Kim Yoon Jin POV.
Sudah beberapa tahun dah berlalu, dan sekarang kehidupan aku dengan taehyung gembira seperi dulu. Ade hari-hari yang taehyung mengade nak 'have fun' and yeah.. Kami mempunyai 4 orang anak sekarang. Kim Tae Oh, Kim taeyoon, Kim han na dan Kim chi. Diorang semua pun happy sekarang.
Aku pun happy sekarang. Lagi-lagi sebab Taehyung ni memang pandai jaga anak-anak kami.
"Mommyyyy! Tengok daddy tuuuu!! Dia kejar Kim Chi!!" Anak aku yang bernama Kim Chi yang dah berumur 6 tahun berlari kearahku lalu menyorok dibelakangku.
"Rawrrrrr!!!!"
"Daddy! Kim Chi takut niiii!" amarahku.
"Alaaa mommy niii! Oh ngan daddy main-main je!" Kata Tae Oh yang sudah berumur 12 tahun.
"Entah mommy niii!" Kata Taehyung mencelah.
"Chi pergi main betul-betul dengan daddy.. Mama sibuk nak masak dengan abang Taeyoon and kakak Han na."
"Mommy lepas ni kena letak gula kann?" Tanya Kim Han na.
"Biar Taeyoon yang letakk!!" Jerit anak ke duaku, Kim taeyoon.
"Hehehe.. Letak betul-betul, nanti tumpah kesian mommy nak kena bersihkan" Taehyung mencelah."okayy daddyyy!!" Jerit dua orang budak itu.
Comel.
"Eh, cepat la siapkan makanan! Auntie Eunn dengan Auntie Hyeon nak datang dah niiiii!!"
"Ha?! dah tu nanti Park So Yeon pun ade laa!???" Tanya Han Na dengan nada gembira.
"Yes sayang, your friend pun ade."
"Yeayyyy!" Jerit anakku gembira.
Ding.. Dongg..
"Yahhhhh!! Diorang dah sampaiiii!" Jerit Oh.
"Tolong buka pintu sayang.."
"Okay mommy.."
Lalu Tae oh dan juga adiknya Taeyoon terus laru ke pintu lalu membukanya bersama.
"Hyeeeee! Auntie Eunn dah datanggggg!" Jerit Eunn riang gembira.
"Alaaaa ingatkan Auntie Hyeon takdi..." Dua anak muda itu kecawa lali menamparkan muka pout mereka.
"Eleh-elehhh! Yoon, ape kau ajar kat budak-budak ni ha!?"
"Hahahaha, Diorang nak jumpa So yeon la tu.. Sebab tu diorang tak sabar sangat" Yoon berkata sambil ketawa kecil.
"Kalau ye pun, salam laa auntie!" Rungut Eunn.
"Hahaha.. Eunn.. Kau dah bertahun kawen still perangai cam budak-budak." usik Yoon.
"Tu kate.. gguk pun dah banyak kali tegur" Kata jungkook mencelah.
"Ohhhh, kalau kat rumah Yoon cakap laa camni!"
"No i mean, Comell laaa! Tak la muak layan Eunn setiap harii kan kannn"
"Iyee laaa jungkook🤭" Kata yoon sambil tergelak kecil.
"Korang meh la duduk, Yoon dah sediakan makanan" Jemput taehyung.
Tiba-tiba...
Pinn.. Pinn..
"Ahhhhhh! Tu mesti auntie Hyeon!!" Jerit mereka gembira.
"Hyee Koranggggg~~" Kata Hyeon sambil menamparkan senyuman manis bagaikan bidadari.
"Auntieeeee! Mane So Yeon?" Tanya Han Na.
"Siniiii!"
"Ahhh! Yeon!!!" Dua sahabat baik ini berpelukkan. Teringat la pulak time aku dengan Eunn dan Hyeon dulu . Haha.
"Amboiiii.. Han Na taknak say hi kat uncle ke??" Jimin mencelah perbualan mereka.
"Unclee! I miss youu!" Kata anak-anakku gembira. Yela lama tak jumpa uncle kesayangan mereka tuh.
"Uncle pun rinduuuuu.. Dah jum pergi makan."
"Yeaayyyy jumm!" Taeyoon mula menarik tangan uncle jimin yang hot tuww.
Mereka makan bersama dan aku juga melalukan tindakan yang sama. Bersama-sama dengan insan yang aku sayangi, atau.. Robot yang aku sayangi.
"Ohhh! Lupeeeeeee!" Jungkook memecahkan suasana yang senyap.
Lalu Jungkook melihat keadaan sekelilang. Dan berdiri untuk mengambil sesuatu. Satu hadiah diambil oleh jungkook, aku hanya mengangkat kening, diorang buat ape ni?
Hyeon pula mula memasang lagu, dan Eunn dan jimin mula mengemas. Diorang buat ape ni???
Lampu mula ditutup. Sebarang cahaya pun tiada.
"Happy birthday to youuu, Happy birthday to youu, Happy birthday to Kim Yoon Jin~" Lagu harijadi dinyanyikan untukku. Actually, Yoon tak tahu langsung yang diorang rancang bende ni. of course yoon terkejut.
"Happy birthday to youu!!~~ Yeayyyy!"
"Ape ni koranggg!?"
"Suprise sayangg" Taehyung lalu dengan tiada amarannya, mendukungku.
"Taehyung!"
"Haha.. Tak ingat dah ke happy birthday yoon?"
"Yoon terlupa kot.. hehe"
"Ape laa" Taehyung lalu meletakkanku ke bawah kembali.
"I hope you like that suprise?"
"I love it Taehyung." Aku terus memeluk taehyung dengan erat.
"Thank god you love it baby.. But there's more"
"Hurmm??"
Satu gelang berjenama pandora diberi kepadaku.
"Ha?"
"Your hadiah sayang.."
"OhMy..."
"Happy birthday cutie💕.." Taehyung lalu mencium dahi Yoon.
"Thank you tae.. But i don't need this all.." Kataku.
"You mean , Yoon tak suke?"
"No, i love it but what the most important is.. yoon sambut harijadi yoon dengan orang yang yoon sayang." Kata Yoon sambil memegang tangan Taehyung.
"Thank you Taehyung.. Cause always make me smile." Kataku.
"And thank you cause you don't give up for me." Sambung Taehyung.
"And remember.. I will always be Your Robot💕"
The End💋🌹
A happy ending for this Fanfic!😘❤
I really hope you guys like it!
Thank you for always support me🥺🥺
i love you guys and see you in another fanfic that will be out soon!!!
Take Care and Selamat Hari Raya and selamat menyambut satu syawal!
Kosong-kosong tauu!
💜💜💜
Isnin_25.May.2020
YOU ARE READING
[C] My Robot l Kim Taehyung
Romance"papa hadiahkan pembantu baharu and dia akan memuaskan hati anak papa okay?" - Mr. Park "walaupun aku robot aku sayang kau" - Taehyung "aku sayang Taehyung, jungkook... Aku tak boleh biarkan dia begitu je!" - Park Yoon Jin Adakah Park Yoon Jin akan...