„J-já...." chtěl něco říct ale do pokoje vlítla mamka. „Bal se, v 1 ráno ti to letí." Řekla a vzala mi sportovní tašku. „Zpomal trochu, proč se mám balit a kam letím?" Zeptám se nechápavě mamky. „Letíš do New Yorku a letíš s Alexem." Řekne rozhodně. Alex je můj trenér fotbalu. Ještě jsem se nestihla zmínit o tom že hraju fotbal a dělám gymnastiku. O fotbale nikomu neříkám. Všichni říkají že holky fotbal nehrajou, ale já je ignoruju. Jsem v týmu jediná holka. „Nikam nejedu!" Protestuju. Fotbal mám ráda, ale nikam se mi nechce. „Dobře tak jinak. Jede i Austin a on má pro tebe překvapení." Na mámině tváři se objevil úšklebek. Věděla jak na mě. „Kvůli tomuhle tě nenávidím!" Řeknu ze srandy. Austin je jeden z mých nejlepších kamarádů.. „To si s ním ještě vyřídím! Jak debil se tady budu honit, protože mi skoro za 3 a půl hodiny letí letadlo. Počkej..... mami máme šlehačku?" Payton k nám jen nechápavě přihlíží. „Jdu ti sbalit ty víš co a šlehačku ti tam přidám." Řekne a společně se zasmějeme. Takže já si zabalím oblečení a mamka mi zabalí flašku, oblečení na trénink, kopačky, chrániče a další strašně potřebný věci, chápeme ne?
***
„Bože konečně." Konečně jsem si dobalila všechny věci. „A kam to jedeš?" Zeptal se Payton. Huh si myslíš myslíš že ti to řeknu, jseš dost najivní chlapče. „Do toho ti nic není!" Syknu po něm. Vezmu si kufr a sejdu s ním schody. Mamka už čeká u auta. Najednou vyšel Payton s kufrem ven před dům. „Paytonovi psal trenér na fotbal. Musí letět taky takže ho vezmeme s sebou. Stejně je zajímavé že letíte oba do NY. Ve stejný den, ve stejnou hodinu a stejným letadlem..." Řekl Phill. „Kurva!" Řekla jsem dost nahlas. „Tak a co teď mám asi dělat mami?" Zeptám se zoufale. Jen se na mě soucitně podívá. „Moc mi nepomáháš!" Odfrknu si. „Děje se něco?" Zeptá se Phill. „Až je odvezeme tak ti to vysvětlím." Cože to řekla?! „Na to zapomeň, chápu že je to tvůj přítel, ale tohle je moje soukromá věc a nechci aby se to nikdo dozvěděl. Neví to nikdo kromě tebe, a kluků ale po NY to budou stejně vědět všichni." Řeknu s povzdechem. Pay s Phillem na mě jen nechápavě zírají. Radši jsem si šla sednou do auta. Po chvíli přišel i Payton který se posadil vedle mě. Už zase mě pozoroval. Radši jsem si pustila písničky do AirPododů /😂/.
***
Phill zaparkoval na letišti a všichni jsme vystoupili z auta. Vytáhla jsem si kufry a začala je pomalu tahat do haly, kde na mě měl čekat tým. Máma a Phill se s námi rozloučili a já s Paytonem měla jít do hal.
,,Pohni! Nemám na tebe celej den!" řeknu už dost nasraně. Kdo by nebyl? Jde jak šnek!
,,Hej Gonzales! To tě poslal do píče, že se taháš si jiným?" Podle hlasu jsem poznala že na mě křičí Dallas. ,,To víš já jich mám tolik že je všechny ani nespočítám!" řeknu a společně se zasmějeme a obejmeme. Tohle je u nás úplně normální. ,,Tyvole Moormeier! Holka ty máš ale štěstí!" Řekne Cam a za to ho zabíjím pohledem. ,,No štěstí bych tomu úplně neříkala." s Camem máme skvělý vztah. Samozřejmě kamarádský, Huntera bych nikdy nepodvedla. Joooo....um Hunter je můj kluk. Dříve jsme byli kamarádi, ale on mi pak řekl že mě má rád víc než jako kamarádku. No a tak jsme se spolu dali dohromady. No jako jsme spolu už asi rok. Nikdo o tom neví. Všichni si myslí, že je pořád stejný jako předtím. Hunter byl dříve děvkař. Pak jsme se začali bavit, protože moje matka pracovala s jeho rodiči jako zaměstnanci Philla. Musíte si říkat, že jsem dost tajemná. Nikdo neví o mém vztahu a ani o fotbale. No co, každý má své tajemství, uznávám že já jich mám víc než dost. No a teď zpět k příběhu. Paytona už přestal bavit náš velice závažný rozhovor jestli je štěstí, že on šel se mnou až na letiště. ,,Austine! "Zařvu na kluka se zrzavými vlasy. Naše pohledy se střetnou a naráz se rozeběhneme. Skočila jsem mu do náruče a neměla v plánu ho posledních 5 minut pouštět. „Chyběla jsi mi krásko." Řekne v objetí. „Ty mě taky trole!" Řeknu a začnu se smát. Když mě pustil na zem společně jsme se vydali k našemu týmu. Se všemi si skvěle rozumím, tak kdo by chtěl mít problémy zrovna s kapitánem. Všichni mě vřele přivítali. „Tak a teď to překvapení!" Řekne Austin, všichni se rozejdou a mě nezbývá nic jiného než jít za nimi. Dovedli mě ke klukům z druhého týmu. Tam jsou všichni z Paytonovi party, ale je s nimi ještě Tonyho bratr Ondreaz. Všichni na mě překvapeně koukali. Jen jsem se nervózně usmála a dál čekala na překvapení. „Co tady děláš?" Řekne šeptem Chase. Naznačíla jsem mu že se o tom nechci bavit. Už mě to čekání přestalo bavit a tak jsem začala odcházet.
„Ty někam jdeš?" Zeptal se mě až moc dobře známí hlas. Pomalu jsem se otočila a stál tam.........Konečně další část. No jo úplně bez nápadů💖.
ČTEŠ
I Need You
FanfictionAvery je 16 léta dívka, která je ve škole tichá. Jednoho dne se její matka rozhodne přestěhovat ke svému příteli. Co se stane když Avery zjistí, že její bratr je nejpopulárnější kluk na škole, který se chová jak idiot. Ohne každou která o něj zavád...