Thankful ko kay hinay hinay na ningbalik ang kahilom sa akong kinabuhi. Nabantayan nako nga nakalimot na ang uban about atong sa post. Dili na kaayo ko mabalaka karon.
"Bay? Kato ganing si Gigi?" Juffel gained everyone's attention. Milingi tanan sa iyaha, including me.
"Gigi who?" Nagtaas ug kilay si Angel.
"Katong STEM ba!" Juffel added.
"Ay o bai! Kita ko sa iyahang video." Singit ni Owie.
"Scandal napud?" Einna said.
"Sadly, no." Nag pout si Owie.
"So what? Unsa diay naa sa iyaha?" Ngutana si Vince.
"Naa pakay video dira Owie?" Ingon ni Shane.
"Wa lagi. Gi delete na dayon nako uy. Ikaw Juffel basin naa paka?"
"Wala pa gani ko kita bay, mangutana unta galing ko ug naa ba moy video." Tubag pa ni Juffel.
"Naa ko bay." Ingon pa ni Fel.
Giduol siya sa tanan. Naglingin sila, ug ako syempre na curious sad ko kung unsa 'kay kuno di man daw ni bastos' aw okay. Niduol ko ug mingtan-aw.
Pagkakita nako sa iyahang nawong, mura kug nakaila niya. Familiar, aha gani nako ni siya nakit-an? Hmmm...
Ay oo tama! Sa rehearsals! Apil man diay ni siya sa mag perform karon sa Sidlak.
Luoy kaysiyag nawong diri, kanang napuno ug kuris iyahang nawong. Naa pa juy 'penis' nga drawing. Naay lipstick ug marker. And she keeps spouting nonsense.
Fuck!
Fuck that stupid rules!
Fuck Cole Feroline!
Yawa mani oy. Nganong siya paman?Palahi lahi iyahang emotions, muhilak tapos mukatawa nasad. She's really drunk.
"Damn! Abi pa naman nakog formal na siya nga pagkatao." Vince said.
"Me too, wala ko nag expect nga mabuhat ni niya." Singit ni Ian.
What? They're now judging her because of that stupid video? Grabe. There's nothing wrong about the video, she's just drunk. That's all.
Mitindog si Einna sa paglingkod.
"Guys, di pasabot nga niinom siya unya ning gawas lang ni nga video kay di na siya karapatdapat irespeto... Siguro naa tay wa nahibal-an, maong ayaw dayon mo pang judge..." Matud pa ni Einna.
Finally! Someone said it.
While ga express si Einna sa iyahang perspective about the issue, nahunong ang tanan kay ning abot rag kalit si Hannah. Late napud siya.
"Hi guys, nagtapok lagi mo?" She asked.
Maong instead nga magpadayon ilang discussions, nahulog nga nangatawa nalang ang tanan.
Kalat na kaayo ang video sa school. Syempre lahi lahi ug panglantaw ang tao sa iyaha, pero sadly we're in the Philippines so mas daghan jud siyag bashers. Ang uban kay gipangpasa ang video sa ilang mga classmates. I can't believe these people. Instead nga i-turn down nila ang video kay di maayo, sila naman hinuon mismo ang mudaot sa iyahang reputasyon. Maka goosebumps! Grabe nangilngigan jud ko sa ilahang pagka insensitive.