Busy ang tanan teachers, ang mga SSC officers ug pati ang mga club presidents. Next week naman gud ang Sidlak so expected na makakita gyud ko ug mga tao nga mas haggard pa sa mga nagbuhat ug thesis.
Di na kaayo sakit ang akong mga samad pero dili pa kaayo ko makatarong ug lakaw kay di pa kaayo komportable ang akoang tuhod. Mungolngol man gud siya ug tarungon nakog lakaw. Mahinumdoman na hinuon nako akong gibuhat kay Hale. Sugod atong nasuko ko kay Hale ug gi istoryahan siyag lain kay wala na jud nako siya nakit-an.
Nakafeel kug relief kay syempre murag nawad-an kug isa ka problema but karon it turns out mas naproblema naman hinuon ko ug maayo. Nakabati ko ug guilt tungod sa akong mga naistorya sa iyaha.
Gahinay-hinay kug practice kauban sila Fel ug Ian. Wala man hinuon ko naglisod pero nagkaconflict lang mi gamay tungod sa akoang song choice.
"Don't get me wrong Clay ah? I like the song pero... murag emotional raman kaayo siya." Ningtan-aw siya sa akoa,"... pwede mangita tag lain nga kanta? Kanang upbeat. More on maka spread ug positivity." Gi explain ni Fel sa ako ang iyahang side, so naminaw ko para magkasinabot ming duha.
"I get it Fel... Well, my point is unsaon nato pag connect sa mga audience kung ako mismo nga nagkanta dili feel ang song?" Nag pout ko, "I think it's better kung dili upbeat pero gikan sa kasing-kasing ang pagkanta." Bitaw, murag dili naman siguro batayan kung unsa nga kanta ang imohang kantahon as long as ganahan ka ug kabalo ka nga kaya nimo to kantahon.
"Tama siya Fel. Agree ko sa imo anang 'Positivity-positivity' pero kung dili lang man sad kinasing-kasing ang pagkanta, I think dili siya mupatok siya sa masa."
Nitindog si Ian ug niduol dapit sa akoa ug gi gigunitan ang akong abaga.
"Support ko sa imong gusto Clay."
"Okay fine." Gikuha ni Fel ang iyahang gitara.
Basin malain si Fel, so before mi magpadayon ug practice, naa kuy nahuna-hunaan
"Ay bay? Ani nalang. Since natunga man ta sa duha... karon kantahon nako ang Patawad Paalam tapos mag video ta, then ipakita dayon nato kay Miss Procurato. Kung dili siya ganahan, ilisan nato pero kung ganahan siya mao na gyud ang atoang kantahon... Unsa man, game?"
Ningtando si Fel ug Ian, murag base sa ilahang expression nga ginapakita karon murag agree man pud sila.
"O, akong cellphone nalang ang gamita." Gihatag ni Fel sa ako ang iyahang cellphone.
Naay mga tao sa Music room pero maihap ra kay sabado man gud karon, maong okay lang dili kaayo tantong ulaw.
Gibutang nako ang camera sa lingkuranan, atubangan sa amoa.
"Okay na?" Gilingi nako silang duha. Nag thumbs up si Fel, ni ngisi ra si Ian.
Okay... Let's do this.
Ningbalik nako sa atubangan.
Necessary ba nga mag gamit ug Microphone karon? Pwede raman siguro nga di.
"Bay? Pwede dili sa ko mag Mic ron?"
"Ayaw bay, matabunan imohang tingog sa drums tapos okay raman gud kay naa man ta sulod sa Music room." Reklamo ni Ian.