Today was supposedly my mum and dad's wedding anniversary, mu absent para mag celebrate, pareha sa mga ginabuhat namo every anniversaries nila, kaya lang Sir Toni told us na i-set aside sa daw ang personal matters; except nalang daw ug importante kaayo. I tried to explain how important their anniversary for me pero kuan daw, di ra daw kaayo importante, nga makasabot ra daw akong ginikanan kung akoa sa daw ning i-skip.
Naa man hinuoy handaan unya pero naa man gud mi tradition every wedding anniversary nila. Wala kuy nabuhat but to agree, bisan nag labag sa akong kalooban. Nag lagot jud ko kaya lang estudyante raman ta maong okay. Sunod nalang ta sa kung unsa ang ihatag sa atoa nga instructions.
My mood wasn't that good, na halos tanan nalang feeling nako labad sa ulo. Gamayng lihok lang, iritado na dayon ko. I can control my anger pero mugawas jud labi nag tarugon ko.
Hilom lang ko, dugay nako narealize na kaganina pa diay nangita akong kaugalingon kay Hale. There was no sign of him. Aha man diay to siya?
I sighed.
I crossed my arms. Why looking for him? I tsked. Duh Whatever.
"Hello!" Gipakuratan ko niya, sabay tuslok sa akong kiliran. Ning surok akong dugo pero pagkakita nako nga siya diay kay murag nawala ra dayon akong kalagot nga nabatian.
"O? Okay raka?" He asked.
I just nodded. "Karon ra lagi ka?"
"Naa rakoy gi hapit." Ninglingkod siya tapad sa akoa. Ug nakalitan ko kay iyahang gidula-dulaan akong buhok.
"What are you doing?" Nag taas kug kilay.
"Wala lang. Ganahan lang ko." He said.
Okay, bahala siya. Gipasagdaan nalang nako siya, he's like a kid. Siguro ing-ani siya sa iyahang mga igsuon: sweet, caring, clingy ug medyo naay pagka bossy. Unta tanan naay igsuon.
My mom used to tell me na plano unta nila duha ni papa nga sundan ko, kaya lang nagka problema si Mama sa iyahang matres maong wala nako nasundan pa.
Ay tama diay. Naa diay giingon si Mama.
"Ay Hale, tama diay. Wedding anniversary karon ni Mama ug Papa. Paadtuon daw kag balay unya."
"O sige!"
"Pananghid sa."
"Okay sige. Dungan nalang tag adto unya."
"Sige."
Gibuy-an niya akong buhok ug nanawag sa iyahang cellphone. Murag mama guro niya iyahang gitawagan kay babae man ang nitubag. Habang gapananghid siya, gina obserbahan nako siya.
Lipay kaayo siya pagkahuman sa tawag. Basin gisugtan kay dako man kaayog ngisi. Gamay raman diay nig kalipay ning tawhana.
Iyaha kong gitan-aw, "Gisugtan ko."
"Edi good."
"Tapos pakit-a dayon ko sa imong kwarto ha?"
"Ha?" Ningkunot akong noo.
"Dapat i-tour ko nimo sa inyong balay. Basta gusto nako makit-an imong kwarto."