"dah sampai.." kata Taehyung sambil memandang ke arah isteri comelnya yang sedang tidur itu."hey.. Sayang.. Bangun la.. Kate nk luangkan mase?" bisik Taehyung.
"erhmm.. Kita kat mane nie?" tanya Yoon sambil menggosokkan matanya.
"jum la dinner.. Daddy lapar.." rungut tae.
"la.. Awak kata nak luang kan mase.. Setakat pergi makan.. Baik saya masak" kata Yoon sambil pout.
"aloloolooooo comelnyee pout sayanggg~💕 harini rest laa.. Jum.. Nak makan ke tak?" Taehyung bertanya.
Gruuuuuuu~
"erk.. 😬" bunyi perut Yoon sudah membuat concert. Memang lapar la jawabnya.
Taehyung hanya tergelak kecik melihat Yoon yang dah tutup muka malu.
"You lapar kan.? Jum makan." kata Taehyung sambil menggosok rambut Yoon.
"erm.. Jum la.. Yoon lapar hehe😚" kata Yoon.
Seorang pelayan menjemput masuk ke dalam restaurant itu.
Kim Yoon Jin pov🌹
"eh?" kataku pelik.
Di lantai mempunyai bunga bertaburan. Seperti majlis kahwin aku dulu. Lagu pun... Kenapa semuanya sama seperti time aku kahwin dulu? Malah ni restaurant termahal di Seoul.
Kami sampai ke meja makan kami. Dan Taehyung terus menarik kerusiku supaya aku duduk dulu.
Sama seperti first time kitorang pergi kat caffè dulu."ermm.. Ape ni tae?" Tanyaku.
Taehyung tak jawab. Tapi hanya bagi smirk. Hek eleh Budak ni...
"Yoon order dulu.. Daddy nak pergi toilet jap.." kata Taehyung.
"errr..okay..pergi la dulu." kataku. Eh dia ni.. Ajak pergi makan. Pergi tandas lak..
After a few minutes❤️
Seorang lelaki yang memakai topeng datang ke arahku. Bajunya kemas. Harum wanginya perfume Gucci.
"hi miss, alone?" Tanyanya.
Suara macam Taehyung .. Tapi baju lain kot.. Bukan tae nii.
"ermm.. Sorry sir.. I already have a partner.." kataku dengan nada tak selesa.
"then, where did he go? Jum la ikut saya." kata lelaki tu.
"sorry.. Bu-" lelaki tu menarik tanganku lalu mencium.
"Sir!? Saya dah kawe-" kataku tersangkut apabila lelaki tu membuka topeng mukanya.
"Taehyung?!" ape semua ni? Tak paham akuuu!Sejak Bila dia bawak baju spare?!
"hyee miss💕" Taehyung kenyit matanya lalu mencium tanganku buat kali ke dua.
"Taehyung? Ape semua n-"
Satu jambangan bunga yang dicampur bunga tulip berwarna merah dan kuning dikeluarkan daripada belakangnya.
"I love you sayanggg💕"
"Taehyung! Jangan laa jadi sweet sangat" aku terus memeluknya.
"Ah? Dah sweet ke? Ade lagi laa" kata Taehyung.
"ha? Ade lagi?" boleh Koma aku malam ni..
"yeapp" Taehyung menunjuk ke arah bunga-bunga yang diberinya.
"har?" Tanyaku pelik.
"do you know what's that's mean?" Tanya Taehyung.
"I don't know.." keningku diangkat.
"red tulip means.. Your passion is decoration of love, my dear" kata Taehyung dengan nada manis.
Aku blush dan tanya "Yellow tulip?"
Taehyung mula menggeletek ketiakku.
"Ahahahahha😂 tae! Stob it!" gelakku.
"Yellow tulip means.. Sunshine in your smile..." kata Taehyung.
Aku yang sedang gelak terbahak-bahak terhenti gelak. Dan mula memandang anak mata Taehyung.
"Taehyung?"
Taehyung merapatkan mukanya dengan mukakku.
"I love you Kim Yoon Jin."
Cupp💕
Satu kecupan ringkas singgah di bibirku.
"You're mine forever..and I promise.. I will take care of our child with all of my love, baby❤️" sambung Taehyung.
Aku tersenyum kecil.
"And you're My Robot.. Forever Taehyung... Forever." kataku.
End of Yoon Jin pov 🥀
Empat bulan kemudian🥀
"Doktor!!!" satu jururawat menjerit.
"Kenape?!" Tanya doktor hope pelik.
"Pesakit bernama Jeon Jungkook.. Hilang!!!"
"hahh.. Hah... Hah... Kenapa aku ade kat hospital? Aku sakit ke?.. Aku kena pergi.. T-tapi kat mane?"
Tbc❤️
So? What do you think about this chapter?? 💜
Tell me in the comments! 💕
Camner day two puase? 😂 I hope korang baik-baik laa ❤️ mentang-mentang pkp dilanjutkan. Kadang-kadang Lucy update petang tauuu! Hope you like it! 🎈❤️🤗
Vote laa😚
Comment! 🎀🤗
Also share! 🌹Love you guys! 💜🎈
YOU ARE READING
[C] My Robot l Kim Taehyung
Romance"papa hadiahkan pembantu baharu and dia akan memuaskan hati anak papa okay?" - Mr. Park "walaupun aku robot aku sayang kau" - Taehyung "aku sayang Taehyung, jungkook... Aku tak boleh biarkan dia begitu je!" - Park Yoon Jin Adakah Park Yoon Jin akan...