Přistála jsem v Chasově náruči. Okamžitě jsem od něj odskočila. Payton na mě s úsměvem koukal. „Máš 5 sekund na to aby jsi se odsud vypařil, protože pak za sebe neručím!" Vykřikla jsem, a začala zrychleně dýchat. Musela jsem být úplně rudá. Ruce jsem sevřela v pěst. Payton na nic nečekal a utekl. „Počkej, až tě najdu tak tě vykastruju!" Zařvala jsem a zase se ozval smích. Rozešla jsem se po letadle. Nemohla jsem ho najít. „Dobře tak tě nevykastruju no!" Hned jak jsem to dořekla tak mi skočil na záda. „Paytie!" Vykřikla jsem a začala se smát. Nick přiběhl a vyfotil nás.
/ dejme tomu že Avani je Avery😂/
„Vy jste spolu tak sladký! Asi jsem z vás dostal cukrovku!" Řekne a všichni se zasmějeme. „Tak a teď ta odplata!" Vykřikla jsem a rozeběhla se do koupelny. Hodila ho do vany a pustila ledovou vodou. „Aaaaaaaaaa!" Křičel Payton. Vyběhla jsem z koupelny za Nickem. „Nicku!!! Zachraň mě!!!" Řekla jsem a skočila mu do náruče. Trochu se zapotácel ale udržel rovnováhu. Tiskla jsem se k němu. Pak jsem z něj slezla, ale to on už mě tahal do nějakýho pokoje. „Tady jsi!" Vyběhl Payton z pokoje jenom v trenkách. Nick za námi rychle zavřel a pak i zamkl dveře. „To bylo těsný!" Vykřikli jsme nastejno a pak se svezli po dveřích dolů. „Asi s váma budu jezdit na zápasy častěji!" Vykřikla jsem jak malý dítě a tomu jsme se oba začali zase smát. „Ehm..." někdo si odkašlal. „Jé.....Ahoj Chasi!" Musela jsem se zasmát tomu jak to řekl. „Co chceš dělat?" Zeptal se mě Nick. „Rozhodně nemám v plánu opouštět tenhle pokoj dřív jak zítra ráno." „Jo to bych ti doporučil."
***
„Já mám na něco chuť!" Postěžoval si Nick. „Já mám něco, dobře mám to strašně moc, ale v batohu. Ten je v "obýváku"." Řeknu a kouknu na Nicka. Ten se strašně rychle zvedl a už utíkal pro vak. Jen jsem se uchechtla a natáhla se pro notebook. „Nemá heslo! Idiot!" Řeknu a spustím ho. Měl nás na tapetě. Awww.
Bože stejně to byl skvělej den. Do pokoje vtrhl Payton. V očích jsem měla smrt. Díval se mi do oči. Nešlo z nich nic vyčíst. Pak se rozeběhl a skočil na mě. „Odpuštěno!" Vykřikl Payton a objal mě. Ležela jsem já a na mém břiše ležel Payton a objímal mě. „Nicku kde jsi s tím jídlem!" Zařvala jsem a po chvíli opravdu přišel i s mým vakem. „Tyvole ty žiješ! Jupí!" Začal skákat po posteli a nakonec skočil na vedlejší postel, kde spal Chase. Zavalil ho až společně spadli z posteli. „Idiote!" Řekl rozespale Chase. Všichni se zasmáli. Všichni kromě mě. Zvedla jsem se a došla si pro batoh, který Nick nechal u dveří. Vytáhla jsem si energyťák a napila se. Všichni mě pozorovali. Vak jsem zavřela a chtěla se vydat pryč z pokoje. „Hej stůj!" Křikl Nick. Otočila jsem se a nadzvedla jedno obočí. „Kampak jste se vydala mladá dámo?" Zeptá se Nick a přehodil si mě přez ramena. „Co to je za zvyk, házet si mě přez rameno?!" Zeptala jsem se. „Takže jakej film si chcete pustit slečno? Nebo už půjdete spinkat?" Zeptá se Nick a ignoroval mou otázku. „Já už jsem docela unavená. Po tom všem co se stalo potřebuju spánek a to hoooodně dlouhej...." řeknu trochu smutně. „Dobře, ale usměj se!" Řekne Nick. „Já víš že se nesměju?" Zeptám se pořad opřená na jeho rameni. „Taky bych se nesmál." Řekl a položil mě na zem. „Znáš mě sotva pár hodin a už mě nás přečtenou!" Řeknu a zamračím se. „Tak a teď už běž spát ať si na zítra připravená!" Zavelel Nick. Na záda jsem si hodila batoh a objala Paytona. Pak jsem přešla k Nickovi kterého jsem málem umačkala. „Děkuji." Šeptla jsem a on jen kývl. Dala jsem mu pusu na tvář a odešla jsem si lehnou. Na sprchu jsem se vykašlala. Skočím tam až ráno. Vzala jsem si pyžamo a skočila do postele.
Ráno
"Prásk" Tyvole jakej debil mě to budí. Vyšla jsem z pokoje a šla za zvukem. Přišla jsem do kuchyně kde už všichni byli. „Dobré ráno šípková růženko!" Vykřikne Nick a běží mě obejmout. „Kolik je hodin, že jste si dovolili mě vzbudit?" Zeptala jsem se „Za chvilku budeme přístávat." Řekl Tony a já jen přikývla. „Copak jsme nevyspaný?" Zeptá se, se smíchem Nick. „Tyvole ještě abych byla! Včera jsem vstávala v pět ráno!" Odfrkla jsem si. „V 5:23" zašeptal Chase. Ani jsem se na něj nepodívala. Jsem smutná, že mě poslal do prdele kvůli tomu, že jsem kapitán. „Mám hlad!" Řeknu a zívnu si / kdo si taky zívnul😂/. „Žádná novinka. Támhle máš palačinky. Dělal je Jaden s Joshem." Řekl Harry a já se musela začít smát. „Co máš proti naším palačinkám?" Zeptal se Josh. „Nic jenom je mi líto, že jsem vás neviděla." Řekla jsem a všichni se začali smát.💖
ČTEŠ
I Need You
FanfictionAvery je 16 léta dívka, která je ve škole tichá. Jednoho dne se její matka rozhodne přestěhovat ke svému příteli. Co se stane když Avery zjistí, že její bratr je nejpopulárnější kluk na škole, který se chová jak idiot. Ohne každou která o něj zavád...