Draco siedział wraz ze swoją psiapsi- Pansy w bibliotece. Jako że ślizgonka była naczelną shiperką postanowiła że pomoże Draco.
- I co, masz jakiś pomysł?- zapytała Pansy
- Nie- odpowiedział Draco
- COOO?!! I TY ZAMIERZASZ PODERWAĆ KRASZA BEZ ŻADNEGO PLANU!!?? JEŚLI CHCESZ GO KIEDYKOLWIEK CHOCIAŻBY DOTKNĄĆ, POWINIENEŚ MIEĆ PRZYNAJMNIEJ WSTĘPNY MPTF!!!- Pansy stała na stole i krzyczała.
- MORDA GÓWNIARZE!!! JA TU CZYTAM!!! - Pani Pince wychyliła głowę z nad biurka i spojrzała na nich ze wściekłością w oczach.
- A co pani czyta?- zapytał Draco od niechcenia
Fanfiki na Wattpadzie- odpowiedziała- Więc wypad gówniarze bo mi przeszkadzacie.Draco i Pansy musieli niestety wyjść z biblioteki.
-Mam nadzieję że jesteś z siebie zadowolona Pans- Draco warknął wściekle- do biblioteki przynajmniej nikt nie przychodzi, więc moglibyśmy spokojnie poplotkować o moim kraszu.
- Nieprawda jest jedna osoba która zawsze przychodzi do biblioteki- Powiedziała naczelna shipperka
-Niby kto Pans, przecież wszyscy zrzynają prace od....
- Hermiony- orzekła Pansy- dokładnie od Hermiony. Jednak teraz nawet Hermiona tam nie przychodzi bo jest zajęta kręceniem ze Snapem. Ale mniejsza- dziewczyna wepchnęła blondyna do jakiegoś pomieszczenia.- Musimy opracować twój MPTF.- Pansy spojrzała na niego- Dobra teraz pora na podstawowe pytania- Wiek?
- no 16 lat-odparł Draco
- kiedy ma urodziny?
- 31 lipca
- Ulubione danie?
-skąd mam wiedzieć? zapytał zdziwiony Draco.
-CHCESZ GO PODERWAĆ CZY NIE?!- Dziewczyna była ewidentnie wściekła. Odetchnęła głęboko po czym zapytała trochę spokojniej- rozmiar buta chociaż znasz?
- Myślisz że ja mu patrzę na buty?- Malfoy popsłał Pansy zdziwione spojrzenie- zresztą, po co mi te informacje?
-Ahh Malfoy, ty nie masz nawet podstawowych informacji! Myślisz że jak to się stało że Snape i Granger są razem?
- Czekaj, pomagałaś też Hermionie?-zapytała fretka
- Nie Hermionie, tylko Snape'owi idioto. Jedyny podryw jaki umie Snape to dolanie amortencji do soku. Musiałam go wszystkiego uczyć od podstaw- Shipperka westchnęła- Ale jeśli jemu się udało, to tobie też się uda! Masz tu listę najważniejszych informacji które musisz zdobyć- Ślizgonka podała mu kartkę- Powodzenia Draco.- Dziewczyna uśmiechneła się do niego. A Draco postanowił że zdobędzie te informacje choćby nie wiem co.
CZYTASZ
Aj lov ju Pottah
Fanfiction(opowieść pisana w celach humorystycznych) Odkąd Harry Potter zaczął chodzić z Ginny Weasley , Draco szuka sposobu by rozbić ich związek