S Chasem jsme dorazili domů okolo 6:17. „Chasi podívej se na krabičku a smíchej barvu já zatím najdu nějakou starou deku. Nechci aby od barvy byli k peřiny." On jen chápavě přikývne a já jdu hledat. Po chvíli opravdu najdu deku. Vydám se do pokoje kde Payton leží. Rozložila deku na druhou část postele. Pomalu a potichu se snažím Paytonovo tělo dostat na deku. Do pokoje vejde Chase s barvou. Oba dva si vezmeme do rukou štětce a začneme barvit. Vezmu ten nejmenší štětec a začnu mu barvit obočí. Chas mě jen pobaveně sleduje. Když jsme hotový, jdeme si umýt ruce a misku se štětcema. Dojdu ke kufru ze kterého vytáhnu nový outfit. Vždycky jsem si hrála na to že nemáme moc peněz. Nechtěla jsem být jako ty holky které se v tom vyžívají. Někdy jsem si kvůli tomu nebrala ani telefon. Seru na to.
Lehce se nalíčím. Vyjdu z pokoje Chase už tady není. Sejdu schody s taškou na zádech a naskytne se mi pohled na Chase který si právě zavazuje boty. On se na mě podívá a úsměv se mu zvětší o 180% . „Wow.. sluší ti to." Řekne a ještě jednou mě sjede pohledem od hlavy až k patě. Cítím jak se začínám červenat, proto si začnu nazouvat boty. „Chceš hodit do školy?" „To by jsi byl hodný" řeknu a usměju se. Společně se vydáme a pár bloků dál, kde má Chase zaparkované auto. Wow... je vážně pěkný. Takhle by mě mohl vozit do školy častěji.
Chase odemkne auto a oba nastoupíme. Vyjedeme na silnici směr mučírna. Po chvilce jsme zastavili před školou. Chase vystoupil a než jsem si stihla otevřít dveře už u mě stál a otevíral je on. „Děkuji" mile se usměju. Úsměv mi spadne hned když se otočím na školu. Všichni mě pozorujou. A zadá si hodím tašku a společně se rozejdeme ke škole. „Začínám se bát!" Šeptnu Chaseovi. „On mě zabije!" Znovu zašeptám. „V klidu jsme v tom spolu." „No tak zabije nás oba." „Na mě si nedovolí." „Ok.. už mlčím." Jen se uchechtne. Společně s Chasem vejdeme do třídy a sedneme si k sobě. V tu chvíli zazvoní a do třídy vejde učitel Martinez. „Kdo chybí?" Zeptá se nevrle. "Prásk" do třídy vběhne dost nasraný Payton. Oba nás zabíjí pohledem. „Pan Moormeier vy jste se taky uráčil přijít?" Payton jenom protočí očima. „Váš nový styl je.... je velice originální." Řekne Martinez a všichni se začneme smát. „To obočí je top" šeptnu Chaseovi a oba chytneme další záchvat smíchu.
PO HODINĚ
„Hej! Gonzales okamžitě zastav!" Zařve na mě přes celou chodbu. Rozhlédnu se kolem sebe a zjistím že se mi ztratil Chas. „Kurva" zakleju. „Můžeš mi doprdele říct, CO TO MÁM KURVA NA HLAVĚ!" Jen pokrčím ramenama. „Teď bych ti dal nejradši do huby!" Zařve. Kolem nás se shromáždili lidi. „Posluž si!" Řeknu a v tu chvíli mi na tváři přistane silná facka. Ani se nehnu. Nechci dělat že mě to bolí. Začne do mě kopat, mlátit. Dostala jsem několikrát pěstí. "Prásk" v tu chvíli otevřu oči a zjistím že Payton leží na zemi a nad ním je Chas. „Můžeš mi vysvětlit co to kurva děláš?" „Ještě se ji zastávej. Podívej co mi udělala. Zasloužila si to!" Zařve Payton. „Si nehoráznej kretén. Přijde ti normální ji takhle zmlátit! Ty vole ty ji ztrapňuješ 2 roky. A dala ti pohubě. Ne! A to by jsis to zasloužil! A navíc za to mužů já! Byl to můj nápad. Ona mi ho jen pomohla uskutečnit! S tebou jsem skončil!" Zařve dost nahlas Chase. Přiběhne ke mě. „Jsi v pořádku?" „Jen kývnu." On si sundal mikinu a navlékl mi ji. Vzal mě do náruče a donesl mě do jeho auta. Připásal mě. Dál už si nepamatuji, protože jsem spadla do říše snu.....Doufám že se líbí🌷🦋
ČTEŠ
I Need You
FanfictionAvery je 16 léta dívka, která je ve škole tichá. Jednoho dne se její matka rozhodne přestěhovat ke svému příteli. Co se stane když Avery zjistí, že její bratr je nejpopulárnější kluk na škole, který se chová jak idiot. Ohne každou která o něj zavád...