~9~

83 11 4
                                    

Lúče ranného slnka ma jemne hladili po tvári, úžasne to hrialo.
Fakt že som sa po tak dlhej dobe konečne vyspala bez akýchkoľvek desivých snov, ktoré ma nútili pravidelne vstávať o 3:20 ráno, mi vyčaroval obrovský úsmev. Bolo to zvláštne no po dlhej dobe som sa opäť cítim oddýchnutá.

Otvorila som svoje čierne oči a jemne si ich rukami požmolila aby som sa skôr prebrala. Posadila som sa na posteľ a začala sa obzerať po miestnosti.

Veľká presvetlená izba s veľkými oknami, obrovskou stavanou skriňou, pekne ladiacim béžovým nábytkom, tmavohnedý huňatý koberec a dvere pravdepodobne vedúce do kúpeľne. Skriňa bola naproti posteli, bolo na nej obrovské zrkadlo.

Sledovala som svoj odraz, miesto vlasov som mala na hlave vrabčie hniezdo. A na sebe oblečené biele tričko.

"Nemala som večer náhodou čierne? " spýtala som sa samej seba.

Nadvihla som paplón,  aby som sa uistila skôr než vyleziem z postele, že mám na sebe Yeosangove tepláky. To čo som však uvidela ma neprijemne zarazilo.

Žiadne tepláky!!!

Len moje oholené nohy a čierne tangá.
" Ešte, že som tu sama" pomyslela som si,  a len čo som to vduchu dopovedala všimla som si v zrkadle veľkú hýbajúcu hrču na druhom konci postele.

Oči som otvorila doširoka a hlavu pomaly otočila doprava. Pomaly som rukou uchopila paplón a jemne ho nadvihla.

"AAAAAAAaaaaaaa...... " zvrieskla som a pri pokuse odskočiť od danej osoby čo najďalej som si zle vypočítala dĺžku doskokovej plochy a s rachotom si to namierila rovno na zem.

" ČO SA DEJE?! " vystrelil do sedu chalan a pokúšajúc sa zorientovať skenoval pohľadom izbu.

Pohľadom skončil na mne. Spoza okraja postele mi vytŕčala len pólka tváre, vrátane mojich veľkých vydesených očí.

" Prečo ziapeš?!  Veď je len päť ráno " nahnevane na mňa zvýšil tón šepkania.
" A ešte mi vysvetli čo robíš na zemi...vylez hore prechladneš" prikázal mi a ja som radšej poslúchla... Vyzeral byť riadne napálený.

"Prečo som tu? " spýtala som sa s pohľadom zapichnutým do snehobielej obliečky aby som sa vyhla očnému kontaktu.

" Takže si nič nepamätáš? "

" Posledné čo si pamätám je ako si na nás nahúkal, keď sme sa zabávali v bazéne. "

" Aaaaach.... Ja som potom odišiel do svojej izby a vy štyria ste mokré veci zo seba pozhadzovali v obývačke na zem a len v spodnom prádle sa rozvalili na gauč, vypili ste niekoľko fliaš Danielsa, spravili ste si mini žúrku a následne vás tam všetkých vyplo. Keďže hudba stále neprestávala hrať, šiel som s vami narobiť randál lebo boli len dve ráno, a keď som prišiel Yeosang bol prevesený dole hlavou cez kreslo, Hongjoong spal na stole v kuchyni, Yunha som našiel vo vani a ty si sedela na kuchynskej linke opretá hlavou o skrinku s taniermi. Všade boli porozhadzované vaše mokré veci, tak som ich pozbieral a vyvesil vonku.... Chalanov som horko ťažko odtrepal do svojich izieb, teba som zložil z linky, položil ťa na gauč a prikryl dekou. Poriadil som aj zvyšok a odišiel do svojej izby... Len čo som si ľahol ozval sa zdola krik, takže som vyskočil na nohy a zletel dole... Kričala si a plakala zo sna... Mohlo byť niečo okolo tretej, aj ja som bol už unavený a bolo mi ľúto ťa tam nechať samú tak som ťa zobral sem a obliekol ti moje tričko aby ti nebola zime... A akonáhle som si ľahol si ma skopla z postele a keď som si ľahol späť si sa na mňa nalepila... "

Cítila som ako sa mi do tvári hrnie červeň. Ja som strašné teľa. Hambila som sa mu čo len pozrieť do tváre. Veď ma videl nahú a opitú spať na kuchynskej linke. A to nechcem ani vedieť čo sme s chalanmi stvárali pred tým než sme pospali.

X days in WONDERLAND 🌻Where stories live. Discover now