YOU!

1.5K 43 8
                                    

Ráno jsem se probudila v 10 hodin. Všichni už seděli u stolu a snídali. „Á šípková Růženka se nám probudila. Tady máte palačinky se šlehačkou." Řekl Kio. „Nečekala jsem, že je uděláš, ale nestěžuji si." „Holky prý nakonec nepřijedou...." řekl smutně Griff. „Zlato úsměv!" Řekl mi Quin. Všichni jsme se zasmáli. „Jo tak zlato jo?" Zeptal se Jacks. „Hm." Řekl Quin a stáhl si mě k sobě na klín. Nejdřív jsem byla překvapená, ale pak jsem to nějak neřešila. Vzala jsem si palačinky a snědla 2. Na to že je dělal kluk, byli výborný. Griffin v ruce držel kameru a něco šteloval. „Na co kameru?" Zeptala jsem se. „Na vzpomínky." Řekl Griff. Chápavě jsem kývla. „No a co je dneska v plánu?" Zeptala jsem se po chvilce ticha. „Mohli bychom třeba zajít do města na oběd, na nákup a pak do kina." Navrhl Blake. Všichni jsme to odsouhlasili a šli se připravit. Vzala jsem si na sebe:

Sešla jsem schody a všichni už na mě čekali

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sešla jsem schody a všichni už na mě čekali. Quin se na mě usmál a všichni jsme šli do aut. Jelo se 3 auty. V jednom jeli- Jackson, Blake, Noah, Griff a Diego. V druhým jeli- Chris, Sam, Kio a Chase. No a posledním jsem jela já a Quin. Jeli jsme poslední a cestou si povídali. Když jsme dorazili do obchodu šli jsme na oběd. Šli jsme do Mc donald's. Objednala jsem si Mc wrap. Posadili jsme se k prázdnému stolu a rozhodovali jsme se na jaký film půjdeme. Nakonec jsme vybrali nějaký horor. Mě horory nevadí, jen ten ze včera byl fakt brutální. Odnesli jsme odpadky a vyfotila se s pár lidmi. Koupili jsme lístky a šli do sálu. Samozřejmě jsme nezapomněli na popcorn. Seděla jsem vedle Quina na konci. Film začal a všichni jsme upnuli pohledy na plátno před námi.

Po skončení filmu jsme se rozhodli skočit na nákup. Dneska to platil Diego. Říkali jsme že se budeme střídat, aby to vždy neplatil jeden. Nákup jsme nanosili do aut. Nasedli jsme a vyjeli domů. „Lidi vezměte si plavky, půjdeme do vířivky." Rozhodl Noah. Oblékla jsem si:

A šla do místnosti s vířivkou, saunou a vnitřním bazénem

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A šla do místnosti s vířivkou, saunou a vnitřním bazénem. „Hele ty máš stejný plavky jako Charli!" Řekl Griff. „Um, kdo je Charli?" Zeptala jsem se nechápavě. „To je nejznámější tik tokerka, Dixie sestra a chodila chvilku s Chasem, ale to už je dlouho." Řekl Blake. Jen jsem přikývla a ponořila se do příjemně teplé vody. Kluci si rozdělali piva a já byla na kofole. Tak strašně mě sralo, že jsem nemohla pít to si ani nedokážete představit. Celou dobu jsme si povídali pak nás ale vyrušil zvonící telefon. Blake se zvedl a šel se podívat komu zvoní. „Avery je tvůj a volá ti nějakej Nick s červeným srdíčkem." Řekl a podal mi telefon.
N: Nick A: Avery

N: No Ahojky
A: Čauky jak se tam máte?
N: Jde to, bez tebe to není ono.
A: No tak to je samozřejmí. On se zasmál
N: Akorát s Paytonem to jde z kopce
A: Jak to myslíš?
N: Není to ten starý usměvavý Payton. Odhání od sebe lidi. Nechce s nikým komunikovat. Avery máme o něj strach.
A: Aha
N: A to je všechno co na to řekneš
A: Buďme k sobě upřímní. Hodně mě zklamal tím že se semnou nebavil. Ani se semnou nerozloučil. Neřekl ani blbý čau. Nic. Kdyby semnou strávil ten týden který mohl nebyl by tam kde je teď. Hele promiň Nicku, ale musím končit zavoláme si později. Řekla jsem a položila telefon.....

„Je všechno v pohodě?" Optal se Diego. „Jo.... Jo jasně." Řekla jsem s falešným úsměvem. „Dobře, snaha byla." „Volal mi Nick, můj...." byla jsem přerušena. „Tvůj kluk?!" Vyjekl Jackson. „Kdyby jsi mě nechal dopovědět, zjistil by jsi, že je to můj nejlepší kamarád. Volal mi ohledně Paytona. Prej je po mým odjezdu dost na dně. Tak jsem mu vysvětlila, že si za to muže sám." Řekla jsem s povzdechem. „Kdyby se nechoval jak debil mohl to vzít lépe!" Řekl Chris. „Víte co? Jdeme streamovat živě!" Vyjekla jsem a nastavila vysílání. „Pište nám otázky a my budeme odpovídat." Řekl Noah. „Ty už nechodíš s Chasem?" Přečetl Quin. „My jsme spolu nikdy nechodili." „Co děláš s klukama?" Přečetl Sam. „Bydlím." Řekla jsem a společně jsme se zasmáli. „Co pro tebe kluci znamenají?" Přečetl Diego. „Beru je jako členy rodiny." Řekla jsem a ozvalo se ode všech velké AWWW. A pak následovalo hromadné objetí. „Shipuji tě s Quinem." Přečetl Griff. „To mi taky!" Zakřičel Jackson. S Quinem jsem se zasmáli. „Pěkně jsi nás vyměnila." Přečetl Kio. Podívala jsem se kdo to napsal. Payton. „Myslím že zrovna ty by jsi měl držet hubu Paytone." Štěkl Jackson. „Kdyby jsi se nechoval jak debil možná by neodjela." Řekl Diego. „Měl by jsi si uvědomit, že ani pro ní to lehký nebylo. Opustit rodinu, kamarády....... tebe. Už včera si chtěla zabukovat letenku zpátky, aby vás navštívila. Neudělala to a víš proč? Kvůli tobě! Protože jsi se ji neozval. Celou dobu čeká, kdy zvedneš ten telefon a zavoláš ji. Pak jí došlo že o ní zřejmě nestojíš, tak tu letenku nekupovala!" Prskl Quinton. „Já myslím, že pro dnešek to stačilo." Řekla jsem a vypla mobil......

KONEC!!!!!!!!
Ve středu výjde nejspíš 2 díl!!!!!!
❤️❤️❤️❤️❤️🧸🧸🧸🧸🧸

I Need YouKde žijí příběhy. Začni objevovat