פרק 9: הדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות

2 0 0
                                    

אמא של אלכס תמיד אמרה שהדרך לגיהנום רצופה כוונות טובות, מי היה מאמין שזה יהיה כל כך נכון לגביו. אלכס הביט על הגופה של תמר, כעס התמלא בו כשהוא ליטף את לחיה של תמר. "לוסי!!!! תראי את עצמך!!! מפלצת!!" צרח אלכס לחלל האוויר, יודע שהיא בוחנת כל תנועה ותנועה שלו מהרגע שהגיע לאחוזה. אבל לוסי בחרה להתעלם מצעקותיו. אלכס הרים בזהירות את גופה של תמר ונשא אותה לכיוון החצר האחורית. "למה אתה לוקח אותה לשם..." לחשה לוסי בכעס, אלכס התעלם מהלחישות שלה והגיע לחלקת הקבר האחרונה בשורה שבה הקבר של לוסי היה. "אלכס..." לחשה שוב לוסי הפעם בטון יותר כועס. רוחות החלו לנשוב בחוזקה ואיימו לעקור את כל הורדים מהשורות שלהם. אלכס הניח את גופת תמר בגומה שלה והחל לכסות את הגומה. לוסי עמדה מעל האדמה והפריעה לאלכס לכסות את הגופה של תמר. אלכס תקע את האת חפירה באדמה והסתכל ללוסי ישר בעיניים, "מה את רוצה????" כעס אלכס, "למה לקחת אותה לשם?!" שאלה לוסי בכעס, הרוחות המשיכו להתחזק "כי היא מתה לוסי, מתה. בדיוק כמוך!!!" צעק עליה אלכס,לוסי לא יכלה לסבול את הצעקות של אלכס עליה והרימה אותו באוויר מונעת ממנו להשלים את מלאכת הקבורה של תמר. "ל..לוסי... תניחי לי" אמר אלכס בקול מתחנן. "לא... אתה שכחת אותי!!!! אתה השארת אותי שבורת לב! להקבר פה!!!! אתה נטשת אותי!!!!" צרחה לוסי מהדקת את האחיזה שלה. "לא...לא הייתה לי ברירה לוסי... בבקשה.." אמר אלכס. "שקרן.." סיננה לוסי בין שיניה. "תסתכלי בזיכרון שלי" אמר אלכס כשדמעה סולדת מעיניו לנוכח הזיכרון הכואב. לוסי התקרבה לאט לאט לכיוון אלכס כשהיא רק מהדקת את האחיזה שלה בו. אלכס הרגיש את הריאות שלו בוערות ואיך החמצן חומק ממנו. "ל..לוסי..." לחש אלכס בקושי מצליח להחזיק את עצמו בהכרה. מבטה של לוסי התרכך מעט והניחה את אלכס על האדמה מאפשרת לו לנשום לרווחה. "תן.. לי את הזיכרון" היא דרשה. אלכס לא חשב פעמיים והצמיד את שפתיו לשפתיה והיא ראתה את הזיכרון, את אלכס וויקי מדברים, את ההזדמנות שלו לברוח, את הנסיון שלו לחזור ולהגיד לה ללא הועיל. "אתה...לא..שכחת אותי'" חייכה לוסי מבעד לנשיקה ונעלמה כלא הייתה. אלכס ההמום הסתכל על הגומה שבה הגופה של תמר הייתה אמורה להיות מכוסה במעט אדמה אבל הגופה נעלמה, כמו שאר הגופות ליד.. רק הורדים והעצים נשארו. ככל שאלכס התקדם לכיוון האחוזה עוד ועוד גופות שהיו אמורות להיות נעלמו כלא היו. עולמו החל לרעוד סביבו, הוא מהר רץ לכיוון האחוזה שהלכה והתרחקה ממנו. "אלכס..." נשמעה לחישה, אלכס נעמד והסתובב סביבו ונדהם לגלות איך הכל חזר לעצמו. הגופות הופיעו. "לוסי!!!!" צרח אלכס אבל כלום.. שום דבר. לוסי לא ענתה לו. "האחוזה" אמר אלכס לעצמו וחזר פנימה. הכל נשאר כמו שהיה לפני שעזב,הוא עלה במעלה גרם המדרגות לכיוון החדר של לוסי, מאחורי אלכס פריטים החלו להיעלם מהאחוזה "הכל במקום.." לחש אלכס לעצמו כשהסתובב לכיוון הטרלקין הפריטים שנעלמו הופיעו שוב.

"תגיד אלכס.." באה לוסי שאול אבל שתקה כשראתה אותו מסתכל על הירח המלא. "להגיד מה?" שאל אלכס וחייך את חיוכו הארנבי המתוק "חשבת פעם על החיים מחוץ לאחוזה?" שאלה לוסי וניסתה לא לשמור על קשר עין עם אלכס שהיה מופתע מ שאלתה, "כל עוד החיים מחוץ לאחוזה הם איתך.. אז כן. יצא לי" אמר אלכס בחיוך ונישק את ראשה של לוסי המוסמקת

אלכס חסר לחדרו ונשכב על המיטה שלו. מיטה שהעלתה לו זיכרונות מלוסי, מהשהות שלהם ביחד במיטה הזאת.

"אני אוהבת אותך אלכס" לחשה לוסי לחלל האוויר בטוחה שהוא לא שומע אותה. "גם אני אותך לוסי.." לחש אלכס בידיעה שהיא תשמע. הם צפו בירח הגדול מגג האחוזה, המקום היחיד שהם יכלו לברוח מכל הלקוחות, האלימות,הסמים והאלכוהול שזרמו באחוזה. לוסי התיישבה על אלכס ומיד הרגישה את זקפתו כנגד ישבנה. "רק ישבתי.." צחקקה לוסי והסתכלה לאלכס לתוך העיניים. "זה בגלל הרוח" תירץ אלכס, לא רוצה להודות שלוסי לא צריכה הרבה בשביל להדליק אותו. היא מעולם לא הייתה צריכה, מרגע שעיניו נחתו עליה הוא ידע שהיא תהיה שלו.

לוסי ישבה לידו, עיניה האפורות בוהות בחלל. נותנת לאלכס לישון. "אל תשכח אותי'" היא לוחשת ונעלמת.

"אלכס..." לחשה לוסי, "למה את כל הזמן לוחשת?" שאל אלכס כשהוא עובד בחצר האחורית, מטפל את בגינה שלו. " כי אני לא רוצה שישמעו את הבקשה שלי" לחשה והתכופפה ללחוש לאלכס באוזן את מבוקשה. "כן שילגיה" אמר אלכס והסתכל לתוך עיניה של לוסי. " אני רוצה אותך..." היא לחשה כשהיא מסתכלת לכיוון האדמה אלכס הגניב צחקוק ונשא את לוסי על ידיו לכיוון החדר שלו. "לא אתה לוקח אותי?" שאלה לוסי בתמימות, עדיין לא מחברת את הנקודות בראשה. "את אולי גדולה ממני ב3 שנים אבל את כל כך תמימה" צחקק אלכס. כשהם הגיעו לחדר שלו הוא נעל אותה ושם מגבת מתחת לחריץ של הדלת לבלום רעשים ככל שניתן. עיניו של אלכס היו מלאים בתשוקה ואהבה ללוסי. "אלכס..." אמרה לוסי בטון מפוחד מעט ממה שהולך לקרות. "שששש תני לי לעשות את העבודה" אמר אלכס והניח את שפתיו על שפתיה של לוסי ונישק אותה, לוסי שנישקה את אלכס חזרה הרגישה את אצבעותיו חודרים לנרתיק שלה דרך התחתון. "אלוהים אלכס.. "גנחה ברכות לוסי מבעד לנשיקה, הוא המשיך לחדור עם האצבעות ולמתוח את הבד עוד ועוד פנימה עד שנקרע. "פאק אלכס!!! אלה היו התחתונים האהובים עלי!!!" כעסה לוסי תוך כדי שהיא גונחת מהנאה ששוטפת אותה, "לא נורא מותק, יש לך עוד שני זוגות של התחתון הזה" חייך אלכס מוציא את אצבעותיו עם הפיסת בד שנשארה עליהן, הוא הוריד את הפיסת בד וזרק אותה על הרצפה. אלכס דחף שוב את אצבעותיו ופגע בנקודה הרגישה שלה בפנים, גורם ללוסי לגנוח בקולניות, הגניחות של לוסי תמיד היו מוזיקה לאוזניו של אלכס, הידיעה שהוא גורם לה לאושר כה רב. הוא הוציא את אצבעותיו מאיברה של לוסי ונתן לה למצוץ אותן, לטעום את עצמה בעזרתן. "אוהבת את זה?" שאל אלכס, לוסי רק הנהנה בראשה, זקפתו של אלכס רק הפכה והתקשתה, לוסי הבחינה בכך ונשכה את שפתה התחתונה. "תגידי ואני נכנס" אמר אלכס ונישק את שפתיה קלות. "כנס.." אמרה לוסי ואלכס לא בזבז שניה בלהגיב ופשוט הכניס את כל איברו לשלה, שניהם גנחו בקולניות, לוסי עיסתה את שדיה תוך כדי שאלכס דוחף עמוק יותר ויותר את איברו לתוכה. "תראי לי אותם.." אמר אלכס ללוסי שלא היססה לרגע והרימה את שמלתה הלבנה וחשפה את שדיה הגדולים, לשונו של אלכס עתה על פטמותיה וליקקה כל פטמה בתורה. לוסי גנחה את שמו של אלכס ודירבנה אותו לעוד ועוד. לוסי היססה לגעת לאלכס בביצים תוך כדי חדירה שלו לתוכה. "הכל טוב שלגיה.. תגעי" אמר אלכס תוך כדי שהוא מוצץ את פטמתה הימנית של לוסי. אלכס פינה לה גישה לאשכיו והיא עיסתה אותם מה שדרבן את אלכס עוד יותר לדחוף את איברו עמוק לתוך לוסי. "אני קרובה..." גנחה לוסי. "גם אני..." אמר אלכס..

אם יש דבר כזה רוחות רפאים? Where stories live. Discover now