After a few months.
Kim Yoon Jin pov ❤️
Harinya sudah tiba.. Taehyung will be back.. I.. I hope he remember me..
"Finally.. His microchip.." kata doktor Min.
Aku melihat ke arah badan robot Taehyung yang masih terkaku di atas katil.
"Yoon.. Do want to put it in?" Doktor Min menghulurkan microchip milik Taehyung kepadaku.Lalu aku mengambilnya. Tarik nafas dan berdoa.
"i hope you will remember me Taehyung.."
Lalu aku memasukkan microchip itu. Ke dalam lubang yang disediakan pada kepala Taehyung.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
."Hai?.."
Suara tu.. Suara garau tu..
"T-Taehyung!!!" jeritku gembira lalu memeluknya.Rakan-rakanku yang lain hanya memandang.
"Miss?.. Who are you actually?" Tanya Taehyung.
Ayat yang keluar daripada mulut Taehyung itu membuatku terkaku.
Aku terlupa.. Memory Taehyung takkan kembali begith saja.. Aku kena pujuk dia supaya dia ingat kat aku balik."Ak-.. Aku.. Kakak kau.." tipuku.
"Kakak.. Taehyung?" kata Taehyung pelik.
"Yeah.. I am your sister.." aku terus menipu dia.
"Yoon.." jungkook memanggilku dan memberi isyarat untuk berduaan dengannya.
"Excuse me, yoon keluar kejap.."
==
"asal?" tanyaku pelik.
"Kau.. Kenape kau tipu dia?"
Aku hanya berdiam.
"Yoon.. Answer me.."
"Yes yoon.. Kau ade plan.. Kau tak bagitahu kitorang dah kenape?" Eunn mencelah bersama hyeon.
"..." mulutku masih berat untuk bagitahu tujuan menipuku.
"Yoon.. Kau tahu kan.. Kau buat ape pun... Kitorang sokong.. Pat bagitahu! Nanti aku bagi menumbuk kang!" kata hyeon sambil menunjuk penumbuk kecilnya itu.
".. Aku.. Aku tipu dia sebab.. Kalau aku bagitahu dia aku ni Isteri dia confirm dia tak percaya nanti kalau dia tak percaya.. Susah la aku nak bawak dia balik.. Then kalau dia tak balik.. K-kalau ade orang nak ambi-"
"Woahh calm down gurll!" kata Eunn.
"Kau overthink ni.." kata Hyeon pula.
"Dah kenape kau fikir bende mengarut ni? Timun ke ape?!" amarah jungkook.
Aku hanya menunduk.
"Okay.. Kalau masih nak menipu.. Boleh.. But time dia dah nak ingat semuanya.. Tell about his children.. Tae Oh.." kata Eunn tegas
"ye tak ye jugak...Oh pergi mane eh?" tanya jungkook.
"Aku hantar kat rumah pengasuh.." kataku sayu.
"Okay.. Balik rumah nanti.. Just buat-buat yang Oh tu adik kau" kata hyeon.
"Kepale bapak kau! Yoon dah 20 kot..adik baru 7 bulan? Mudanyaaa mak yoon" jungkook bergurau.
"...." hyeon terus memukul kepale jungkook.
"Ouch!! Dah hang pukul kepale aku asal?!" jerit jungkook menahan marah.
"Sakit? Memang patut pun! Ni je alasan yang paling logic! Lagipun tengok la Gordon Ramsay tu! Isteri dia beranak balik tapi anak last dia dah 20 tahun!" kata hyeon tegas.
Hek eleh libatkan Gordon Ramsay lak hyeon ni.
"Dah-dah! Aku tahu la nak selesaikan macam mane!" aku berhentikan pergaduhan diorang.
"So.. You gonna bring him back?" doktor Min mencelah.
Aku melihat terus ke anak mata doc..
"i will bring him back home.. And i will make him remember me again.."
End of Kim Yoon Jin pov❤️
House🏡❤️
"So.. Taehyung.. Ready nak tengok rumah kau?" Tanya yoon gembira.
Taehyung hanya mengangguk laju.
Yoon membuka pintu rumah untuknya.
"welcome back home.. Kim Taehyung"
Tbc❤️
HEYOOOOOO HERO KITA DAH BALIIKKKKK😍
So acane ngn chapter ni? 😚
Happy?
Ke still sedih? 🤔
Comment if you miss kim taehyung!
And also vote kalau nak update besokkkk🤐
Selamat berpuasaaaaa❤️ bagi setiap muslim! 💕
Stay strong and stay safe you guys! 💜
YOU ARE READING
[C] My Robot l Kim Taehyung
Romance"papa hadiahkan pembantu baharu and dia akan memuaskan hati anak papa okay?" - Mr. Park "walaupun aku robot aku sayang kau" - Taehyung "aku sayang Taehyung, jungkook... Aku tak boleh biarkan dia begitu je!" - Park Yoon Jin Adakah Park Yoon Jin akan...