Thank you for the idea and honesty pinkyheart79881009 .Actually wala ko kabalo kung pila dapat ka words or ang standard nga minimum ug maximum. Patas-an ra nakong mga chapters puhon. Enjoy! XOXO ❤️
..."Argh." Nanghiwatig ko. Gusto nako i-stretch akong lawas, kaya lang murag naay warm nga butang ang nakagakos sa akoang waist dapit. Mao to, instead nga isiga nako akong mata, gigakos nakog nig balik, thinking na it was a pillow. Gigakos nako kini ug gitandayan... ug na realize nako nga naay mali.
Gihinay nakog buka akong mata. Imbes nga katugon pa kayko murag na wa na dayon ang akong pagkatugon tungod sa akong gibuhat karon.
What the hell?
I gulped. Wala ko kabalo unsa akong buhaton, nakatitig rako sa iyahang nawong. I was torn between my ego and emotion. Gusto ko muhawa kay syempre kaulaw, pero my emotions are pushing me to continue what we're doing.
Ka inosente ba ug nawong matulog.
Nagpadayon lang kug titig niya hantod sa akong mata ning tan-aw sa iyahang lips. Gosh! Nakabati kug kainit sa akong aping.
Naunsa naman ko oy? Clay! Come back to your senses.
Gihinay hinay nakog hawa iyahang kamot sa akoa, ning lihok siya ug nag change position. Ako sab nga nabuang na kay nakulbaan nakog maayo bisan wa man jud dapat kuy kahadlokan naghinay hinay kug hawa sa higdaanan. Paghawa nako ako sa siyang gitan-aw, pero mas na shock ko sa akong nakit-an... grabe, taasa oy.
I gulped. Ako dayon siyag gitabunan ug habol. Lord pasayloa ko, my virgin eyes. Jusko. Morning woods rato, ay na kaayo to huna-hunaa.
Ning baba ko sa salas ug didto nako nakita si mama. Si papa wala pa, siguro grabeng inom ato gabie kay dugay man nakabangon karon.
"Good morning ma." Ningduol ko kay mama ug gihalukan siya sa cheeks.
Ga preparar ni siya sa amoang breakfast. Naay hotdogs, beef steak ug sunny-side up nga itlog.
"O? Aha man si Hale? Pamatha nato kay para makakaon namong duha." She said while getting the plates.
"Okay ma."
Ning adto ko sa kwarto, pagsulod nako kay mata na si Hale, nakalingkod siya sa edge sa akong bed. Kalkag kaayo iyahang buhok ug murag lawom kaayo iyahang gihuna huna. Katong nakabantay na siya nga naabot ko, iyaha ko gilingi ug ningisi siya.
"Tara na ta, mangaon na daw ta."
Ning tindog siya ug nagbaktas padung nako. Gitan-aw nako siya ug nikatawa. He looked at me, confused.
Akoang gitarong iyahang buhok.
Ning tawhana ni, walay proper hygiene. Wa man lang gi tarong iyahang buhok. Pahumanay na unta kog arrange sa iyahang buhok ug sadihang iyahang gigunitan akong kamot.
"See? You're nice."
Tingog niya kay naay pagka husky, well parehas mi kay buntag paman sayo. Pero iyaha kay kanang pang adarit kaayog tingog haha.
"..."
He grinned and cupped my face in his hands.