NICE TO MEET YOU!

1.4K 34 13
                                    

Den odjezdu

Dneska je pondělí, tudíž den mého odjezdu. Letadlo mi letí v 10 takže jsem vstávala v 6. Vykonala raní rutinu a šla si vzít pohodlné oblečení do letadla:

Z pokoje jsem se vyhrabala v 7:30 a šla dolů, kde seděla jen mamka

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Z pokoje jsem se vyhrabala v 7:30 a šla dolů, kde seděla jen mamka. „Kde jsou ostatní." „Phill je v práci a Payton ve škole." Řekl mamka. Payton je ve škole? On se nerozloučí?! Jo to je teda bratr. Nasnídala jsem se a šla zkontrolovat jestli mám všechny věci. V 8 hodin jsme s mamkou vyrazily na letiště. Čekali jsme na letadlo a když ohlásili let, tak jsem si šla nechat odbavit kufry. Rozloučila se s mamkou a šla do letadla. Vzlétli jsme a já čekala, kdy už budeme v NY. „Prosíme všechny cestující, aby se připoutali, budeme přistávat!" Řekla letuška. Všichni tak učinili. Vyšli jsme z letadla pro kufry. Než jsem se nadála už kolem mě byl kruh s lidmi, kteří se chtěli fotit. Se všemi jsem se vyfotila a pak zahlédla obrovský nápis Avery Gonzales. Rozešla jsem se tam a uviděla kluka asi ve svém věku. „Um, ahoj jsem Avery." Řekla jsem a usmála se. „Ahoj jsem Jackson. Jackson Felt. Takže Avery...... sestra Paye že?" Zeptal se a já na něj zůstala koukat. „Jak to víš?" „Když jsme byli malý, bydlel Pay tady a taky s ním jezdím na lights tour." Řekl a věnoval mi úsměv. „Ou. Takže ty jsi taky jeden z tik tokerů? Mí kamarádi taky natáčeli na tik tok." Pousmála jsem se. „Tak pojď musíme jet. V autě si popovídáme." Vzal mi kufr a šel k autu. Kufr dal do kufru a nastartoval. Společně jsme nasedli do auta. „Nestavíme se na kafe? Mám na něj docela chuť." Musela jsem se zasmát. Tohle bude určitě můj nejlepší kamarád. „Tak to jsme dva." „Tak kam? Starbucks?" Kývla jsem. Po chvilce jsme zastavili u Starbucks. Objednali jsme si pití a i přes mé protesty to zaplatil. Přidala jsem stories na ig.

Dopili jsme a vydali se do domu, který teď mám sdílet se svým novým týmem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dopili jsme a vydali se do domu, který teď mám sdílet se svým novým týmem. Upřímně doufám, že si sedneme a bude to v pohodě.

'Doma'
Když jsme přijeli před velkou vilu byla jsem dost udivená. „Pojď musíme tě seznámit!" Řekl Jackson. Přišli jsme do předsíně, kde už čekalo 9 lidí. „Takže lidi tohle je Avery." Usmála jsem se. „Já jsem Sam." Řekl kluk s delšími a trochu kudrnatými vlasy.

I Need YouKde žijí příběhy. Začni objevovat