Vypla jsem mobil a vydala se do NAŠEHO pokoje. Vzala jsem to kolem kuchyně kde jsem si ještě dolila džus. V tom mě zastavila matka. „Av miláčku jedeme s Phillipem ještě do práce zařídit nějaké papíry. Vrátíme se zítra odpoledne." Kývla jsem na souhlas. Vyšla jsem schody a moje kroky směřovaly do pokoje. V pokoji seděl Payton...... nebyl sám. Byl tu s Chasem. Chvíli jsem stala ve dveřích, ale pak jsem s odvahou vešla dovnitř kde jsem si vzala nabíječku. „Můžeš tu zůstat, nám tu nevadíš." Řekl Payt a já se na něj otočila a uchechtla se. „Nějakej milej." Drze mu odseknu a jako na podpatku se vydám ven z pokoje. Rozhodnu se že udělám k večeři palačinky. Pustím si k vaření Lil Peepa. Udělám těsto, které potom naleji na pánev. Usmažím palačinky a ozdobím je. Vezmu do ruky dva talíře s palačinkami a rozejdu se nahoru do pokoje. Zaklepu na dveře a když uslyším dále tak vejdu dovnitř. Kluci sedí u stolu s mobilama v rukou. Došla jsem k nim a položila jsem talíře před ně. Chtěla jsem odejít, ale zastavil mě hlas. „Děkuji, asi si tě někdy od Paytna vypůjčím. Palačinky s ovocem, šlehačkou, čokoládou a zmrzlinou. To bych si nechal líbit." Řekne Chase a společně se zasmějeme. Až teď Pay zvedl hlavu a podíval se na talíř před sebe. „Dík, mohla by jsi je dělat pravidelně." Vydá ze sebe Payton. „Moc si nezvykej." Řeknu a s mobilem v ruce se rozvalím přes postel. „Hele A....." „Avery" dořeknu Paytonovu větu. „Hele Avery nevadí ti že tu dnes přespí Chase?" Zeptá se mě Pay. Já se rychlostí blesku vyšvihnu do sedu. „Nechápu proč se mě na to ptáš. Můj názor tě nezajímá. Ve škole si ze mě děláš prdel takže si nemyslím že by tě zajímalo jestli mě to vadí a koneckonců je to tvůj barák." Vychrlím na něj, on se na mě s údivem podívá....začnu si brát do rukou peřinu a polštář. „Kam jdeš?" Zeptá se Chase. „Kam asi..... Dolů na gauč." Řeknu s klidem a ještě si z kufru vytáhnu pyžamo. „Ať tě to ani nenapadne. Nebudeš spát na gauči. Já si tam....." obhajuje se Chas. „Nikdy ses o mě nezajímal, tak s tím prosím nezačínej." Řeknu už trochu nabroušeně. Sejdu schody a připravím si gauč na spaní. Když jsem spokojená skočím si do sprchy v přízemí kde se umyju i vlasy. Usuším se a obleču do pyžama.. no nebo spíš do kalhotek a přes sebe hodím dlouhé tričko. Upravím se v zrcadle a vyjdu schody. Neobtěžuju se klepáním a vejdu do pokoje. Vytáhnu si hřeben a rozčešu si vlasy. Cítím na sobě jejich pohledy. Vytáhnu z velké skříně nepovlečenou peřinu a polštář. Z šuplíku vedle skříně vytáhnu povlečení a povléknu. Ještě ustelu a přejdu znovu ke kufru ze kterého vytáhnu kartáček. Skočím do NAŠÍ koupelny kde si vyčistím zuby. Vyjdu do pokoje a furt na mě koukají jak na svatý obrázek.
„Budete se na mě ještě dlouho koukat. Je to dost nepříjemný."
„Co by za to jiný holky daly." Odfrkne si Pay
„Jenže já nejsem jako jiný holky."Mrknu na něj.
„A teď mě omluvte, protože mi budou dávat film."5:23 ráno
Vzbudila mě rána z kuchyně. Nebyla sice moc velká ale vzbudilo mě to. „Co to doprdele vyvádíš?" Zeptám se a když se na mě dotyčný otočí zjistím že je to Chase. „Nemůžu spát, šel jsem se napít ale asi jsem tě vzbudil." Řekne a uculí se. „Vzbudil jsi mě v tom nejlepším!" Naštvaně si odfrknu. „Jo a copak se ti zdálo?" „Že jsem šla do krámu nakoupit barvu na vlasy a když Payton spát tak jsem mu obarvila hlavu. Nestihla jsem kvůli tobě jeho reakci!" Dovyprávím svůj krásný sen. „Musím ti oplatit to že jsem tě vzbudil, takže jdeme do krámu!" Řekne z veselá a já se na něj podívám pohledem který říká jinak jsi úplně v pohodě že jo?. „No tak jdeme koupit tu barvu nebo tu budeme stát jako dva idioti co neví o čem si povídat?" Zeptá se posměšně. Rychle vyběhnu schody a potichu vejdu do pokoje. Hodím na sebe tepláky, ponožky a mikinu. Ze školní tašky jsem si vytáhla peněženku a rychlostí blesku se vydala za Chasem. On se nemusel převlékat, protože na sobě měl tepláky a tričko. Společně jsme se obuli a vydali směr krám.„Nějaká představa jakou barvu koupíme?" Zeptá se Chas. „Jakou asi.....jasně že růžovou!" Vešli jsme do krámu a potkali školní drbnu, barbie a děvku dohromady, která letí po Chasovi který očividně nemá zájem. „Ahojky Chasičku chtěla jsem se tě jenom zeptat jestli by jsi semnou nechtěl odpoledne zajít do kavárny." Řekne a mile se usměje. Všimne si mě a úsměv vystřídá naštvanost. „Promiň ale je neslušné poslouchat cizí rozhovory!" Štěkne po mě. „Tak zaprvé: nikam s tebou nepůjdu. Za druhé: nemám o tebe zájem a za třetí: ona je tu semnou takže ji nech laskavě na pokoji." Usměje se na mě když dořekne svůj dlouhý proslov. „A teď nás omluv máme ještě něco na práci." Ta kráva si jen odfrkla a my se konečně mohli vydat pro barvu. „Vezmu nějakou kvalitnější, ať mu to déle vydrží." On kývne a jde pro nějaký štětec a misku na barvu. Jdeme k pokladnám kde i přes jeho protest zaplatím. „Asi bychom měli přidat. Je 6:05 než dojdeme domů, než mu to nabarvíme, než se nechystáme do školy. Máme co dělat!" Řeknu a rychle se rozejdu z obchodu s Chasem v patách.
ČTEŠ
I Need You
FanfictionAvery je 16 léta dívka, která je ve škole tichá. Jednoho dne se její matka rozhodne přestěhovat ke svému příteli. Co se stane když Avery zjistí, že její bratr je nejpopulárnější kluk na škole, který se chová jak idiot. Ohne každou která o něj zavád...