გუკი ფიქრებს მხოლოდ მაშინ მოწყდა როცა ნუნა შემოვიდა, ოთახში. მისგან საყვედურიც მიიღო, თხლად ჩაცმული აივანზე რომ იდგა.
-გუკ, შენმა მასწავლებელმა დარეკა. არ ინერვიულო, ვუთხარი რომ უმჯობესი იქნებოდა რამდენიმე დღის სახლში გაატარება და დამთანხმდა. ასე მითხრა: გუკის ჯანმრთელობა უფრო მთავარია-ო.
ალბათ იონ ჰვამ იფიქრა, რომ ნუნამ ეს უბრალოდ ზრდილობისთის გაითამაშა,მაგრამ ამაზე უკეთესი შანსი ბავშვის სანახავად სად ექნებოდა? მოდით დაწვრილებით აგიხსნით იონ ჰვას ამბავს. თავიდანვე ვახსენე რომ "იდეალური ექვსეული" დიდი რეპუტაციით სარგებლობდა, მთელს სკოლაში. ამის უმთავრესი მიზეზი არის ის, რომ მათ ზედმეტად ბევრი იცოდნენ, ერთმანეთზეც და სკოლაში მყოფ ყველა არსებაზეც. გამონაკლისი არც იონ ჰვა აღმოჩნდა. ქალი ბიჭებს სკოლაში ინგლისურს ასწავლიდა. ექვსეულმა ერთხელ იონ ჰვას და სპორტის მასწავლებელ გონგს შეუსწრეს ერთად. ბევრჯერ გამოიყენეს მისი ეს სუსტი წერტილი, მაგრამ დამერწმუნეთ ხმის ამოღებას ვერასდროს გაბედავდა, რანდგან მისი ოჯახი და შვილები ამ საიდუმლოზე იყო დამოკიდებული. არ დაგიმალავთ. ხშირად ქონია ექვსეულთან ინტიმური ურთიერთობა. უფრო სწორად, მაშინ როცა ბიჭებს რამე უნდოდათ მისგან, მაგრამ მას მხოლოდ გუკის მიმართ ქონდა რაღაც უფრო დიდი ვიდრე სექსია. რა თქმა უნდა ასე მხოლოდ იონ ჰვა ფიქრობდა. ექვსეულიდან ყველაზე მეტად გუკი ვერ იტანდა და ყოველ დანახვაზე ამცირებდა ქალს,იონ ჰვა კი უბრალოდ უსმენდა. იცოდა რომ იყენებდნენ, მაგრამ მას ესეც აკმაყოფილებდა.
გუკიმ თვალები აატრიალა და უკმაყოფილოდ შეხედა ნუნას.
-მითხარი, რომ არ დაგიპატიჟებია!
-ის ისე ნერვიულობდა...
-ნუნააა!! ხომ იცი მძულს, იონ ჰვა.
-გუკ, ის შენი მასწავლებელია.
აბა რა მასწავლებელი! ღმერთო ნუნა, რომ იცოდე რეებს მიშვებოდა, რაღაც სხვას, ბინძურს დაუძახებდი! ფიქრობდა გუკი.
-საღამოს მოდის! ერთად ვივახშმებთ! სცენებს ნუ მორთვ იცოდე!
-რააა? ჩვენთან ერთად ივახშმებს? ნუნაა!
-საუბარი დასრულებულია.
ნუნა ოთახიდან გავიდა თუარა გუკის ტელეფონი განათდა. ჯიმინი იყო. გუკიმ სწრაფად უპასუხა.
-როგორ არის, ჩემი პატარა სტაფილო?
-როცა გაიგებ უარესად იქნები!
-რა მოხდა?
-დღეს იონ ჰვა მოდის. დაურეკავს და ნუნას შეუთავაზებია სავახშმოდ მოსვლა.
-ძუკნა, მეტი რაუნდოდა?! (თითქოს თავის კითხვას ჯიმინმა თვითონვე უპასუხაო) -მოვიდე გუკ, შენს დასახსნელად? (მეორე მხრიდან შუგამ უპასუხა)
-ჯიმინ-აჰ შენ და შუგა ერთად ხართ?
-რა განხრით? (სწრაფად უპასუხა შუგამ, გუკიმ კი ფართოდ გაიღიმა. დღეს პირველად!)
-ანუ ამ წამს ერთად ადგილას იმყოფებით?
-აჰ ჰო კი და მოვიდეთ?
-არა, ნუნა გაგიჟდება!
-აბა წარმატება მისურვებია! (უთხრა ჯიმინმა)
-დღეს ვიღცას არ აცდებაააა!! (მიხვდებით ეს ვინც იყო ხო?!)
-მოკეტე იუნგ-ში.
-რაა ტყუილი რა ვთქვ...
ჯიმინმა გათიშა ტელეფონი. გუკი საწოლზე პირქვეშ მოექცა, ისე რომ ხელი არ ტკენოდა და არც უგრძვნია ისე ჩაეძინა. როცა გაიღვიძა უკვე საღამოვდებოდა. მთელი ღამის უძინარს არც გაკვირვებია უეცრად რომ ჩათვლიმა. გუშინდელ ღამეზე, ფიქრებში გართულს ქვემოდან ქალის ხმა მოესმა. მიხვდა რომ იონ ჰვა მოსულიყო, ფეხის თითიც არ გაუნძრევია. ეს ზედმეტი იქნებოდა მისნაირისთვის. ცოტა ხანში ნუნამ კარი შემოაღო და იონ ჰვა შემოიყვანა. ქალი მაღალი აღნაგობის, ლამაზი სახის და ტანის იყო. მუხლებამდე კაბა,თხელი ჯემპრი და ოდნავ მაღალი ფეხსაცმლები ეცვა. რომ არ გცოდნოდათ ვინც არის, მოდელიაო იფიქრებდით. ასაკი საერთოდ არ ეტყობოდა, ეს კი უფრო მიმზიდველს ხდიდა. ბიჭი შავ შარვალში და უთხელეს მაისურში, რა თქმა უნდა იდეალურად გამოიყურებოდა. გუკი საწოლის ზუსტად ცენტრში იჯდა. წამითაც არ შეუხედავს ქალისთვის. ნუნამ ქალს თავაზიანად ანიშნა რომ მისულიყო ბიჭთან, მანაც თავი მოწიწებით დაუკრა და გუკისკენ გაემართა. ნუნამ ჩუმად დატოვა ოთახი. იონ ჰვა ბიჭს მიუახლოვდა. მის წინ დაიჩოქა და ბავშვის სახეს ხელები დაუსვა. გუკის ისევ არ შეუხედავს მისთვის, რაღაცას მიებყრო მისი ყურადღება. ქალი ხელებზე დაუყვა და თაბაშირში გახვეულ ხელს ნაზად ეამბორა.
-რა მოგსვლია გუკ!
-ნუ თვალთმაქცობ, ისე თითქოს გაინტერესებდე. ძალიან კარგად ვიცი რაც გსურს და გიტრიალებს მაგ თავში!
გუკიმ ძალიან მშვიდად უპასუხა, ქალს. ამის შედეგად ქალი იფრო აღიგრზნა და ნელ-ნელა მისი ხელი ქვემოთ დაეშვა.
-მაშინ მოდი რაც მაინტერესებს ის გავაკეთოთ.
გუკი წამოწვა. იონ ჰვამ შარვლის ელვა სწრაფად გახსნა, ყოველივე ეს ჩახადა და თვითონაც გაიძრო ტანსაცმელი. უნაკლო სხეული ქონდა უნავოდ . ქალი გუკის ზემოდან მოექცა და ნეტარებას მიეცა, რამდენიმე წამში სიამოვნებისგან კვნესა აღმოხდა იონ ჰვას. გუკი არ შეწინააღმდეგებია, მაგრამ მხოლოდ ქალი გრძნობდა სასურველს, სანატრელს, იმას რაც მთელი გულით სურდა. გუკის ეს არცერთ ქალთან არ უგრძვნია, არც იონ ჰვასთან. მალე ბიჭი აივანზე გავიდა, ცქერა დაუწყო სეულს, როგორც უყვარდა ხოლმე. ქალიც გამოვიდა, ახლა უკვე ჩაცმული და გადაწყვიტა მასაც ენახა ეს ყოველვე. უშედეგოდ. გუკიმ ყველანაირი ემოციის გარეშე უთხრა ქალს:
-აიღე შენი ნივთები და ქვემოთ ჩადი ან სულაც გაქრი ამ სახლიდან.
-კი, მაგრამ...
-რა მაგრამ? რას ფიქრობდი, როცა აქ მოდიოდი? გეგონა თუ აქ მოხვიდოდი და მომიწოვდი შემიყვარდებოდი? შენ ერთი კახპა ხარ. ერთ-ერთი იმათგან რომელთანაც უბრალოდ ვერთობი. მორჩი სისულელეებს და შენს სახლში წადი, შენს ქმართან და შვილებთან! (უემოციოდ ამბობდა გუკი)
-მე არ მიყვარს ჩემი ქმარი, მე შენ მიყვარხარ!
ქალი გატყდა, ტირილი დაიწყო, ვინიცის ალბათ იფიქრა, მოვა ჩამეხუტება და მაკოცებსო, მაგრამ ტყუილად. თვალიც არ დახამხამებია ბიჭს. ქალი მიხვდა, რომ მისი წასვლის დრო იყო, ცრემლები მოიწმინდა დამშვიდებას შეეცადა, შებრუნდა და გავიდა. ბიჭს მოესმა ქვემოდან კარის დახურვის ხმა და იფირა ჩემი საქმე წასულიაო, მაგრამ ნუნა უკვე მის ოთახში იყო და არაფერი ეშველებოდა.
-გუუუკ!
-ხო ნუნა.
-რა უქენი მაგ საცოდავს? აცრემლიანებული რომ გავარდა სახლიდან!
-სიმართლე ვუთხარი, უბრალოდ
-გუკ, ასე არ შეიძლება ჩემო ბიჭო.........
გუკი მთელი ნახევარი საათი ისმენდა ნუნას ლექციებს. ბოლოს ნუნაც მიხვდა, რომ აზრი არ ქონდა და ოთახიდან გავიდა. ბიჭი საწოლზე ჩამოჯდა და ჰობის დაურეკა.
-ჰობი ჰიონ
-გუკ?
-შეგიძლია ბიჭებს დაურეკო და მოხვიდეთ, თავს ცუდად ვგრძნობ!!
-ახლავე გუკ!
ამის თქმა და ბიჭების იქ გაჩენა ერთი იყო, ამიტომ იყვენ განუყრელები. მთელი ღამე ხარხარით გაატარეს, ფილმებს უყურეს და ბევრი დალიეს. გვიან ღამით გუკიმ ბიჭები გააცილა, ოთახში ავიდა და პირდაპირ საშხაპისკენ გაექანა. არიცოდა ცალი ხელით როგორ შეძლებდა დაბანას,მაგრამ ეს უფრო გამოსაფხიზლებლად იყო. აბანოდან შიშველი გამოვიდა და პირდაპირ კარადას მიადგა, სპორტული შარვალი და დიდი ჰუდი ჩიცვა, როგორც იცის ხოლმე. მოტრიალდა და საწოლზე მჯდარ პირდაღებულ თეჰიონს შეეფეთა. სირცხვილისგან ლოყები აუხურდა, შემდეგ კი იმაზე დაიწყო ფიქრი როგორ შემოვიდა ოთხში თეჰიონი.
-შე..ენ? შეე.ენ აქ რ..ააა გი..ნდააა? აა..ქ როო.გგო..ორ შემოო..ხხვე..დდი?
-ფანჯრიდან! (თეჰიონს ჯერ კიდევ არ მოეშრებინა თვალი შარვლისთვის და გაშტერებულმა უპასუხა)4თავის დასასრული!
😬😬😬
YOU ARE READING
Hate you, love you (დასრულებული)
Romance-იცი ამ მომენტზე დიდი ხანი ვფიქრობდი, მაგრამ რეალობად არასდროს აღვიქვამდი. -ბავშვო, გეშინია? დარწმუნებული ხარ რომ მართლა გინდა ეს? ხომ იცი მე შემიძლია დაგელოდო... გამომცდელად შეხედა, უფროსმა.