Tanıtım

321 11 2
                                    

Duru Poyraz

18 yaşında liseden yeni mezun oldu. Zengin, huzurlu,hiç sıkıntısız görülen bu hayatı hiç de zannedildiği gibi değil aslında. Poyraz Holding'in sahibi Levent Poyraz'ın kızı. Aile bağları pek kuvvetli sayılmaz. Duru ailesiyle sadece kokteyllerde, çeşitli davetlerde zaman geçiriyor. Annesi ve babası fazla işkolik. Gözleri iş dışında hiç bir şey görmüyor. Duru'da bazen üzülse de fazla yaralamıyor bu durum onu, alıştı diyebiliriz. Onu büyüten evdeki yardımcı Suzan Hanım. Duru ne zaman sıkıntılı olsa hemen onun yanına koşar. Duru her sıkıntısına rağmen yine de yaşamını yansıtan bir kız. Okulda oldukça popüler, arkadaşlarıyla alışveriş yapmak en büyük eğlencesi olan, genellikle de lisede birlikte olduğu arkadaş grubuyla birlikte zaman geçiyor. Lise hayatı boyunca bir ilişkisi olmadı. Şimdi de ayrılma vakti geldi onlar için. Arkadaşlarından bir kaçı ya şehir dışında ya da yurt dışında okumayı planlıyorlar. Bakalım Duru'yu neler bekliyor.

------

Kaan Dinçer

19 yaşında Beykent Üniversitesi öğrencisi. Adnan Dinçer'in birtanecik oğlu. Adnan Bey Dinçer Holding'lerinin sahibi ve oğlunun hayatta örnek aldığı tek kişi. Kaan'ın kahramanı. Kızlar etrafında pervane. Oldukça yakışıklı ve zengin olduğu için dikkat çekmemesi imkansız tabii. Kaan hep etrafındaki kızların canının istediğine yüz verip, canının istemediğine dönüp bakmayan biri. Hayatı hep aynı döngü. Ona göre sevmek, aşık olmak imkansız. Kimseyi seveceğini aşık olacağını düşünmüyor. Etrafındaki hiç bir kız sevilmeyi hak etmediğindendir belki. Hayatında bir şeyler değişir mi yoksa hep aynı mı kalır kim bilir. Belki iyi belki kötü. Her an her şey olabilir.

RüyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin