KJ

750 45 3
                                    

   ვერცერთმა ვერ მოასწრო გააზრება ისე სწრაფად მოხვდნენ საწოლზე, თანაც სრულიად შიშველ პოზიციაში. იმისდა მიხედვით რომ უკვე ორივე ხვდებოდა ერთმანესისადმი გრძნობებს, სირცხვილის ნატამალიც არ გასჩენიათ.
თეჰიონი უბრალოდ შოკში იყო, მისი ბავშვი, მისი ბაჭია. ვერც წარმოიდგენდა ასეთი რამის თავის თავზე აღებას თუ შეძლებდა, მთელი დღე უფროსს ფიქრები ჭამდა, უნდოდა შეხებოდა და სხეულის ყველა წერტილი, განუსაზღვრელად ყველა, დაეკოცნა, მაგრამ ფიქრობდა, რომ ამისთვის მისი ბავშვი მზად არ იყო და აი ხედავთ ყველაფერი როგორც შემოტრიალდა.
ბავშვი სხეულზე ეხებოდა, თეჰიონი კი უბრალოდ იმახსოვრებდა ამ შეხებებს და თან მისი ტუჩებიდან ვნებიანი კვნესა ისმოდა. გუკი ყოველ ჯერზე თამამდებოდა, მაგრამ თეჰიონს მაიც ეგონა, რომ ბოლომდე ვერ შეტოპავდა. რა თქმა უნდა ცდებოდა. გუკიმ თეჰიონი წამოაჯინა და მის ტუჩებს ისევ ხარბად დაუწყო კოცნა, ხელი კი უფრო დაბლა, მისი ქვასავით გამაგრებული მეგობრისკენ წაიღო. თავიდან თეჰიონს, ცოტა გააჟრიალა, მაგრამ სასიამოვნოდ.   თეჰიონმა გადაწყვიტა, თვითონაც გადაედგა ნაბიჯი. ხელი ბავშვის პენისისკენ წაიღო და შეხებისთანავე, თითქოს გამოცოცხლდა, თითქოს მიხვდა ახლა რასაც აკეთებდა, მაგრამ უკან ხომ ვერ დაიხევდა? ვერა. რატომ? იმიტომ რომ ეს მასაც ძალიან უნდოდა. ბავშვი ამას პირველად აკეთებდა და შესაბამისად არ იცოდა რა უნდა გაეკეთებინა, თეჰიონის შეხებიდან წამში კი მისი თავდაჯერებულობა სადღაც  უფსკრულში გადაიჩეხა, გაქრა. თეჰიონმა მისი სისუსტე იგრძნო და კოცნებს შორის ამოლაპარაკება სცადა თუმცა ამაოდ, როცა უკვე ჰაერი აღარ იყო საკმარისი მათ სხეულებში, იძულებული იყვნენ შეეწყვიტათ კოცნა, გუკმა თეჰიონის კისერში ჩარგო თავი, თეჰიონი კი საწოლზე გადაეშვა და სრულიად შიშველ მდგომარეობაში უბრალოდ ერთმანეთზე მიხუთებულები იწვნენ საწოლში. მოგეხსენებათ გუკი, არც თუ ისე დიდი მოთმინებით არ გამოირჩევა და  გაუაზრებლად წამოიძახა სიტყვები, რომლებიც საბედისწერო აღმოჩნდა.
-ახლა ამ მომენტში, ასე უბრალოდ როგორ შეგიძლია იწვე?!
-ვერ მივხვდი, ბავშვო (და ისევ ეს საფირმო ღიმილი)
-ანუ... კარგი დაივიწყე, არაფერია.
   ბავშვი შეცადა თეჰიონს მოშორებოდა თუმცა ამაოდ, უფროსი ახლა ბავშვს ზემოდან მოექცა და მის ტუჩებს დაეწაფა. კოცნებს შორის ბავშვმა ამოილაპარაკა:
-იცი ამ მომენტზე დიდი ხანი ვფიქრობდი, მაგრამ რეალობად არასდროს აღვიქვამდი.
-ბავშვო, გეშინია? დარწმუნებული ხარ რომ მართლა გინდა ეს? ხომ იცი მე შემიძლია დაგელოდო...
გამომცდელად შეხედა, უფროსმა.  ბავშვმა თეჰიონი მთლიანად მიიკრო სხეულზე და ვნებიანად აკოცა, შეეცადა მთელი მისი გრძნობები ჩაედო ამ კოცნაში. გუკიზე მეტად თვითონ იყო დაბნეული, მასზე მეტად სჭირდებოდა დრო,მაგრამ ყველაფრის მიუხედავად შეეცადა მისი ფიქრები განედევნა. ახლა ფიქრის დრო არ იყო, ახლა უკან ვერ დაიხევდა. ბავშვმა უეცრად მხოლოდ ორი სიტყვა"მეორე უჯრა" წამოიძახა და უფროსს პატარა ტუმბოსკენ მიუთითა. მათი ბაგეები წამით მოსწყდნენ ერთმანეთ და თითქოს ორივეს სხეულს რაღაც სიცარიელის შეგრძნება დაეუფლა. თეჰიონი წამში ტუმბოსთან გაჩნდა, გამოაღო მეორე უჯრა დაუყოვნებლივ აიღო მარწყვის ზეთი და ისევ მის ბავშვთან გაჩნდა და მის იგემრიელ ტუჩების გემო ისევ შეიგრძნო. ახლა უკვე მოქმედების დრო იყო. ბიჭს ისევ მოშორდა და თვალებში ჩახედა, ბავშვმა კი უბრალოდ ოდნავ თავი დაუქნია, მან ეს თანხმობად ჩათვალა და ძალიან ნელა  მისი თითი ბავშვის ანუსში შეახურა რაზეც გუკის ბაგეებს მტკივნეულად სასიამოვნო ორი ბგერა დასცდათ "აჰ".
თეჰიონი ნელა ამოძრავებდა თითს, მაგრამ გუკს ეს აღარ აკმაყოფილებდა.თეჰიონმა მეორე თითიც დაუმატა, მეცამეც, მაგრამ ეს ბიჭს მაინც არ აკმაყოფილებდა.
-ჯაა...ჯანდ...აჰჰჰ. თე... გთ..ხოვ
თეჰიონს ძალიან მოსწონდა, რომ მისი ბავშვი რამეს თხოვდა, მაგრამ არასდროს ახვეწნინებდა. ახლა კი ძალიან უნდოდა უფრო მეტი მოესმინა, ამიტომ არ დააყოვნა და მისი გაქვავებული მეგობარი  ბავშვის ანუსში ნელა შეაცურა. არ მოგატყუებთ და თეჰიონის "მეგობარი"  არც თუ ისე პატარა იყო და ეს მას კიდევ უფრო აშინებდა, ბავშვისთვის ეს ხომ პირველი იყო?! უნდოდა, რომ ზედმეტი სიამოვნება მიეღო, ამას უფროსი ყველანაირად ცდილობდა. თეჰიონმა ისევ გუკის ტუჩებს მიაშურა და ახლა ოდნავ ღრმად მოათავსა მისი პენისი ბაავშვში. ბავშვმა ლამის იკივლა, რომ არა თეჰიონის ენა, ასეც მოიქცეოდა.
როცა უკვე მთლიანად მოათავსა უფროსმა მისი მეგობარი, ბავშვი ცოტხნით უბრალოდ გაჩერდა, რომ გუკი ზომას მიჩვეუოდა, ცოტა ხანში ნელი მოძრაობებით დაიწყო, შემდეგ კი უფრო გაამძაფრა იგი. გუკის კვნესას უბრალოდ სხვა პლანეტაზე გადაყავდა თეჰიონი. ცოტაც და გუკიმ სიამოვნებისგან თვალები ამოატრიალა და წელი ოდნავ ამოზნიქა.
-აააააჰ, აქ!! თეე.....აქ....აჰჰჰჰჰჰაჰჰჰჰ
  "როგორც იქნა" უფროსი მიხვდა რომ სანუკვარ  წერტილს მიაღწია და გამაგიჟებელი მოძრაობებით ბავშვს უდიდეს სიამოვნებას ანიჭებდა.თეჰიონი უბრალოდ იმდენად ბედნიერი იყო მისი შეხებით, მისი შეგრძნებით, იმით რომ ბავშვს ეს სიამოვნება მოგვარა, იმით რომ ამდენი წლის შემდეგ ისევ უყვარდა, ახაოვდა და მასთან ყოფნა სიამოვნებდა...
რამოდენიმე წუთიც და თეჰიონმა ბავშვში, ხოლო ბავშვმა გარეთ გაათავა.
მოწყვეტით გაგორდნენ ლოგინზე, თეჰიონმა გუკი მის კლანჭებში მოიქცია და თბილად ჩაეხუტა, ყველაფერი იგრძნობოდა ამ ჩახუტებაში, გაცვეთილი სიტყვა "მიყვარხარ"-ც არ იყო საჭირო, რადგან ისედაც იცოდა ორივემ, რომ ერთმანეთი უყვარდათ. როგორ შეიძლება ადამიანი არ გიყვარდეს და ასეთი ბედნიერება, სიამოვნება მიანიჭო?!
ცოტა ხანში კი დაქანცულებს ტკბილად ჩაეძინათ....

Hate you, love you (დასრულებული)Where stories live. Discover now