~rüya~

98 10 1
                                    

Yağmurun zorla elime tutturmuş olduğu telefonuma bakıyorum.Hem dediğini yapmayı çok istiyorum hem de tatlı bir telaş , korku ,panik içerisindeyim.
Benimle birlikte yatağımda oturan Yağmur'un kesin bir renkte olmayan şuan bal rengi olmuş olduğu elalarına bakıyorum.
"Ama Yağmur anlasana konuşamaaam"
Yağmur sıkıntıyla nefesini verip geldiğinden beri olduğu gibi yine beni ikna etmeye çalışıyordu.
"Ohoo o zaman kaparlar seninkini ki, baksana sende tık yok. Cık cık cık bu böyle olmaz vallaha. Hayır yani benden söylemesi,sonra gelip te bana ağlama diye."
"Ama sen beni hiç anlamıyorsun ki kanka ya b..."
"Hadi!"
Yağmur'un baskısı ve ısrarlarına oflarken stresle dizimi sallıyordum.
"Ya niye aradı sanki beni? Ya da salak ben ne diye o sırada sessize almışım? Şimdi nasıl ona dönüş yapacağım ben?"
"Ayyy içim şişti Sude alt tarafı Akın'a dönüş yapacaksın amma abarttın!"
"Yeter ya aramayacağım işte !"
"E tamaaaam."
Yağmu'a kaşlarım çatık bakarken nasıl kabul ettiğini anlamaya çalışıyorum, o sırada yağmur bana doğru uzanıp elimdeki telefonu alıyor ve tahminimce; hoşlanıyor olduğum çocuk, Akın'ı arıyor .Bana neden kabul ettiğini uygulamalı olarak  gösteriyordu.
Yağmur konuşmayı hoparlöre aldığında istemsizce çığlığım firar ediyor "yağmurrrr!"
Yağmur şen şakrak gülerken odamdan çıkıyor.
"Alo?"
"Selam, Sude"
"Selam,Akın.Nasılsın?"
"Sanırım iyi , sen?"
"Ben iyiyim."
"O zaman bende."
Dediğine sırıtırken bir yandan da odamı turluyorum.
"Ya sen beni aramışsın ama ben görmedim.Yani...sessizde olunca,"
"Anladım.Aslında ben sana bir şey soracaktım."
"Dinliyorum?"
"Yarın benimle buluşur musun?Yani demek istediğim..."
Akın'ın sesi gittikçe incelirsen bir yandan da dediklerini anlamaz olmuştum kadın sesine benzeyen ses daha da baskın olmaya başlayınca dedikleri de netleşiyor.
"Sude diyorum!kızım uyansana artık.Gören de kış uykusuna yattın sanar.Şşş kime diyorum ben?tamam tatil de tatil diye her gün 24 saat uyunulur mu ? Uyanmazsan suyun kaldırma kuvvetini kullanacağım!"
"Hımmm anne tamam yaa..."
Demek rüyaydı,sanırım bu beni üzmüştü ama annem sağolsun rahatça üzülemiyordum bile!
Yatağımda doğrulup oturur pozisyona geldim.Annemin gidişini izledikten sonra mutfağa gittiğinden emin olunca oflayarak kendimi yatağıma bıraktım.
Bir kaç saniye tavanla bakistiktan sonra annemi daha fazla kızdırmanın tamamen aleyhime olacağını bildiğimden banyoya gittim.
Her sabah yaptığım kişisel bakımımı (el,yüz yıkama.Diş fırçalama vb.) Yaptım.
Mutfağa annemin yanına vardığımda ikimiz için de tabak hazırlayıp koyduğu mutfak masamıza geçtim,o da karşıma oturduğunda sessizce kahvaltımızı yapmaya başladık,ta ki annem bu sessizliği bozana kadar.
"Sen uykunda sırıtıyordun.Ne gördün bakalım?"
Rüyamı hatırlayınca moodumun düşeceğini bildiğim için sorduğu soru biraz canımı sıkmıştı.
"Hiiiç.Tuğçe,Yağmur ben işte bizim tayfa yani."
"İyi bakalım öyle olsun."
"Hıhım,ellerine sağlık çok güzel olmuş annem."
Tabağımı tezgâha bırakıp anneme sarıldığımda annem "yine ne isteyeceksin acaba?" diye mırıldanmıştı.
"Ne!çok ayıp anne hiç yakıştıramadım.Hayır yani beni beni ,Sudeni ..."
Annem Aşk-ı Memnu'dan aldığım ve bize uyarlayıp kullandığım sahneye seslice gülerken bende ona katılarak odama geçtim.
Odamı toplayıp kendimi koltuğuma bırakırken telefonumu elime aldım.
                  . . . . . . . . . . . . . . .
"Kanka ben ne bileyim işte yaa çok gerçekçi gelmişti,anlayamadım rüya olduğunu."
"Tamam da Su,Akın'dan hiç haz etmediğimi biliyorsun. Neyse ya annem yine benim kafama zorla matematik tarzı şeyler sokacak.Hadi bay bay."
Yağmur'un dediğine gülerken telefonu kapattığından hemen sonra ayakkabı dolabımdan patenimi aldım.
"Annemm ben paten sürmeye çıkıyorum."
Annemden onayı alınca patenlerimi çantasına koyup salaş bir tişört ve tayt giydim.Saçlarımı tepeden sıkıca toplayıp telefonumu ve kulaklığımı da almayı unutmadan evden çıktım.
Kapıyı kapattığımda annem "geç kalma!" Demişti.                                           • • • •
Selamm!🦋
Ben bu kitapla uzun bir yolculuk yapmak  istiyorum, fakat bunu tek yapamam. Katılanlar olursa da çok mutlu olacağım.🥰
İlk bölümümüzde etkileyici bir şey yok.
Fakat Sude'nin bu aşırı normal hayatı sadece madalyonun görünen yüzü. Aslında peşini bırakmayan sırlarla kaplı bir hayatın tam da ortasında...
Okuyanlara çokça teşekkürler. Umarım beğenirsiniz.🙏🏻💖

ZAAFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin