LOLLIPOP?!

2K 48 3
                                    

Všichni se smáli a musím říct že i skamarádili. Josh se bavil s Jusem. Anthony s Korrym. Hunter s Nickem. Markie s Ryanem. Ondreaz s Harrym. Jaden s Cameronem. Tayler s Shawnem a Austinem.Bryce s Andrew a Calebem. Já jsem seděla vedle Paytona a koukala před sebe. „Je mi líto to s Chasem." Řekl Payton. Asi vám přijde divný, že když mi přijede kluk tak a ním netrávím čas. Poslední dobou nám to moc neklape. A navíc on se stejně baví s Nickem. „Nemusí. Nechtěla jsem aby to někdo věděl protože....prostě si každý řekne holka a fotbal, hm to nejde dohromady. Ta se do něj ani netrefí. A teď bych prostě přišla do školy a řekla: jo hele já jsem novej kapitán družstva z gymplu." „Chápu tě." „Ale já pak kvůli tomu přicházím o lidi na kterých mi záleží." Řeknu a vzlyknu. „Pojď sem." Řekne a roztáhne ruce na znak objetí. Na nic jsem nečekala a objala ho. „Budeš mít mokrou mikinu." „Nevadí." Řekne a i když nechci odtáhnu se. Směje se na mě jak sluníčko na hnoji. Nevím proč ale začala jsem se strašně smát. Payton nejdřív nechápal ale pak se začal smát semnou. „Nevím čemu se směješ." Řekne a změří si mě pohledem. „Nevím čemu se směješ ty!" Řeknu a změřím si na oplátku jeho. „Já se smál tvýmu nakažlivýmu smíchu!" „A já se smála tomu, že jsi se usmíval, jak malý dítě který dostane lízátko!" Řeknu a společně se zasmějeme. „Lízátko?!" Zeptá se a při tom se směje jak dement. „Jo lízátko ty kopyto!" Řeknu taky už se smíchem. „Kopyto?!" Řekne a oba se začneme smát až Payton spadne na zem. Samozřejmě že mě nezapomněl stáhnou s sebou. Na chvíli jsme utichli ale pak jsme se začali smát tak 30x víc. Jelikož jsme byli v hale pro soukromá letadla, tak tu byla docela ozvěna. Všichni se na nás dívali jak na idioty. No i když my tak vážně vypadali. Dva nevlastní sourozenci, který se ještě před půl hodinou nesnášeli se válejí po zemi a smějí se. „Hej vy dva! Nešňupli jste si něco?!" Zeptá se Dallas. „Hele Paytone vidíš tu fialovou velrybu?" Zeptám se a zase se začneme smát. „Hele a támhle lítá zelená kočka!" Řekne Payton a zase se válíme po zemi. „Hej děcka! Nástup do letadla a to okamžitě!" Řekne Alex /náš trenér který s námi letí do NY. A taky se stará o druhý tým protože jejich trenér tam už je/ a ukáže na cestu kterou máme jít. Rychle vstanu a chytnu Paytona za ruku. Pomůžu mu se postavit a běžím s ním do letadla. Posadíme se na "gauč" vedle sebe.

„První!" Vykřikněme s Paytonem na stejno

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„První!" Vykřikněme s Paytonem na stejno. Společně se tomu zasmějeme a plácneme si. „Doufám že ti máma zabalila nějaký jídlo." „Neboj se paní Gonzales starší myslí úplně na všechno! Víš co mi dala. No spíš nám, mám se s tebou podělit ale ještě si to rozmyslím..." řeknu. „Co ti dala?" Zeptá se nedočkavě. „Pizzu!!!!!" Vykřikla jsem nahlas a všichni v letadle se zasmáli. „Tak to já jsi jdu asi nenápadně přisednout." Řekne Nick a prosadil se vedle mě. „Jeee ty jsi tu taky?" Zeptala jsem se a dělala strašně překvapenou. Payton se tomu jen uchechtl a dál nic neříkal. „Já si asi dám pizzu. To si ale pochutnám!" Řekla jsem. „Hej lidi čí se to mobil?" Zeptal se Chase. Asi poprvé za tu dobu promluvil. A samozřejmě držel v ruce můj mobil. Zvedla jsem se a přešla k němu. Ani jsem se na něj nepodívala. Prostě jsem mu vzala z ruky mobil a sedla si zase na své místo. „Tak a teď už si dám pizzu!" Řeknu a z vaku vytáhnu pizzu. Začnu se ládovat pizzou. Všimnu si že si mě Payton vyfotil. „Heve!" Řeknu s plnou pusou a Pay se začne smát.

„Jestli to někam dáš tak jsi mě nepřej!" Řeknu "velice" vážně

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

„Jestli to někam dáš tak jsi mě nepřej!" Řeknu "velice" vážně. „Cink" Cinkne mi mobil oznamující zprávu. „Payton Moormeier vás označil(a) na stories." Přečtu nahlas. Payton vedle mě nesedí. „Bratříčku až tě najdu tak tě vyhodím okýnkem ven!" Řeknu a začnu ho hledat. Rozejdu se k místu kde sedí Chase. Nevěnuju mu žádnou pozornost. Uviděla jsem něco jak se pohlo vedle Chase. Vydala jsem se k němu a deku kterou měl vedle sebe jsem pomalu odendala. No jasný že tak byl. Ležel a měl zavřený oči. Byl schoulenej do klubíčka a ani nevěděl že jsem zjistila že tam je. Proto jsem zakryla a dělala blbou. „No kde muže bejt. Hm Chasi ty asi víš kde je že?" Řekla jsem a posadila jsem se na deku pod kterou ležel Pay.„Kurva slez ze mě!" Vykřikl Payton. „Jee Chasi slyšíš to? Ta deka mluví!" Řekla jsem. Chase jen seděl a nic neříkal. Věděl že to říkám schválně. Payton se vynořil a chytl mě za boky. Já to nečekala, tak jsem se otočila až jsme spadli. Já ležela na Paytonovi. Chvíli jsme se dívali tomu druhému do oči. Pak jsme ale oba chytli záchvat smíchu. „Můžete držet hubu!" Řekl nasraně Chase. „Hele nebuď narsranej nemáš proč!" Řekl víc nahlas Payton a já se musela smát. „Nesměj se!" Řekl Payton. „Kdyby jsi viděl jeho obličej tak by jsi se smál taky!" Řekla jsem, ukázala na Chase a začala se zase smát. „Ale neviděl!" Řekl Payton. „Kdyby jsi se nesnažil být tak vážnej tak by jsi viděl!" Řekla jsem. „Ale já byl vážnej!" Ohradil se Payton. „Dobře ale nechápu proč." Řeknu nechápavě. „Protože je na tebe naštvanej a poslal tě do píče jen kvůli takový píčovině!" Křikl Pay. „Ber to z tý lepší stránky!" Řeknu a Chase se na mě tak divně podívá. „Je tady nějaká lepší stránka?" Zeptá se Pay. „Jo protože se spolu normálně bavíme a já jsem si tě oblíbila." Řekla jsem s úsměvem. Payton se zvedl a hodil si mě na záda. „Paytone!" Křiknu. „Co je? Mám radost. Moje sestřička mě má ráda. Jupí jej. Hoho hej!" Začne pořvávat po letadle. „Paytone polož mě zpátky na gauč!" Řekla jsem se smíchem. „Chytej!" Vykřikl na někoho Pay. „Ne Paytone považ- Aaaaa!" Nestihla jsem to doříct, protože mě Payton vyhodil do vzduchu a já dopadla do něčí náruče. Pomalu jsem otevřela oči a v tu chvíli jsem chtěla Paytona zabít.....

Chtěla bych vám poděkovat za aktivitu u mé druhé knížky. Strašně si toho vážím💖

Jinak doufám že se líbí💞💖

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Jinak doufám že se líbí💞💖

I Need YouKde žijí příběhy. Začni objevovat