KORANG TENGOK TAK BANG BANG CON??!! HUHUU AUTHOR NANGISSS! 😭
_______________________________________
Sudah 2 minggu seokjin tinggal bersama-sama dengan keluarga Kim. Maklumlaaa, dia pun Kim hoho.
Sudah pukul 5.30 petang. Taehyung dalam perjalanan balik rumah. Yoon Jin hanya menonton television dan seperti biasa, berdiri di sebelah kiri Yoon Jin,berkerja sebagai bodyguardnya.
Dan ade satu soalan yang bermain di fikiran Yoon. Dia nak sangat Tanya Jin.
"erhm.." Yoon mula bersuara.
"kenapa cik?" Tanya seokjin.
"err.. Seokjin, saya nak tanya..." cakap Yoon.
"yes? Ape dia?" tanya seokjin lagi.
"kenapa awak kerja jadi bodyguard pulak? Bukan ke haritu awak kerja caffè ke?" tanya Yoon.
"ouh.. Saya tarik diri kerja." jawab seokjin mudah.
"ha? Kenapa? I mean that caffè is popular and gaji of course la banyak kann?" kata Yoon lagi.
"I have my own reason, miss" kata seokjin sambil tersenyum.
"ouh, okayy" jawab Yoon.
Knock knock ..
Bunyi ketukan pintu di rumah Yoon diketuk oleh Taehyung.
"saya dah balik." kata Taehyung dengan nada penat.
"heyyy! Daddy!" peluk Yoon.
"hihi,dah kenapa dengan awak ni?" Tanya Taehyung.
"rinduww🥺" kata Yoon dengan nada manja.
"aloloo, daddy pun rindu. Erm Yoon." Taehyung bersuara.
"yes??"
"daddy lapaarrr😩" rungut Taehyung.
"ouhh! Yoon dah masak laa! Meh! Yoon masak special untuk daddy!" kata Yoon gembira.
"yeshh! Love youuu! 💕" kata Taehyung sambil mencium pipi Yoon..
Situasi Ini hanya dilihat oleh Seokjin.
"Ughhhhhhhhh!" jerit Jeon Jungkook.
Throwback 🍂
"apa?!" jerit jungkook.
"as I said.. Jungkook.. Yoon dah mengandung pun.. Please stop loving her, kook.." kata hyeon.
".. T-TAK NAK!" jerit jungkook lagi.
"JEON JUNGKOOK! Jangan rosakkan rumah tangga orang please.. Jungkook yang aku kenal, dia baik.. Bukan macam kau.. Please kook bukak mata kau!" Jerit hyeon.
"A..Aku.. Selagi Yoon Jin tak jadi kepunyaan aku.. AKU TAKKAN LEPASKAN DIA!" tegas kook, lalu dia meninggalkan seon hyeon keseorangan di restaurant itu.
End of the throwback. 🥀
"Yoon... I need to kill him huh?.. You want me to do that?.. Hehe hehe... I will baby.. I will.." kata jungkook di hadapan cermin biliknya.
"wait tau baby.. I will save you from that bitch.. Hehehhehe.."
"ish! Yoon tunggu jela kat kereta! Daddy keluar beli roti kejap jee!" kata Taehyung dengan tegas.
"hermm ye laaa!" kata Yoon.
'oh god.. Asal aku rase tak sedap hati ni?' bisik hati Yoon.
.
.
.
.
.
Apabila Taehyung mahu melintas jalan..Priiiitttt‼️
"T-Taehyung?!!?!" jerit Yoon.
Yoon mula mendekati Taehyung yg terbaring di atas jalan itu.
Dan dia perasan sesuatu di muka Taehyung.
Muka Taehyung crack?.
Apa.. Yang sedang berlaku ni..?
Crashhh!!
Yoon terus melihat ke arah kereta yg langgar Taehyung sebentar takdi. Kereta itu dilanggar Oleh Lori.
Kereta tu.. Milik Jeon Jungkook..
"J.. Jungkook?!"
Bip... Bip..
Bunyi mesin di hospital berbunyi. Kwon Ji Eun serta Yoon Jin berada di dalam wad jungkook..
"ah.. Eunn.. Saya balik dulu.. Saya kena jaga Taehyung.. Dia pun sakit.." kata Yoon.
Eunn mengangguk laju tetapi pandangannya tetap memandang ke arah muka jungkook..
Kwon Ji Eun pov ❤️
Aku merenung muka jungkook yang terbaring di atas katil di hospital ni.. Dia tak gerak.. Hanya bernafas..
Air mataku lalu jatuh.
" j-jungkook.. Please bangun.. Please.." eunn berkata sambil menangis.
"bangun please.. Aku taknak kau camni.. Please.. Bangun.." katanya lagi.
"jungkook.." eunn masih bersuara.. Lalu memegang tangan jungkook.
"jungkook.. I love you.. So please bangun.. Bangun jeon jungkook..." eunn berkata sambil menangis.
Tbc🥀
Sorry update harini sedih sikit😢 author pun hampir nangis.. Tapi camner ngn Taehyung?
I will tell you tomorrow keyh ;)
Vote laa! Baru author update bnyk ii! 😩💜
Comment cuz I author tak suke silent readers! 😞💔
And share laa this story with your fwend! 🥺💕💕
Okeyhh see you tomorrow! Take care lovely! ❤️💜
YOU ARE READING
[C] My Robot l Kim Taehyung
Romance"papa hadiahkan pembantu baharu and dia akan memuaskan hati anak papa okay?" - Mr. Park "walaupun aku robot aku sayang kau" - Taehyung "aku sayang Taehyung, jungkook... Aku tak boleh biarkan dia begitu je!" - Park Yoon Jin Adakah Park Yoon Jin akan...