som len rýchlo uchmatla čokoládu zo včera a hodila ju do tašky.

Celú cestu ma mátali obavy. Vôbec som nemala chuť tam po škole ísť, hlavne z takéhoto dôvodu.
Cestou som sa ešte zastavila v Butterfly caffe po karamelové kapučíno.

Zvyšok dňa bol nahovno. Akoby sa všetko razom spiklo proti  mne.

Min dnes nebola v škole, dejepisárka si dnes bezdôvodne na mne zgustla a ja som skončila zo 4 z odpovede len za to, že neviem pracovať s dejepisným atlasom a matikár nám zabil neohlásenú písomku.

"Hah môže byť dnešok ešte horší? " vtom som však znechutene pozrela na budovu KQ Entertainment, pred ktorou som práve zastala " Môže " zanariekalo moje podvedomie.

" No tak poďme na to nech to mám čo najskôr za sebou " pomyslela som si a vošla som do budovy. Sekretárke som ukázala mail a ona ma veľmi "ochotne" zaviedla pred dvere riaditeľa. Ak to teda môžem tak nazvať.

Jemne som zaklopala na mohutné dvere a prehltla hrču v hrdle.

"AMEN so mnou"

"Ďalej! " ozval sa hlas na druhej strane, uchopila som studenú kľučku, otvorila dvere a vstúpila.

" Dobrý deň, som Kang Jaeyon včera som od vás obdržala mail, že sa chcete so mnou stretnúť " predstavila som a zdvorilo uklonila.

" Ooooo slečna Kang to ste vy?  Ani neviete ako mi odľahlo bál som sa, že neprídete... Poďte dalej, sadnite si. Dáte si niečo čaj, kávu alebo čistú vodu? " nechápavo som na neho pozrela a podišla bližšie. Tak ja som rada, že som sa od strachu nezosypala už pred dverami a on tu pobehuje ako slniečko a pýta sa ma na kávu?!  Wtf?! 

" Stačí mi voda ďakujem " sadla som si na kreslo naproti mužovi.

" Ow a ospravedlnte moju nezdvorilosť...
Kim Gyu Uk veľmi ma teší " predstavil sa no ja som veľmi dobre vedela o koho ide. Čo sa týka ATEEZu viem toho viac než by mi bolo treba.

V miestnosti sa zrazu objavila sekretárka, položila predomňa na stôl vysoký pohár s vodou, ja som jej poďakovala a ona odišla.

" No takže slečna Kang, teraz by som sa rád dostal k dôvodu prečo ste dnes tu... " začal hovoriť a ja som cítila ako mi ide srdce vyletieť z hrude.

" Spravila som niečo protizákonné? Pokiaľ viem tak všetky autorské práva som vám vyhradila a..... " začalo som na svoju obranu vysvetľovať no on ma veľmi rychlo stopol.

" Nie... O to tu absolutne nejde a ospravedlňujem sa ak som vám tým spôsobil starosti. Bol to len prostriedok ako vás sem zaručene dostať.....
MÁM TOTIŽTO PRE VÁS PONUKU... "




Dobré ránko knedličky... 😊🌻takže časť numero 2 je tu...

Ako sa vám zatiaľ príbeh páči?

X days in WONDERLAND 🌻Where stories live. Discover now