HOSPITAL

1.5K 40 0
                                    

„Hej lidi! Jde se pít!" Křikl Any a všichni jsme si šli sednou na klády. Nick nám všem rozdal kelímky s pitím. Podle chuti to byla vodka s džusem. Přiťukli jsme si a pořádně jsme to rozjeli. Chase pustil hudbu a Josh se snažil rozdělat oheň kamenama. „Uhni!" Žďuchla jsem do Joshe a klekla si k ohništi. Z kapsy jsem vytáhla zapalovač. Hned napoprvý to chytlo. „To jsi mi nemohla říct, že máš zapalovač?" Zeptal se Josh. Jen jsem zakroutila hlavou a zasmála se. Znovu jsem šáhla do kapsy. Tentokrát z ní vytáhla krabičku cigaret. Zapálila jsem si a hned na to se mi v puse rozlila chuť tabáku. „Ty kouříš?!" Zeptal se Any. Jen jsem přikývla a znovu jsem popotáhla. Všichni mě pozorovala. Nejvíc asi Bryce. Natáhla jsem k němu ruku a se slovy zkus to si vzal cigaretu. Chvíli jí jen pozoroval a pak popotáhl. Hned na to se rozkašlal. Začala jsem se smát. „Nezkušenej. Zkus míň natáhnout." Řeknu a on to udělá. Tentokrát se nerozkašle. Cigaretu mi podá a natáhne ruku tak, abychom si mohli plácnout. „Kurva! Lepší pocit jsem snad nikdy neměl." Řekne Bryce a tomu se jen zasměju. „Neříkej dvakrát. Až zkusíš trávu, budeš mít jinej názor." Řeknu a sednu si na trávu vedle ohniště. Záda si opřu o kládu a napiju se z kelímku. Oni udělají to samé. „Hele vzal jsem párky a marshmellouny." Řekne Cameron a začne jídlo vyndávat z batohu. Kluci se zvedli a šli do lesa, abychom si měli na čem opéct párky. Zůstala jsem tu jen já a Chase. Nařízla jsem párky aby se líp opíkali. Bylo tu ticho. Ani jeden z nás nevěděl co říct. Z batohu jsem si vyndala mikinu a přehodila si jí přes ramena. Byla už docela zima. Viděla jsem Chase jak mě pozoruje. Když se nadechoval, že něco řekne přišli kluci. Díky bohu. „Ježíš! My jsme vás tu nechali samotný. Tyvole to vás to nemohlo napadnout!" Řekl Josh. Musela jsem se začít smát. Nevím proč. Jestli to bylo tím alkoholem. „Co se tlemíš?" Zeptal se Tony. „Nevím." Řeknu a začnu se smát ještě víc. „To si dala trávu?!" Vyjekne Jaden. „Ne." Řekne Chase. Jaden mu moc nevěří. Proto se zvednu a přestanu se smát. „Všechno je ok. Nic jsem neměla. Kdyby jsem si dala tak věř, že se jenom nesměju." Mrknu na něj. „A co děláš, když se zhulíš?" Zeptá se Jaden. „Zpívám, tancuju, skočila bych do rybníku možná bych začala všem říkat jak strašně je miluju. A to není všechno." Řeknu a společně se zasmějeme. „Nevím jak vy, ale já nemám pití." Křikla jsem a začalo se znovu nalévat. Tentokrát Jacka s colou..........

Ráno
Ráno jsem se probudila s ostrou bolestí hlavy. Okolo mého pasu byla omotaná ruka. No dopíči! Cítila jsem, že ten zamnou se taky probouzí. Pomalu jsem se otočila a myslela jsem, že mě švihne. Vedle mě ležel on. Chase Hudson, který na mě kouká jak kdyby viděl ukřižování Ježíše Krista. Rychle se od něho odsunu a stoupnu si. Rukou jsem si projela vlasy a začala chodit dokola. Půlka lidí už byla vzhůru. „Neví někdo, proč jsem se vzbudila vedle něho!" Vyjeknu a všichni strhnou pohle na mě a ležícího, zmatenýho Chase. „Jo. Včera jste na to šli dost zvostra!" Křikl Tony. Bože můj! Do očí se začne dostávat přebytečná tekutina. Otočím se k nim zády a moje emoce výjdou  na povrch. „Avery neboj. Nespali jste spolu!" Tak teď jsem si oddychla. Utřela jsem si slzy a otočila se na ně. Z jednoho batohu vykukovala Becherovka. Vytáhla jsem ji a otevřela. Napila jsem se a mým krkem začala téct štiplavá tekutina. Vypila jsem tak čtvrtku. Tak jsem ji zase zavřela. Jelikož jsem se neudržela na nohou, mrskla jsem sebou na zem. Začalo se mi dělat strašně špatně. Viděla jsem rozmazaně a zvuky slyšela jen matně. Pak už jen černočerná tma......

Probuzeni....
Otevřela jsem oči a málem jsem oslepla. Po chvíli jsem si na ostré bílé světlo zvykla. Byla jsem v pokoji. Nad mnou se skláněla moje matka a Phill. Paytona jsem nikde neviděla. „M-mami." Řeknu potichu. Ona se na mě okamžitě podívá a obejme mě. „Tohle mi už nikdy nedělej! Víš jak jsem se bála?" Zeptala se mě. „Co se stalo?" „Byla jsi s kamarády pít. Trochu jsi to přehnala a dostala jsi otravu alkoholem." Řekne a já na ní vykuleně pohlédnu. „Kde je Payton?" Zeptám se. „Je doma a neví o tom." Odpoví Phill. „Bude lepší když se o tom nedozví. A co kluci?" Zeptám se. „Klukům jsme řekli, že budeš v pohodě." Jen kývnu. Do pokoje přijde nějaký muž. Usuzuji že doktor. „Dobré ráno slečno Gonzales. Měla jste otravu alkoholem. Už je to v pořádku takže vás zítra připustíme." Řekne a usměje se. „Řeknete Payovi, že jsem spala u Madison." Řeknu a oba přikývnou. Sbalili si věci a opustili pokoj společně s doktorem. Na stolku jsem našla mobil. Měla jsem tak pár oznámení na instagramu. Psali mi lidi ze školí s gratulacemi. Nijak jsem neodpovídala. Viděla jsem tam dokonce zprávu od Ashley. Psala mi, ať si nemyslím že 'Cameronka' nedostane. Nad tím jsem se musela uchechtnou. Najednou mi začal volat Cameron. Mobil jsem nechala vyzvánět. Bylo mi jasný, že by se vyptával. Nepotřebovala jsem být jako u výslechu. Mobil se mi do půl hodiny vybil. Takže tu byla strašná nuda.

Den návratu domů
Bože už se tak těším domů! Mamka už na mě čeká před nemocnicí. Vezmu si mobil, rozloučila se s doktorem a jdu do auta. „Ahoj mami." Řeknu a obejmu jí. Ona mě taky pozdraví a rozjede se domů. „Jak dlouho nesníš pít?" Zeptala se mamka. „Měsíc." Řeknu s povzdechem. Mamka se mi vysměje. Jo moje mamka je fakt super. Toleruje mi kouření, pití, prostě cokoliv. Její mamka ji tohle zakazovala, proto mě nechává si dělat co chci. „Aspoň tě to vytrestá." Řekne a já se na ní zašklebím. Když mamka zaparkuje, uvidím přede dveřmi kluky kteří se baví s Paytonem. Tak teď jsem v řiti dámy a pánové. Cameron zamnou přijde a pevně mě obejme. Tak to udělám se všema kromě Chase, Nicka a Paytona. Pořád musím myslet a Chase. Od té doby co jsem se vedle něj probudila, tak to nemůžu dostat z hlavy. Je to šílený. „Jsi normální?! Tohle už nám nikdy nedělej! Kurva víš jak jsme se lekli? Báli jsme se, že umřeš!" Křikl Nick. Překvapeně jsem se na něj podívala. On sklopil pohled k zemi. „Co se tu děje?!" Vyjekl Payton. „Avery se ráno probudila vedle Chase. Byla z toho tak v píči, že vypila čtvrtku nějakýho chlastu. Omdlela a pak jsme ji vezli do nemocnice." Řekl Jaden. „Jadene!" Křikla jsem na něj a chtěla ho praštit po hlavě. „Cože?!" Zeptal se udiveně a zároveň naštvaně Payton. „Co ti bylo?" Zeptal se. „Co ti bylo!" Řekl hlasitěji. Když ani potom jsem neodpověděla tak vyjekl. „Kurva Avery co ti bylo!" V tu chvíli přišla mamka, která to celé pozorovala. Chytla mě za ruku a táhla do domu. Věděla, že jsem z toho sama špatná. Jen jsem jí poděkovala a šla do pokoje. Zamkla jsem za sebou. Bylo mi úplně jedno, že je to i Paytonův pokoj. Lehla jsem si do postele a začala brečet. Brečela jsem do té doby, dokud jsem neusla.

Ráno
Vzbudila jsem se a zjistila, že jsem spala od včera ode 4 do dnešního dne. Mimochodem, právě je 10 hodin. Přestrojila jsem se po pohodlného oblečení. Což byla dlouhá mikina a kraťasi. Vykonala jsem raní rutinu a potichu odemkla dveře. Přede dveřmi spal Payton. Chudák........ Sešla jsem schody a vydala se do kuchyně. Začala jsem připravovat palačinky. Když jsem je měla hotový palačinky, uslyšela jsem vrzání schodů. V kuchyni se objevil nevyspalí Payton. Sednul si ke stolu a promnul si oči. Dala jsem před něho talíř s palačinkami. Hned se do nich pustil. Oba jsme byli ticho. Odemkla jsem mobil a vyskočilo na mě několik upozornění. Otevřela jsem to od Cama.

Tady máte další kapitolu. Myslím změny ještě pár kapitol a budeme u konce........

I Need YouKde žijí příběhy. Začni objevovat