Author rase macam ade bnyk silence reader la🤧
Kalaw boleh comment la shikit👉🏻👈🏻
Ah shambungg!
"tae, dah makan?" Yoon Jin tanya.
Taehyung menggelengkan kepalanya.
"kenapa tak makan lagi? Nanti lapar la..." pujuk Yoon Jin.
"erhm.. Tae tak ada selera kalau tae makan sorang." Taehyung bersuara pelahan.
Comel.
Yoon Jin senyum lalu berkata "dah jum, saya teman. Okay?"
Taehyung senyum gembira. Happy dia dapat tuan baik macam Yoon Jin ni!
Skip🌹
"tae, awak tido dekat bilik awak tau malam ni."
Taehyung terus buat muka sedih dengan puppy eyes dia.
Cuba bayang kalau tae buat camtuuu
"ish tae ni! Tae kan dah besar. Tido kat bilik tae eh?" pujuk Yoon Jin.
Taehyung masih dengan muka puppy eyes dia🥺
"ermm, kalau tae tido kat bilik tae, Yoon Jin masak special besok nak?"
"ha? Masak apa?!"
"ade laa, secret"
Alah Yoon ni jangan pergi dekat secret recipe sudah.
"okay tae tido kat bilik tae, tapi Yoon Jin teman kejap please?" Taehyung membuat puppy eyes lagi.
Mati aku malam ni.
"okay tae" Yoon Jin senyum Lalu membisik "manja". Nasib baik Taehyung tidak dengar.
Beberapa minit kemudian. 🕦
10.31 pm.
Taehyung sudah tidur lena. Aku pun ambil kesempatan untuk keluar bilik.
"gudnight tae~" kata Yoon Jin dengan nada manja.
Pagi besok🌤️
Yoon Jin baru bangun daripada tidurnya. Dan terus mengambil tuala mandi.
Baru sahaja hendak masuk ke dalam tandas. Taehyung keluar dengan memakai tuala menutup apa yang perlu ditutup. Yoon Jin sempat ternampak abs Taehyung. Ouch hot semacam laa ;]
"Yahh! TAEHYUNG!!!" Yoon Jin terus menutup pemandangannya dengan menutup mukanya.
"eh! Yoon? Sorry saya guna tandas awak, tandas bilik saya tak ada syampoo"
"ye la, ye la! Dah keluar saya nak mandi pulakk!!"
"yelaa" Taehyung terus keluar daripada bilik Yoon Jin.
"haishh kau ni innocent sangat la, kalau nak cium pun susah rasanya.."
Taehyung bercakap sendirian.Tbc❤️
Ehhh ape Taehyung cakap takdii?!
Ehuehuehue.
Mesti ade bab yang Lucy tertumpah gula nanti🤧 harap bersedia laaa ehhh.
Kalau suka please comment 💬,
Share😚, and votee👍💕Lucy akan try update lagi untuk harini! 🌹
YOU ARE READING
[C] My Robot l Kim Taehyung
רומנטיקה"papa hadiahkan pembantu baharu and dia akan memuaskan hati anak papa okay?" - Mr. Park "walaupun aku robot aku sayang kau" - Taehyung "aku sayang Taehyung, jungkook... Aku tak boleh biarkan dia begitu je!" - Park Yoon Jin Adakah Park Yoon Jin akan...