Dün akşam ki yemek çok iyi geçmemişti ama Kaan'da olunca çok iyi olması mümkün olmuyordu.Beni sinir etmeyi iyi beceriyor,yemekde aptal aşıklar gibi bana bakması gerçekten hiç hoş değildi tabii buda benim sinirimi bozmuştu.
Uyandım.Bugünün güzel geçmesi dileğiyle yatağımdan kalktım ve banyoya gittim sıcak bir duş aldıktan sonra saçlarımı kuruttum ve üstümü giyinmek için odama geçtim.Üzerime beyaz düz elbisemi giydim,ayağıma renkli sandaletlerimi giyerek odadan çıktım.Hiç iştahhım olmadığından Suzi'ye onunla kahvaltı yapmayacağımı söyleyerek onu öptükten sonra arabama doğru gittim.Dersim geç başlayacağından dolayı sahile inmeye karar verdim,arabamı sahil tarafına doğru sürmeye başladım.
Sahile geldğim de deniz kenarına taşlıklara oturdum ve düşünmeye başladım.Ben gerçekten Kaan'ı seviyor olabilir miydim? Onu kıskanıyor muydum ? Neden hep onu düşünüyorum ? Telefonumun sesini duyduğum da düşüncelerimden aranıp telefonuma yöneldim yine bir gizli numara arıyordu.
-Alo ?
-Ben Kaan Duru napıyorsun ?
Kaan mı? Beni devamlı arayan gizli numara o muydu ? Şuan aklım duracaktı neden böyle birşey yapmıştı ki? Bu soruları kendime değil Kaan' sormam gerektiğini anladığım da ona ;
-Neden aradın ?
Böyle bir soru yönelttiğimde aslında biraz pişman olmuştum çok kaba davranıyordum ona karşı.
-Arkanı döner misin ?
Hiç beklemediğim birşey söylediğinde anlamadığım halde arkamı döndüğüm de Kaan'ı gördüm ''Ohaa Kaan gelmiş lan noluyo olum şaka mı ? '' iç sesim konuşurken onu duymamazlıktan gelerek;
-Senin burada ne işin var ?
-Dersim geç başlayacakdı bende buralarda oylanamaya geldim.
''Gerçekten bunun için mi gelmişti buraya şaka yapıyor olmalı bende sanmıştım ki... uff saçmalama Duru senin için niye gelsin ki buraya zaten burda olduğunu da bilmiyordu , hemde sen onun neyisin ki seni düşünüp buraya gelicek ahaha Duru kendini kandırma'' Kndimi azarlamayı bırakıp ona cevap verdim;
-Hım iyi o zaman hadi görüşürüz bende kahvaltı edecektim.
-Beni davet etmeyecek misin ?
Kaan benimle vakit geçirmeye mi çalışıyordu acaba beynim kendi içinde tekrar ederken bende Kaan'a ne diyeceğimi düşünmeye başladım, bu seferlik hadi gelsin diye bir düşünce oluştuğunda;
-Tamam peki, gelmek ister misin ?
-Elbette Duru,benim bildiğim güzel bir mekan var istersen oraya gidelim.
Buralarda daha yeni olduğumdan ona ayak uydurmam lazımdı.
-Tamam olur.
Kısa bir cevap vererek konuşmamızı sonlandırdım.Arabayla gitmek yerine yürüyorduk galiba uzak biryer değildi.Mekana gelene kadar hiç konuşmamıştık.Sonunda gerçekten hoş bir görüntüsü olan biryere geldiğimiz de,sanki Kaan buraya hep geliyormuş gibi mekan sahibi ve garsonlar bizimle ilgilenerek bize özel bir yer vererek siparişlerimizi aldılar.Kaan kahvaltı edeceğimizi söyeleyerek garsonu gönderdi.
-Nasıl,beğendin mi ?
-Evet,hoş biryer gerçekten.
-Öyledir,neden okula gitmedin ?
-Dersim geç başalayac bugün.
-Şansa bak ne tesadüf ama dimi.
Resmen dalga geçiyordu benimle ona kızdığımı ve sinirlendiğimi fark ettirmek üzere omzuna bir yumruk attım çok fazla etki etmese de sinirlendiğimi anlasa yeterdi.Bu çocuğun derdi neydi beni gerçekten çok gıcık ediyordu böyle giderse bayağı büyük tartışmalarımız olabilirdi.
Siparişlerimiz geldiğin de Kaan başka birşey ister misin? diye bir soru yönelttiğin de çok şaşırmış olsam da yok dercesine kafamı salladım ve kahvaltımızı etmeye başladık.Kaan'ın gözlerinin üzerimde olduğunu tahmin edebiliyordum neden bakıyordu ki.
-Bu kadar hızlı yemek zorunda değilsin Duru tadını çıkar benimle kahvaltı etmek isteyen çok kız var.
Ağzım açık ona bakarken elini uzatıp ağzımı kapatarak;
-Ağzını kapat sinek kaçacak.
Dediğin de gerçekten ondan şüphe etmeye başladım bu çocuksu şakaları yapmak zorunda mıydı? Neydi şimdi bu çok saçma bence beni sinir etmekten başka birşey değildi bu yaptığı.
-Hhahha çok komiksin gerçekten Kaan.
-Biliyorum Durucuğum.
Ne !!! Durucuğum muu ? Şaka mı bu ne ara bu kadar samimi olmuştuk kavgalarımız bitmez tükenmezken ne ara bana Durucuğum demeye başlamıştı kesin bu işte bi iş vardı yada sadece benı gıcık etmeye çalışıyordu zaten benimle uğraşmaktan başka yaptığı birşey yoktu.
Bölüm geçikti evet ama bizim de tam sınav haftasına denk geldi bundan sonraki bölümler için 3 günde bir bölüm atmaya çalışacağız tabiki vote ve yorumları unutmayın yorum yapmayınca pek de yazma isteğimiz olmuyo açıksıı sanki okunmuyormuş gibi oluyor neyse işte vote ve yorumlarınızı eksik etmeyiin ^^