42.

632 66 8
                                    

Morning🌞❤️

Not not todayy!!

Alarm phone milik Yoon berbunyi. Mata Yoon berat membuka.

"Ermm.." Yoon melihat ke arah jam.

"Ha?! Dah pukul 9?!" badan Yoon terus segar Lalu pergi mandi.

Beberapa minit kemudian🍂

Yoon laju turun tangga dan menyebabkan dia tergelincir jatuh.

"AHHHH!"

Mata Yoon automatic tutup. Tetapi dia tidak rasa sakit. Seperti ade sesorang mendukungnya.

Lalu Yoon membuka matanya.

"Eh, Taehyung?.."

"Kak Yoon ni.. Hati-hati sikit turun tangga tuh! Kang dah jatuh! Nasib baik tae ade kalau tae takde??" Taehyung kata dengan nada risau.

"Uh... Sorryy.. Kak Yoon tak masak lagi.. Takut tae lapar.." kata Yoon dengan nada bersalah.

"Tae dah masak.. Meh makan.."

"Aik? Tae masak ape?"

"Pancake" jawab Taehyung.

Aum!

"Wahhh best nyee!" kata Yoon terpegun. Ingatkan taetae ni tak tahu masak🤐. Rupanya pandai.

Muka Yoon sudah comot di pipinya. Seperti biasa😐 Dan keadaan itu menarik perhatian Taehyung.

Tangan Taehyung sudah mula  bertindak menuju ke muka Yoon.

"Kak yoon.. Asal comot nie? Makan la betul-betul" Taehyung mengelap pipi Yoon yang comot itu.

Tiba-tiba mata Taehyung membulat dan kepalanya berasa sakit seperti haritu.

"Ughhhh!.. Sekali lagi...." Taehyung Cuba menahan sakit kepalanya.. Tetapi sakit sekarang ni lain daripada biase..

"Taehyung? Kenape ni?? Sakit kepale lagii??" Tanya Yoon risau.

"Ugh... Kak Yoon.."

"Yes?? Anything that I can do Taehyung? Jum masuk bilik Taehyung.. Rest.."

Taehyung menarik tangan gadis itu lalu peluk, Taehyung meletakkan kepalanya di atas bahu Yoon.

"Ermm.. Duduk camni pun dah okay sikit.." Taehyung berkata sambil menutup matanya.

Yoon masih terkejut dengan permintaannya. Tetapi dia sudah selesa dengannya. Lalu yoon mengusap badan Taehyung daripada belakang.

"kak Yoon jangan tinggal kan Taehyung eh?..."

"ye tae.. Kak Yoon tak pergi mana-mana.."

==

Taehyung sudah tidur lena. Tetapi badannya masih dipeluk kuat. Ape yang Taehyung risaukan?

*Flash back 🥀*

Kim Taehyung pov💜

"Ughh!" kepala aku sakit macam haritu! Kanape ni??

Satu gambaran bermain didalam fikiranku.

Besi.
Yoon.
Tae Oh.
Ribut.

"Yoon! Lariiii!!!"

"Ughhhhhh!!!!"  ape takdi tu? Kenape aku tengah tahan besi daripada jatuh?

Aku..

"I love you Yoon.."

Bushh!

"AHHHH!!!"

Aku taknak!! Aku taknak kehilangan Yoon!

Taknak!

End of Kim Taehyung pov🥀

*End of the flash back*

==

"Erhmm.." Taehyung mula bangun daripada tidurnya.

"Yoon? Kak Yoon?"

Yoon sudah tidur dalam pelukan Taehyung. Ye laa duduk peluk lama sangat, pastu boleh pulak dia tido. Nak pergi mane lagi, baik Yoon tido.

Taehyung mendukung Yoon lalu pergi ke arah bilik tidur Yoon.

Taehyung terus meletakkan Yoon di atas katil. Lalu merenung wajah Yoon.

"Yoon?.. Kau ni sape?"

Taehyung mengusap rambut Yoon.

"Takkan la kau ni kakak aku?.. Kau comel gila kot.. Mungkin... Kau... Is-"

"Ah! Taehyung! Ape kau mengarut ni?.."   Taehyung bercakap dengan diri sendiri. Ape bukti yang Yoon ni Isteri Taehyung? Ah! Hayalan je ni!

Taehyung lalu kucup dahi Yoon yang masih tidur lalu berdiri untuk keluar daripada bilik Yoon. Tetapi ade sesuatu yang menyebabkan pergerakkan Taehyung terhenti.

Satu bingkai gambar berada di tepi almari.

"Ape ni?" Taehyung terus ambik gambar itu.

"ni.."

"Muka aku?"  Pemandangan Taehyung sudah tak terlurus

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Muka aku?"  Pemandangan Taehyung sudah tak terlurus. Terasa pening, kepalanya terasa sakit sekali lagi.















Buk..


  Tbc❤️

Ha sudoh Taehyung pensan balik. 🤣

Camner dengan chapter ni? 😔

Harap readers semua suka💕

Camner dengan 10 malam terakhir ni? Bersedia nak tinggal kan Ramadan? Cuz I'm not🙃

Comment and tell me how you feel about it❤️

I love you all! 💜
I miss you💔
I need you☺️

Byee! Insya Allah Lucy update besok! 👍🏻😊

[C] My Robot l  Kim TaehyungWhere stories live. Discover now