„Av, notak vzbuď se." Řekne nějaký hlas. Pomalu otevřu oči a zjistím že jsem v pokoji. „Kde to jsem?" Zeptám se Chase. Rychle jsem se posadila, ale zamotala zamotala se mi hlava. „Nemůžeš dělat prudké pohyby. Nemáš hlad nebo žízeň?" „Ne, ale ráda bych věděla kde to jsem." „U mě doma. Fakt nemáš hlad, protože já strašnej!" Řekne a oba se zasmějeme. Pomalu se posadím, tak aby se mi znovu nazamotala hlava. „Pomůžeš mi prosím na nohy?" „Jo jasně počkej." Chytl mě pod ramenem a postavil mě na nohy. „Jak jsem se sem vůbec dostala?" „Usnula jsi v autě, nechtěl jsem tě vzbudit. Kam chceš jít?" „Vždyť jsem těžká! Měl jsi mě vzbudit a do koupelny prosím." „Těžká nejsi a koupelna je hned tady za rohem." Řekne a usměje se. Pomalu se semnou vydá do koupelny. Otevřela jsem dveře a podívala se do zrcadla které bylo naproti mě. „Ty vole!" šeptnu. „Zajdu zatím pro lékárničku." Jen kývnu. Dojdu si na záchod než přijde Chas. „Jsem tu. Posaď se na pračku." Vyskočila jsem na pračku. Chas mi roztáhl nohy / žádný prasárny!😂/ aby byl blíž a mohl my vyčistit rány. Nervózně jsme se na sebe podívali. Chase vytáhl tampónek a potřel ho dezinfekcí. Začal natrženým obočím. Pak pár skřábanců na obličeji a rukou. Když my ale tampónkem přejel po natrženém rtu, sykla jsem bolesti. Jeho svaly se naply a po krku se mu objevila žila. „Jsi v pohodě?" Jeho oči už nebyly tak krásně modré. Byly tmavě modré, začala jsem se bát co přijde. „Ne! Podívej se na sebe jak vypadáš!" Zařval a vydal se dolu k vchodovým dveřím. Vyšel ven ze dveří. Já běžela za nim. Kurva... Payton byl zrovna venku. „Chasi Hudsone okamžitě zastav!" Zařvala jsem až se na nás podíval Payton. Nereagoval, proto jsem ho chytla za ruku a škubla. On sebou malém mrsknul na zem. „Kurva poslouchej mě." Natlačila jsem ho na jeho auto. Jeho oči už nebyly tmavé, byli to zase krásné modré oči. Za ty moje museli být černé. V jeho očích jsem viděla strach. „Jdi domů, ještě jsi mi nevydezinfikoval ten ret." Řekla jsem trochu naštvaně. Čapla jsem ho za ruku a táhla domu. „Co to kurva bylo?" Vyštěkla jsem. „Šel jsem tě pomstít." „To je hezky ale šetři rány na někoho, kdo ti za to bude stát." Řeknu a vydám se nahorů po schodech do koupelny, kde si dočistím ještě ret. „Chasi?" Nikdo se neozval. Šla jsem se podívat jestli není v pokoji. Ležel na posteli a spal. Vzala jsem peřinu a přikryla ho. Vydala jsem dolů do kuchyně. Říkal že má hlad. Tak mu udělám vafle. Udělala jsem si těsto a nalila ho do vaflovače. Když byly hotové nandala jsem se na talíř a ještě ozdobila ovocem a čokoládou. Nalila jsem do skleničky pomerančový džus vzala jsem talíř a skleničku a vydala se do pokoje. Potichu jsem je položila na noční stolek vedle postele. Byl tak roztomilý. Pohladila jsem ho po tváři. Usmál se a otevřel oči. „Takovýhle probuzení bych bral každý ráno." Zachraptí a na to se jenom usměju. „Mám hlaaaaaaad." Řekne a zívne. „Já vím." Řekla jsem a podala mu vafle. „Neměla by jsi mě takhle rozmazlovat." Řekne a podívá se na mě tím nejroztomilejším pohledem. Jen se uchechtnu. „Podej mi prosím mackbook." Zvednu se z postele a podám mu ho. „Um Stranger Things?" Jen přikývnu a on to zapne a začne jíst. „Ty jsis neudělala?" Jen zakroutím hlavou na náznak NE. Měl už poslední vafly skoro sneděnou. „Na" podal mi jeho vafly. Jen jsem si kousla a vrátila mu ji zpět. „Musím se pochválit." Řeknu a začneme se smát. „Kolik je hodin?" Zeptám se „14:18 hele nechceš jít pak semnou a s partou do parku?" „Um, já nevím jestli je to dobrý nápad. Nikoho tam neznám nebo jako znám ale nebavím se s nima." Řeknu a myknu rameny. „Tak je poznáš." „A navíc nemám co na sebe, to moje je špinavý od krve." Chase přejde ke skříni a vytáhne tepláky, tričko a mikinu. „ Vem si moje." Řekne s úsměvem. „Mohl by jsi se prosím otočit." Zeptám se prosebně. Kývne. Sundala jsem si oblečení a když jsem ve spodním prádle, zjistím že mě Chase pozoruje. „Hej!" Křiknu on se otočí a já se začnu oblékat do jeho oblečení. Je mi dost velký. „Už můžeš. V kolik tam máme být?" „Ve 14:45 takže bychom měli vyrazit." Přikývnu. Vyjdeme z domu směrem k parku. Po chvíli tam dojdeme a uvidíme 8 osob. Nervozita ve mě stoupá, proto se schovám za Chase. „Čau kluci, přivedl jsem sebou někoho!" Řekne Chase. „Notak holka neboj, my tě nekousnem." Řekne myslím že Tayler. Vyjdu z mého úkrytu a podívám se Taylerovi do oči. „Panebože kdo tě takhle zřídil?" Řekne a popojde ke mě blíž. „Payton." Řekne Chase začne rudnout zlostí. „To je takovej kretén, to není možný. Jsem Tayler. Tohle je Bryce, Antony, Jaden, Josh, Markie, Tony a Nick." „Ahoj" pozdravý mě všichni. „Ahoj" šeptnu. „Jak se ti to stalo?" Zeptá se myslím že Nick. „Šli jsme do krámu a koupili barvu na vlasy. Pak jsme mu je nabarvili a jeli do školy. No a on mě pak zbil a já se nebránila." Řeknu a všichni se na mě smutně podívají. „Jemu by jsi se neubránila." Řekne Bryce. „Ubránila." Řeknu rozhodně. „On je silnější." „Ale já jsem chytřejší." Mrknu na něj. On ke mě přišel a chtěl mě chytnout ale já byla rychlejší, chytla jsem ho za ruku a podkopla mu nohy. Těsně před tím než spadnul jsem ho chytla a postavila zpět na nohy. „Kurva co to bylo vždyť jsi mě přeprala. Dobře ubránila by jsi se." Nahodím vítězný úsměv.
ČTEŠ
I Need You
FanfictionAvery je 16 léta dívka, která je ve škole tichá. Jednoho dne se její matka rozhodne přestěhovat ke svému příteli. Co se stane když Avery zjistí, že její bratr je nejpopulárnější kluk na škole, který se chová jak idiot. Ohne každou která o něj zavád...