🌻~12~🌻

137 13 13
                                    

"KANG JAEYON !!! " prebudil ma hlasný krik. Prudko som sa posadila a pozrela na mamu stojacu vo dverách.

" ČO TO MÁ ZN........."
"Mami ticho buď... Zobudíš ho! Vysvetlím ti to v kuchyni... " snažila som sa ju ukľudniť aby nezobudila stále spiaceho Seonghwu.

" Ale okamžite! " už mierne kľudnejšie mi prikázala. Nechcelo sa mi z tej postele ani len pohnúť. Bolo tu teplúčko a jeho prítomnosť to robila ešte pohodlnejším, príjemnejším a pocit bezpečia z neho doslova sálal.

Posledný pohľad som venovala jeho mierne ružovej tváričke. Neodpustila som si to, zobrala mobil a odfotila si ho. Pár prameňov rozcuchaných čiernych vlasov mal cez tvár, prstom som mu ich jemne odhrnula nabok. Ešte raz sa nad ním pousmiala, spustila nohy na podlahu a s lenivým povzdychom sa postavila.

"Začni... " odpila si glg horúceho čaju čakajúc na vysvetlenie.

" Prečo je tu ten chalan a prečo bol s tebou v jednej posteli? " hah a výsluch sa oficiálne začal.

" Je to môj doprovod z plesu, neboli sme úplne do rána lebo mu nebolo dobre a pil takže nemohol šoférovať. A keďže bývam bližšie navrhla som mu aby išiel k nám" celú dobu ma uprene sledovala a na tvári mi hľadala čo i len ten najmenší náznak toho, že klamem.

"Ale to stále nevysvetľuje to, že ste spali v jednej posteli " povzdychla som si a chcela začať vysvetľovať, dvere za mnou sa však otvorili a v nich sa objavil rozospatý Park v bielom tričku a svojich bordových nohaviciach, zvyšné veci držal v rukách pekne poskladané na sebe.

" Dobré ráno pani Kang, Jaeyon izba je poriadená a posteľ popostielaná... Veci zoberiem domov oprať a donesiem ti ich do spoločnosti.... Ďakujem že som tu mohol prespať.... "mama na neho vyvalila oči a s neskrytým prekvapením v očiach ho pozvala ku stolu.

" Park Seonghwa " predstavil sa ešte pred tým než si sadol a zdvorilo sa uklonil. 
" Teší ma Seonghwa rada ťa spoznávam ... A prosím ťa o akej spoločnosti to hovoríš? " do pekla veď ja som jej to stále nepovedala. Seonghwa na mňa pozrel s otázkou vo výraze "Počkať ona o tom nevie?" a pohľadom sa premiestnil späť na moju opäť prísne vyzerajúcu matku.

"No ono vieš ja som ti tak trochu zabudla povedať, že som na zácviku v KQ Entertainment... Ak sa mi bude dariť budem pre nich pracovať ako producentka " pokúsila som sa aj o menší úsmev na konci no po pohľade na ňu rýchlo zmrzol.

So Seonghwom teraz už sediacim vedľa mňa sme si vymenili zvláštne pohľady no v mojom priam svietila otázka "Spravila som niečo zlé?! Zabije ma teraz?! " .

" Od kedy tam si? " z tónu jej hlasu ma striaslo.
" Už cca týždeň... Pár dní hore dole..."

"A to si si si nevedela nájsť 5 minút na to aby si mi to povedala? "

" Veď si poriadne ani nebola doma. "

" Nemáš mobil?! "

" Mám... Ale jednoducho mám toho teraz veľa a ak mám pravdu povedať ani mi to nenapadlo... " z môjho hlasu už bolo cítiť mierne podráždenie, čo sa očividne ani jej veľmi nepáčilo.

Prichádzajúcej hádke však zabránil zvoniaci mobil u mňa v izbe. Vyskočil som na nohy a po špičkách odbehla do izby.

" Áno?! "
" Ahoj srdiečko, počuj Prepáč, že som sa ti nevenoval viem, že termín kedy si ťa bude chcieť riaditeľ Kim preskúšať sa blíži... Mám čas a som v spoločnosti dá sa ti prísť aspoň na niake dve hodinky? " Bože Eden zbožňujem ťa práve si zabránil 3. Svetovej.
" Samozrejme, prídem najrýchlejšie ako sa bude dať! "
" Fajn kľud máš čas... Stačí o cca hodinku a pol, vidíme sa... Maj sa zatiaľ"
" Papa... "

X days in WONDERLAND 🌻Where stories live. Discover now