May gani kay minor lang ang iyahang injury. Kay kung grabe pato basin di na siya ka perform sa Sidlak... tapos ako pajud ang sala, may nalang gani kay love jud ko sa akong guardian angel.
"Sorry Hale."
"Okay lang."
"Ay tama diay, ning text sa ako si Ian. Ana siya gipangita daw tang duha ni Sir Toni. Paadtuon daw tag mini gym karon."
"Ayaw na uy, basin kasuk-an rata didtoa."
"Muadto ta. Basin naa siyay importante nga iingon, dapat naa ta."
"okay fine."
Nangadto ming duha sa mini gym ug sa dihang nakit-an namo si sir nga halos di ma drawing ang nawong. Basin suko jud kay siya sa amoa. Maypag naminaw nalang ko kay Hale.
Nanulod ming duha sa mini gym... as if nga wala mi gibuhat nga mali. Mulingkod na unta ming duha sa likuran ug kalit lang man ning storya si Sir.
"Aha man mo gikan duha?"
Nagtinan-away ming duha ni Hale. Ako siyang gi senyasan nga siya nalang ang mutubag. Pero murag di siya gusto maong musenyas pud siya sa ako nga ako nalang ang mutubag.
"I'm asking the both of you!" Sir exclaimed.
Nakuratan ming duha.
"S-sir kanang na... ano man gud sir kana-"
wala nako kahuman sa akong iistorya kay ning singit naman dayon si Hale. Kabalo guro siya nga di jud ko kabalo mangatik.
"Na slayd man gud ko ganina sir, tapos siyay nakasakop nako. Mao to iyaha kong giubanan sa clinic."
Medyo naay pagduha duha ang panan-aw ni sir sa amoa, "Is he telling the truth mister Joyno?"
"Yes" Ning tubag dayon ko. Halata kaayo nga nakulbaan. Tapos nagtando tando rako ug ning ngisi, "hehe."
"Okay, sit down."
Hays salamat! Nanglikod ming duha ug nagpasalamat gayud kug pag-ayo kay mingtuo rapud si sir sa among atik.
Halos mawingig ako ani among style. Di na jud ko muusab, sure jud ko nga mo backfire ra gihapon ni sa akoa puhon. Andam-andamon nalang nato atong kaugalingon ani.
"Told ya. Maypag wala nalang ta niadto diri. Hapit na hinuon ta masipyat."
"Okay lang, at least mabawas-bawasan akong sala."
Ningkatawa siya.
Iyahang gi hamis akong ulo. Ug syempre wa magdugay ako rapud dayong gihinay ug waklis iyang kamot palayo sa akoa. Naa mi sa public maong di unta siya magbuhat ug mga butang nga ma misunderstood sa mga tao. He's fearless, pero unta ibutang niya sa lugar kay dili lang siya ang mag suffer sa iyahang actions... pati ako.
Natapos ang adlaw nga daghan kaykog suliran nga gihuna-huna. After namo mag rehearse kay ninglakaw kug una pero mao lagi, apsan gihapon ko ni Hale. Siya napud ang naghatod sa akoa karong gabiuna. Wa ko kabalo nganong ginabuhat ni niya, isa lang jud akong masulti. Gakalas-kalas rajud siyag oras.
Pati sila mama ug papa kay matinga nagud nganong sige kug ihatod ni Hale. Syempre ako nalang silang jamming jammingon tapos kung mangutana silag balik, ako napud silang i-mislead. Kung unsa sila ka clueless, mao pud ko ka clueless.